Navijak-niva
Moderátor: Moderátoři
Navijak-niva
zdravim
chcel by som sa opytat na vas nazor pripadne skusenosti s navijkom a posudenie jeho vhodnosti resp.nevhodnosti na nivu
Technická data:
Tazná síla Rolujici ~ 4.000 kg
Tekouci ~ 3.170 kg
Tazna ~ 1.350 kg
Maximalni vyska zvedaného predmetu 7,0 Meter
Maximalni hmotnost zvedaného predmetu 3.397 kg
Rychlost navijení 1,2 m / min (mit Last)
Délka ocelového lana 9,1 M
Napajení 12 Volt
Rozmery ~ 350 x 335 x 245 mm
Hmotnost ~ 16 kg
chcel by som sa opytat na vas nazor pripadne skusenosti s navijkom a posudenie jeho vhodnosti resp.nevhodnosti na nivu
Technická data:
Tazná síla Rolujici ~ 4.000 kg
Tekouci ~ 3.170 kg
Tazna ~ 1.350 kg
Maximalni vyska zvedaného predmetu 7,0 Meter
Maximalni hmotnost zvedaného predmetu 3.397 kg
Rychlost navijení 1,2 m / min (mit Last)
Délka ocelového lana 9,1 M
Napajení 12 Volt
Rozmery ~ 350 x 335 x 245 mm
Hmotnost ~ 16 kg
- Paťo Zvolen
- Příspěvky: 190
- Registrován: úte bře 07, 2006 12:48
- Bydliště: Zvolen
- Kontaktovat uživatele:
"Navijak"
Noo , na identický výrobok som mal zálusk keď bol v akcii v METRE za cca 2400 Sk s DPH. Bohužiaľ, nadšenie veľmi rýchlo opadlo keď som produkt uvidel naživo. Lano ledva priemer 5-6 mm, prívodné napájacie káble vhodné tak na napájanie MP3 prehrávača a prevedenie tak akurát ako Majo napísal. Proste ďakujem, do terénu by som sa s tým bál ísť, je to vhodné akurát tak na to, aby si človek vyrobil ďaľší problém, prípadne škodu na aute nedajbože zdraví. Ak niečo seriózne, tak skúste http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?t=2470
mňa zaujal "Lanový naviják 1,6 t. EW 3500" alebo "Lanový naviják 2,0 t. EW 4500 "
aj cenove dosť prijateľné
stránka http://www.priemyselnytovar.sk/
čo vy na to?
slavo
aj cenove dosť prijateľné
stránka http://www.priemyselnytovar.sk/
čo vy na to?
slavo
ze u to vyhodene peniaze
rovnako posluzi mechanicky kladkostroj, teda maximalne si s tym ublizis.
Ak chces navijak, musis zainvestovat, pod 15 tisic nezozenies nic co by stalo za to investovat do toho. Ak sa ti to zda vela radsej nekupuj nic lebo budes zbytocne sklamany...
rovnako posluzi mechanicky kladkostroj, teda maximalne si s tym ublizis.
Ak chces navijak, musis zainvestovat, pod 15 tisic nezozenies nic co by stalo za to investovat do toho. Ak sa ti to zda vela radsej nekupuj nic lebo budes zbytocne sklamany...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
- Paťo Zvolen
- Příspěvky: 190
- Registrován: úte bře 07, 2006 12:48
- Bydliště: Zvolen
- Kontaktovat uživatele:
Caw kolego,alena25 píše:mňa zaujal "Lanový naviják 1,6 t. EW 3500" alebo "Lanový naviják 2,0 t. EW 4500 "
aj cenove dosť prijateľné
stránka http://www.priemyselnytovar.sk/
čo vy na to?
slavo
Ak to xceš na NIVU, tak zaaaaabudni. Vo všeobecnosti platí, nosnosť navijáku by mala byť cca 2x hnotnosť auta, čiže na NIVU, MIN !!!!!! 3t naviják a viac ....
P.S.: ceny tam nemajú vcelku zlé ... dá sa .....
no neviem ale asi ani podľa ceny nemôžme odhadnút kvalitu
viť na porovnanie ponuky navijákov a tie ceny?
http://www.tomiauto.sk/lanove-navijaky.php
a
http://www.priemyselnytovar.sk/
podľa čoho určíť aký naviják konkrétne na nivu?
viť na porovnanie ponuky navijákov a tie ceny?
http://www.tomiauto.sk/lanove-navijaky.php
a
http://www.priemyselnytovar.sk/
podľa čoho určíť aký naviják konkrétne na nivu?
no a ja som pre zmenu prehliadol, ze v tom odkaze co si posielal je uz poriadny navijak za 14400.-. Kazdopadne som to myslel velmi orientacne. Chcel som tym povedat, ze dat 2000 za navijak je ako vyhodiť 2000 lebo za taku cenu nemoze byt nic normalne, ale dat za poriadny 15000 je investovat do niecoho rozumnehoalena25 píše:no neviem ale asi ani podľa ceny nemôžme odhadnút kvalitu
viť na porovnanie ponuky navijákov a tie ceny?
napriklad aj tento by ti stacil http://www.priemyselnytovar.sk/dema.fil ... ?obj=68002
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
mam tenhle: http://www.noell.cz/eshop/index.php?cnt ... 1&act=0302
uz asi 2 roky......
jelikos se nataham kazdej den, tak zatim drzi.....
Vytahl me ze vseho, jen kdyz auto sedlo celou plochou na mokrej snih tak se mnou nehnul. Ale mam jeste kladku, takze kdyby se to opakovalo jsem pripravem a taky uz mam konecne 72Ah baterku.
uz asi 2 roky......
jelikos se nataham kazdej den, tak zatim drzi.....
Vytahl me ze vseho, jen kdyz auto sedlo celou plochou na mokrej snih tak se mnou nehnul. Ale mam jeste kladku, takze kdyby se to opakovalo jsem pripravem a taky uz mam konecne 72Ah baterku.
Naposledy upravil(a) vik2 dne úte lis 06, 2007 09:36, celkem upraveno 1 x.
LR Def 110 300Tdi
Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Ano - viz Fyzika/jednoduché stroje.alena25 píše:... ak kladku upevníš napr. o strom a cez kladku prevlečieš ťažné lano z navijáku tak mal by byť naviják menej zaťažený ...
Jednoduchá kladka zvětší sílu na dvojnásobek. Nebo chceš-li, jednoduchá kladka zmenší potřebu síly na polovinu. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- Paťo Zvolen
- Příspěvky: 190
- Registrován: úte bře 07, 2006 12:48
- Bydliště: Zvolen
- Kontaktovat uživatele:
Kladka
Hi ALL,
Vidím, že sa tu rozbehla téma : kladka. Opýtam sa takto: Koľkí z vás a ako často navijákujú?. Ja na svojej NIVE osobne zatiaľ taktiež nie, ale na exp. v Rumunsku som sa nanavijákoval dosť. Takže aby ste mali predstavu ako to v reále býva : Zabudnite na to, že najbližší vhodný strom je akurát na dĺžku váško lana - zvyčajne 30m. Vhodé silné stromy bývajú (ako naschvál ) vo vzdialenosti 40m a viac, takže nasleduje nadpájanie lana gurtňami a pod. Takže ako je vyššie napísané, áno s tou kladkou a zvýšením sily je to pravda, otázne však je kde ju uchytiť a verte tomu, že ideálne prípady sa v teréne nájdu málokedy. A už vidím niekoho ako sa morduje v -10 alebo lejaku s kladkou. Mne to osobne za to nestálo a radšej som volil naviják s vyššou ťažnou silou, ktorý potiahne aj HUMMERa a kde mám istotu, že nebudem musieť používať kladku.
Vidím, že sa tu rozbehla téma : kladka. Opýtam sa takto: Koľkí z vás a ako často navijákujú?. Ja na svojej NIVE osobne zatiaľ taktiež nie, ale na exp. v Rumunsku som sa nanavijákoval dosť. Takže aby ste mali predstavu ako to v reále býva : Zabudnite na to, že najbližší vhodný strom je akurát na dĺžku váško lana - zvyčajne 30m. Vhodé silné stromy bývajú (ako naschvál ) vo vzdialenosti 40m a viac, takže nasleduje nadpájanie lana gurtňami a pod. Takže ako je vyššie napísané, áno s tou kladkou a zvýšením sily je to pravda, otázne však je kde ju uchytiť a verte tomu, že ideálne prípady sa v teréne nájdu málokedy. A už vidím niekoho ako sa morduje v -10 alebo lejaku s kladkou. Mne to osobne za to nestálo a radšej som volil naviják s vyššou ťažnou silou, ktorý potiahne aj HUMMERa a kde mám istotu, že nebudem musieť používať kladku.
hmm, ale zabudol si na jednu vec. Ja som tiez zastanca silneho navijaku(slaby je zbytocna zataz), kedze nan zatial nemam tak radsej nemam nic, iba dobry pocit, ze som nevyhodil prachy za nejaky kram
No ale k veci - kladka - Pato, ako pises, nie vzdy su stromy vhodne umiestnene a z casu na cas nastane situacia kedy jednoducho potrebujes vylepsit uhol svojho tahania a prave vtedy sa taka kladka velice zide. Zazil som situacie, kedy priame tahanie na strom nebolo mozne, pretoze by sme to auto boli prevratili. Tak na jeden strom putovala gurtna + kladka a na druhy strom sme upli koniec lana prevleceneho cez kladku a dosiahli sme presne pozadovany smer
Teda silny navijak a kladka v kufri a zas je vacsia sanca ze si vypomozes z vlastnej brindy
No ale k veci - kladka - Pato, ako pises, nie vzdy su stromy vhodne umiestnene a z casu na cas nastane situacia kedy jednoducho potrebujes vylepsit uhol svojho tahania a prave vtedy sa taka kladka velice zide. Zazil som situacie, kedy priame tahanie na strom nebolo mozne, pretoze by sme to auto boli prevratili. Tak na jeden strom putovala gurtna + kladka a na druhy strom sme upli koniec lana prevleceneho cez kladku a dosiahli sme presne pozadovany smer
Teda silny navijak a kladka v kufri a zas je vacsia sanca ze si vypomozes z vlastnej brindy
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4