Veteránské papíry, testace na LADY a vše kolem
Moderátor: Moderátoři
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
No něco určitě jde...... Viděl jsem závodní auta s takovou zelenou espézetkou...nevim, jestli konkrétně vetránský, ale obyčejná nebyla
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Števo:
nedá, aj keby bola technicky úplne dokonalá, lebo nebude splňovať podmienku roku výroby historického vozidla do 1983 (pre tento rok). Možno by to išlo prihlásiť skor ako závodný špeciál, v ČR pre to existujú špeciálne doklady s RZ označené písmenom "R", ale ako je to na Slovensku, to netuším.
Rovnako nepoznám presné podmienky pre prihlásenie.
Vašátor a další:
Jinak ohledně informací o klubových testacích- už jsem to načínal svého času v jednom tématu v Pokecu, můžu v případě zájmu celou proceduru trochu přiblížit, jakožto předseda klubové testační komise.
nedá, aj keby bola technicky úplne dokonalá, lebo nebude splňovať podmienku roku výroby historického vozidla do 1983 (pre tento rok). Možno by to išlo prihlásiť skor ako závodný špeciál, v ČR pre to existujú špeciálne doklady s RZ označené písmenom "R", ale ako je to na Slovensku, to netuším.
Rovnako nepoznám presné podmienky pre prihlásenie.
Vašátor a další:
Jinak ohledně informací o klubových testacích- už jsem to načínal svého času v jednom tématu v Pokecu, můžu v případě zájmu celou proceduru trochu přiblížit, jakožto předseda klubové testační komise.
... můžu v případě zájmu celou proceduru trochu přiblížit, jakožto předseda klubové testační komise.[/quote]
Tak približuj, približuj! A priblíž aj to či môže u vás (v ČR) robiť testy aj "zahraničné" vozidlo, ak nechcem mať veteránke ev.číslo. U vás to totiž bežne stojí tisícku, u nás štyri... Pažravci pahltní
Tak približuj, približuj! A priblíž aj to či môže u vás (v ČR) robiť testy aj "zahraničné" vozidlo, ak nechcem mať veteránke ev.číslo. U vás to totiž bežne stojí tisícku, u nás štyri... Pažravci pahltní
Nikita II, 1974
Nasťa 2016
chatka 12 forever
člen LKCS
Nasťa 2016
chatka 12 forever
člen LKCS
to by myslim nebol problem, kedze Stevova 05 je rok 84 a skor ako za rok to stejne nepostavi....Ondrej píše:Števo:
nedá, aj keby bola technicky úplne dokonalá, lebo nebude splňovať podmienku roku výroby historického vozidla do 1983 (pre tento rok).
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
uhm tak to sme si asi trochu nerozumeli...Majo píše:to by myslim nebol problem, kedze Stevova 05 je rok 84 a skor ako za rok to stejne nepostavi....
Keď bola reč o replike a veteránskych číslach, pochopil som to ako ozajstnú repliku povodného závodného špeciálu a u takej technický kód FIVA pre testovanie historických vozidiel hovorí, že sa počíta rok výroby repliky, to znamená, že by Števo musel počkať dobrých 30 rokov (a to ešte kto vie či...), než by boli veteránmi uznávané vozidlá do roku výroby 2008 (keby to dokončil dajme tomu na budúci rok).
Inak keď pozerám na ten technický kód, obávam sa, že by sa to ani inak na veteránske papiere hodiť nedalo, lebo by tie úpravy zrejme boli považované za neprípustný tuning.
Naozaj by som to skúsil skor cez tie športové doklady...
A to som ešte nebral v úvahu, že pokiaľ viem, (totiž neviem ako na Sk, ale v ČR) v súčasnosti vpodstate nieje legálne možné prihlásiť na veteránske alebo športové doklady auto s platným bežným TP, lebo jednou z podmienok pre vydanie požadovaných dokladov je, že (citujem) "vozidlo není zapsáno v registru silničních vozidel České Republiky nebo v registru vozidel jiného státu". Háčik je v tom, že pre vyradenie z registru sa v ČR vyžaduje doklad o ekologickej likvidácii...
Tady v Kocourkově pro současný stav existuje okřídlený výraz "právní neřád"...
Tak na toto som sa ešte nikoho nepýtal, ale myslím si, že to možné nieje. Vychádzam jednak z toho, že som ešte nepočul, že by si nejaký vlastník vozidla registrovaného na SK robil pre poisťovňu testáciu v ČR a jednak si myslím, že by poisťovne zahraničné testácie neuznali.dandy píše:A priblíž aj to či môže u vás (v ČR) robiť testy aj "zahraničné" vozidlo, ak nechcem mať veteránke ev.číslo.
Každopádne pre veteránske doklady, ak vlastník vozidla nieje občanom ČR, musí mať v ČR povolenie k pobytu, takže usudzujem, že to bude rovnaké aj pre samotné klubové testácie... Ale ruku do ohňa za to nedám
Inak v ČR je cena za klubové testácie odvislá čisto na konkrétnom klube a z celkom pochopiteľných dovodov je odlišná pre člena a nečlena klubu. Býva to obvykle v rozmezí 1000 - 3000 CZK za prvú testáciu pre nečlena / 500 - 1000 pre člena a za opakovanú testáciu (už je potreba absolvovať každý rok) cca 200 - 1000 pre nečlena / 0 - 500 pre člena.
Jednotne stanovená cena je len za krajské testácie, je to 500,- za každú.
- Stanley__001x
- Příspěvky: 370
- Registrován: čtv pro 21, 2006 20:26
- Bydliště: Cheb
Když máte normální papíry tak se na veteránský vyserte a to jako že úplně, ani nevíte co je s tím za martýrium a to i když je to vyloženě postavenej veterán ze třicátejch let. Ta testující komis není zas až tak úplně blbá a asi neznam nikoho kdo by měl žigula na veteránskejch číslech a přijde mi to jakože dost na píču. My máme oba veterány na normálních spz a za každýho platíme zhruba pětikilo , chce si to počkat ještě tak dvacet let a situace bude jiná, to už budu žigula považovat za veterána i já...
1 x 2104 rv 86
1x 2107 rv 90
4x trabi ( 2x s tp)
1x DKW Sonderklasse 1001
1x Tatra 57 sport
1x Zetor 50 Super
a 4x různé moto
1x 2107 rv 90
4x trabi ( 2x s tp)
1x DKW Sonderklasse 1001
1x Tatra 57 sport
1x Zetor 50 Super
a 4x různé moto
Pokud vím, tak na veteránských značkách ne. S atestem historického vozidla však ano.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
No jo no ... ale já tím nemyslel jen sebe, ale i Martina, Víťu ....dandy píše:Michal Pokorný píše:A že ona se potrefená husa ozvala?
Vašku, ty máš atest historického vozidla?
Dandy, ano, mám veterán atest neboli atest historického vozidla . Ale o tom jsme se tuším bavili na chatce č.12, ne?
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Tak to ti gratulujem!!!
Na našej chatke o testáciách nebola reč na 1000%. Možno na inej chatke. Uvidím ako to funguje u nás, len cena ma dosť odrádza. Čo to stojí u vás? Čo treba dokladovať, lebo ja mám len ten zdrap papiera, ktorý funguje ako malý aj veľký techničák dokopy. Nič viac, ani servisnú knižku nemám (vraj sa stratila) .
Na našej chatke o testáciách nebola reč na 1000%. Možno na inej chatke. Uvidím ako to funguje u nás, len cena ma dosť odrádza. Čo to stojí u vás? Čo treba dokladovať, lebo ja mám len ten zdrap papiera, ktorý funguje ako malý aj veľký techničák dokopy. Nič viac, ani servisnú knižku nemám (vraj sa stratila) .
Nikita II, 1974
Nasťa 2016
chatka 12 forever
člen LKCS
Nasťa 2016
chatka 12 forever
člen LKCS