Poruchy
Moderátor: Moderátoři
centrál: na "naší" to občas nedoodemkne zadní dveře, občas to neodemkne nic (asi se nesepne nějakej kontakt centrálu, či co), zamkne to vždy, celkově úspěšnost cca 90%, na mojí (exSkaloušově) zatím úspěšnost 100%
kontrolka ostřikovačů: to by tipoval na přilípnutej/zaseklej plovák
kontrolka žárovek světel: to bude mít na svědomí nejspíš špatnej kontakt v zadních světlech, typicky za jízdy se rozsvítí a když se zastaví, tak všechny světla svítěj
kontrolka ostřikovačů: to by tipoval na přilípnutej/zaseklej plovák
kontrolka žárovek světel: to bude mít na svědomí nejspíš špatnej kontakt v zadních světlech, typicky za jízdy se rozsvítí a když se zastaví, tak všechny světla svítěj
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Dříve jsem si to nemyslel, ale už si začínám myslet, že to u 2111 normální je. Centrál mi začal blbnout také, resp. nezamyká. Zamknou se jen ty přední dveře a ostatní nic. Jak psal zelvotron, jakoby se nesepnul nějakej kontakt. Zkoušel jsem to nějak poštelovat, když jsem měl odtáhnutý ten tapicírunk ve dveřích, tak to chodilo a když jsem ho tam vrátil a byl jsem hrd, jak jsem to rozchodil, tak to zase nešlo.
Kontrolky žárovek - jestli se nepletu, tak je to jen na přední a zadní obrysovky a zadní brzdy. Jednou jsem měl špatnou žárovku v brzdovém světle a měl jsem za to, že bude špatný kontakt v objímce. Tak jsem pořád vypodkládal ten pásek, co je jako kontakt, a ono to chvíli svítilo a pak zase ne. Na kontrolním panelu to začalo blikat, když jsem sešlápnul brzdový pedál. Nakonec jsem zkusil dát jinou žárovku a bylo po problému. Zrovna tahle funkce mi přijde dobrá, protože jsem díky tomu přišel na načatou žárovku v přední obrysovce.
Kontrolka náplně nádržky ostřikovačů mi svítí od začátku, i když je nádoba plná. A kromě toho mi ten panel přestal "kukat". Takže mám jen optickou signalizaci.
No a pak se mi rozbilo tlačítko na stahování zadního okna, odešel třetí motůrek na ostřikovači. Přijde mi, že kdyby to auto mělo karburátor a vše kromě stěračů a větráku topení mechanické (zamykání, stahování dveří), bylo by to spolehlivé a nezničitelné auto.
Kontrolky žárovek - jestli se nepletu, tak je to jen na přední a zadní obrysovky a zadní brzdy. Jednou jsem měl špatnou žárovku v brzdovém světle a měl jsem za to, že bude špatný kontakt v objímce. Tak jsem pořád vypodkládal ten pásek, co je jako kontakt, a ono to chvíli svítilo a pak zase ne. Na kontrolním panelu to začalo blikat, když jsem sešlápnul brzdový pedál. Nakonec jsem zkusil dát jinou žárovku a bylo po problému. Zrovna tahle funkce mi přijde dobrá, protože jsem díky tomu přišel na načatou žárovku v přední obrysovce.
Kontrolka náplně nádržky ostřikovačů mi svítí od začátku, i když je nádoba plná. A kromě toho mi ten panel přestal "kukat". Takže mám jen optickou signalizaci.
No a pak se mi rozbilo tlačítko na stahování zadního okna, odešel třetí motůrek na ostřikovači. Přijde mi, že kdyby to auto mělo karburátor a vše kromě stěračů a větráku topení mechanické (zamykání, stahování dveří), bylo by to spolehlivé a nezničitelné auto.
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
Sice si koleduju o Bludišťáka, ale stejně mi to nedá.
Musím do majitelů nové řady napumpovat trochu optimismu.
Ladu 2111 jsem vyměnil za Citroen XM.
V XM je taky fůra elektriky ve srovnatelé kvalitě s Ladou. Display od palubní kontroly (jako má lada ten pípací) se u většiny XM rozpadá. Včera jsem si ho nechal vyměnit za repasovaný. Zároveň jsem si nechal udělat diagnostiku Hydraktivu a bylo mi řečeno, že mám háji spínač v brzdovém pedálu a tak odpružení má dojem, že pořád brzdím a tak je předek tvrdej.....
Shrnutí: elektrika v XM je stejně kvalitní, ale 10x dražší než u Lady.
Mrknul na www.lada.cz a zjistil jsem, že nová 2111 už zlevnila na cca 230tkč.
Tedy rvu si vlasy, že jsem si namísto XM nekoupil novou 2111.
Takže to vzdávám a šetřím na Škodu Sentinel. (a lampy tam budu mít na karbid)
Musím do majitelů nové řady napumpovat trochu optimismu.
Ladu 2111 jsem vyměnil za Citroen XM.
V XM je taky fůra elektriky ve srovnatelé kvalitě s Ladou. Display od palubní kontroly (jako má lada ten pípací) se u většiny XM rozpadá. Včera jsem si ho nechal vyměnit za repasovaný. Zároveň jsem si nechal udělat diagnostiku Hydraktivu a bylo mi řečeno, že mám háji spínač v brzdovém pedálu a tak odpružení má dojem, že pořád brzdím a tak je předek tvrdej.....
Shrnutí: elektrika v XM je stejně kvalitní, ale 10x dražší než u Lady.
Mrknul na www.lada.cz a zjistil jsem, že nová 2111 už zlevnila na cca 230tkč.
Tedy rvu si vlasy, že jsem si namísto XM nekoupil novou 2111.
Takže to vzdávám a šetřím na Škodu Sentinel. (a lampy tam budu mít na karbid)
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Erik: no když se to odemkne normálně, tak v koncový poloze otočení klíčku, to klíčkem jakoby trošku cukne, když se ale nezaktivuje (?) centrál tak má klíček takovou "gumovou" koncovou polohu jde s ním otočit míň než normálně, když se mi tohle stane, tak zamknu a odemknu znovu a zatim vždycky to na druhej pokus šlo normálně, je to ono?
Jo a kam se poděla 2112 ?
To by souhlasilo i s tim, že to svítí vysoko.Skalouš píše:mám háji spínač v brzdovém pedálu a tak odpružení má dojem, že pořád brzdím a tak je předek tvrdej.....
Jo a kam se poděla 2112 ?
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Rudo, zatím jsem se k tomu nedostal, manželka měla celý tyden auto v práci. Zkusím to teď o víkendu. Kéž by to začalo fungovat, ale bojím se.... Moc Ti děkuju za radu. Dám vědět, jak to dopadlo.
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín