karb. weber problem
Moderátor: Moderátoři
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
karb. weber problem
no nevim jestli mi nekdo poradi.. nechtel sem to tady vubec psat, ale mozna nekdo bude vedet. 2106 weber - jede jen na prvni komoru.. jakmile otevru druhou motor se jakoby prehlti nebo co, spise nez aby to zrychlovalo tak to jakoby uplne ztrati vykon. puvodne tam byly trysky 125x125, motor ovsem skytal, kuckal, auto poskakovalo a nechtelo to jet, tak sem tam dal 140x125 a na prvni komoru LUXUS, ale druha ani nahodou. nasledovalo 140x162, jede to krasne ale ta druha proste nezabere, jede to jakoby stejne akorat jednou tolik zezere, tim padem tam ztraci vyznam, stalo se to nekomu, nevite nekdo cim to je? pokud uz se to tady nekde probiralo tak se omlouvam za spozdeni..... .. . .
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Především je třeba vědět, že WEBER DSR32 pro motor 2106 / 2103 má osazení trysek 130 / 140 a vzdušníky 150 / 150. Pokud toto není dodrženo, nikdy to nepůjde jak má.
Dalším faktorem je správná hladina paliva v plovákové komoře. Ta má být 28 mm od horního okraje středního dílu karburátoru. Nesprávně nastavená hladina = nesprávná bohatost směsi a tudíž potíže.
Až to osadíš podle výrobce a pořád to bude zlobit, ozvi se a budeme řešit dále.
Navíc to vůbec nemusí způsobovat karburátor. Hodně takovýchto problémů umí například regulace předstihu a některé jiné věci.
Dalším faktorem je správná hladina paliva v plovákové komoře. Ta má být 28 mm od horního okraje středního dílu karburátoru. Nesprávně nastavená hladina = nesprávná bohatost směsi a tudíž potíže.
Až to osadíš podle výrobce a pořád to bude zlobit, ozvi se a budeme řešit dále.
Navíc to vůbec nemusí způsobovat karburátor. Hodně takovýchto problémů umí například regulace předstihu a některé jiné věci.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
2103:
135 / 140
170 / 190
2106:
130 / 140
150 / 150
plovák 6,5 pří nestlačený pružince v jehle od horního dílu karbu i s těsněním
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... c&start=30
135 / 140
170 / 190
2106:
130 / 140
150 / 150
plovák 6,5 pří nestlačený pružince v jehle od horního dílu karbu i s těsněním
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... c&start=30
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
elektriku sme s ivosem stelovali, i karbec.. ono to jako jede normalne, jen netahne na druhou komoru. na vzdusniky nikdo nesahal, jen ty trysky sem menil...
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
no vypada to na celkovou ocistu no.. doufal sem ze se uz nekdo s tim setkal a vedel by co s tim
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
No ovšem jetli se to mění s tryskama....tak nevim, to asi nebude ucpaný....
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
ne neee :-DD to delalo i predtim nez sem tam ten ultraturbosupernaháněč koní dal :-DDD hezkyyy to si nalepim na dvereJelen píše:A co ten vynález ultraturbosupernaháněč koní, cos tam dal, nemůže to způsobovat?
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Já měl podobnej problém. Na půl plynu to jelo, ale když sem chtěl víc, tak se to akorát dusilo. Dlouho sem to koumal, čistil karbec, šteloval ho i zapalování ladil a radil se na fóru. I karbec sem přehodil za weber a chovalo se to furt stejně. Pak mě táta řek, ať zkusim vyměnit svíčky a bylo po problému. Téměř nový Brisky LGS byly prostě po smrti.
Pája píše:Já měl podobnej problém. Na půl plynu to jelo, ale když sem chtěl víc, tak se to akorát dusilo. Dlouho sem to koumal, čistil karbec, šteloval ho i zapalování ladil a radil se na fóru. I karbec sem přehodil za weber a chovalo se to furt stejně. Pak mě táta řek, ať zkusim vyměnit svíčky a bylo po problému. Téměř nový Brisky LGS byly prostě po smrti.
Protože LGS jsou pro bateriové zapalování absolutně nevhodné. To jsou speciální svíčky pro vysokonapěťové zapalování řízené procesorem a ne na žiguláka...........
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Re: karb. weber problem
Ještě je můžeš zkusit prohodit, tedy dát tu 140 na druhou komoru a pokud se to bude chovat opačně, tedy na první komoru cukání a na druhou výborný tah, tak máš vyhráno, jenom sehnat správnou a dobře vyrobenou trysku.Atex píše:tak sem tam dal 140x125 a na prvni komoru LUXUS, ale druha ani nahodou.
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Jen maličkost - velkým vzdušníkem na druhej komoře to uchčijete stejně jako velkou tryskou. Totéž pokud to někde přisává (kde nemá).
Naopak se to nehne a bude škytat, pokud se tryska nebo vzdušník bude přicpávat - tím pádem ti jde do druhý komory jen vzduch a není se čemu divit.
Přeju úspěšné vyřešení záhady a příjemnou zábavu
Pool: takhle to moc nepozná, první komora snese skoro cokoliv, druhá je na nastavení "citlivka".
Naopak se to nehne a bude škytat, pokud se tryska nebo vzdušník bude přicpávat - tím pádem ti jde do druhý komory jen vzduch a není se čemu divit.
Přeju úspěšné vyřešení záhady a příjemnou zábavu
Pool: takhle to moc nepozná, první komora snese skoro cokoliv, druhá je na nastavení "citlivka".
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).