Nejoptimálnější konfigurace motoru
Moderátor: Moderátoři
Nejoptimálnější konfigurace motoru
Takže mám k dispozici tyto díly
blok 1700
hlava 1500 serie
hlava 1500 2mm blok, vyleštěná, vyvážená, vačka z 1.7i
hlava 1700
karburátor DAAZ Ozon
Karburátor Weber
karburátor Polmo Fiat 125p
svody klasické, svody íčkové, 50kovy system predbezne objednan, maďar
krátký rozdělovač
komplet íčko vč, čerpadla
LPG soustava BRC na karbec
celkově tomu chci věnovat celou zimu v dílně, ale nemůžu se rozhodnout, co stavět, co z toho použít. nepotřebuju mít nejsilnější Lada motor v čr, ale zase chci jít přes 90HP, ročně najezdím cca 30tisíc, LPG bomba je propadlá, problém je v tom, že když tam dám íčko, nemůžu na něj dát LPG, resp. ho musím přikoupit.. Která varianta je podle Vás nejlepší? díky za odp.
blok 1700
hlava 1500 serie
hlava 1500 2mm blok, vyleštěná, vyvážená, vačka z 1.7i
hlava 1700
karburátor DAAZ Ozon
Karburátor Weber
karburátor Polmo Fiat 125p
svody klasické, svody íčkové, 50kovy system predbezne objednan, maďar
krátký rozdělovač
komplet íčko vč, čerpadla
LPG soustava BRC na karbec
celkově tomu chci věnovat celou zimu v dílně, ale nemůžu se rozhodnout, co stavět, co z toho použít. nepotřebuju mít nejsilnější Lada motor v čr, ale zase chci jít přes 90HP, ročně najezdím cca 30tisíc, LPG bomba je propadlá, problém je v tom, že když tam dám íčko, nemůžu na něj dát LPG, resp. ho musím přikoupit.. Která varianta je podle Vás nejlepší? díky za odp.
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Hlava 1700 a 1500 je pořád stejná hlava. Všechny hlavy od roku 1976 jsou stejné (s výjimkou řemenové 2105-ky).
Blok 1700, hlavu komplet za starého motoru (není snížená o 2 mm, ale "jen" o 1,5 mm) včetně vačky 1700, rozdělovač ze starého motoru a OZON s úpravou osazení trysek. Padesátky svody a na konec Maďara.
To je můj optimální motor.
Osazení trysek: I. stupeň vzduch 190 / tryska 125, II. stupeň vzduch 150 / tryska 162.
Základní předstih na upraveném rozdělovači 3-6°při volnoběhu a benzin 98 oktanů (kvůli stupni komprese) nebo LPG.
Blok 1700, hlavu komplet za starého motoru (není snížená o 2 mm, ale "jen" o 1,5 mm) včetně vačky 1700, rozdělovač ze starého motoru a OZON s úpravou osazení trysek. Padesátky svody a na konec Maďara.
To je můj optimální motor.
Osazení trysek: I. stupeň vzduch 190 / tryska 125, II. stupeň vzduch 150 / tryska 162.
Základní předstih na upraveném rozdělovači 3-6°při volnoběhu a benzin 98 oktanů (kvůli stupni komprese) nebo LPG.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
V Jedovnicích mluvil Meisner něco o tom, že hlava z 1700i má o něco větší kanály a svody na sací potrubí, takže bych trošku asi uvažoval o této hlavě a k ní bych přizpůsobil klasický sání pro karbec. Z hlediska turbulencí je výhodnější, aby pod karburátorem byl průtočnej průžez najvětší a postupně se zmenšoval a u ventilu to bylo nejmenší.
Maysner má bujnou fantazii. Kdyby totiž hlava pro motor 1,7i byla jiná, měla by jiné katalogové číslo. A pokud je mi známo, všechny hlavy mají katalogové číslo stejné.
Navíc "moje" hlava, kterou má nyní Acibuk na motoru, je upravovaná - nejen na kompresi, ale především na průměru kanálů. Navíc má ventily leštěné pod vodou a nová vodítka.
Navíc "moje" hlava, kterou má nyní Acibuk na motoru, je upravovaná - nejen na kompresi, ale především na průměru kanálů. Navíc má ventily leštěné pod vodou a nová vodítka.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Aci co to tady zase vymyslis? hod tam tu 17nactku na to weber a neres to uz vzdyt to pak jede jak satan ni?
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
bujnou fantazii mam casto ale proc tedy na hlave u zadnyho icka neni vylisovany 21011 ze je unifikovana? proc mam jiny tesneni na saci a vyfokovy svody? proc ma tesneni 21213 vetsi diry na saci kanaly nez karbecovy parohy? (karbecovy mam na pude a zkousel sem to na nich) vsetko je cudne. sak aci to muze obhlidnout kdyz ma z te 17ky sundany parohyMarek píše:Maysner má bujnou fantazii.....
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
- Luděk Ondrůch
- Příspěvky: 1509
- Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
to me tak napada ze sem se u rusu docet ze kdyz zvetsujou kanaly a davaj vetsi ventily pouzivaj ventily 21213 a 21214Luděk Ondrůch píše:Na nivě 1,7i je označení hlavy 21213-xxxxxxx
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
-
- Příspěvky: 759
- Registrován: ned zář 04, 2005 19:09
- Bydliště: Šurany -SK
- Kontaktovat uživatele:
kombinaciou dielov ktore tu popisujes by si z toho vela nedostal. 1700 ma v zaklade nejakch 82koni takze cez 90 koni by to nemalo byt az taky problem ale bez zasadnej upravy to proste nejde. V poslednej dobe to tu bolo x spominane ze hlavnym problemom je krmenie motora takze by si sa mal zaoberat hlavou. Nie som si uplne isty ci hlava 1700 ma ine oznacenie ako ostatne ale urcite je rovnaka tusim ze jediny rozdiel je vtom ze oznacenie je na opacnej strane .
Lpg na monovstrek by potrebovalo el. reduktor rj plynu a servoventil co pri neplatnej plynovej bomby znamena vymena celeho systemu. Na druhu stranu vie to fungovat aj s klasickym karburatorovym systemom ale nie je to ono.
Tak ci tak pri pouziti vstrekovania ci uz spi alebo mpi by si potreboval svoj upraveny motor odladit co je oproti karburatoru mensi problem.
Ale spet k tej hlave. Stale sa to tu omiela ale nitko sa nema nieco podniknut. Minule sme to s majom riesili a vysledok je zatial dost neisty pretoze aj pri najekonomickejsom rieseni by zvecsenie kanalov s ktorymi je spojena vymena ventilov za vecsie vyslo na cca 6000-7000SK co by sa niekomu mohlo zdat ze je to zbytocne lebo jednoduksie je kupit cely motor z fiata
Lpg na monovstrek by potrebovalo el. reduktor rj plynu a servoventil co pri neplatnej plynovej bomby znamena vymena celeho systemu. Na druhu stranu vie to fungovat aj s klasickym karburatorovym systemom ale nie je to ono.
Tak ci tak pri pouziti vstrekovania ci uz spi alebo mpi by si potreboval svoj upraveny motor odladit co je oproti karburatoru mensi problem.
Ale spet k tej hlave. Stale sa to tu omiela ale nitko sa nema nieco podniknut. Minule sme to s majom riesili a vysledok je zatial dost neisty pretoze aj pri najekonomickejsom rieseni by zvecsenie kanalov s ktorymi je spojena vymena ventilov za vecsie vyslo na cca 6000-7000SK co by sa niekomu mohlo zdat ze je to zbytocne lebo jednoduksie je kupit cely motor z fiata
530i
Chatka 12 4ever
Expedicia Eesti 2010
Chatka 12 4ever
Expedicia Eesti 2010
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele: