kardan...
Moderátor: Moderátoři
ano, ale hlubší,a vidíš, já to nedokázal popsat:) takový kovový cvaknutí, nebo jakoby cvaknutí, když přepneš z benzínu na plyn, tomu se ten zvuk blíží asi nejvíc.
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Mě to dělalo při každém rozjezdu taky, posádce svého vozu vždycky nakecal že mi cinkaj lahváče v kufru
a všichni mi to věřili
Zvuk přepnutí z benzínu na plyn opravdu neznám, nikdy jsem ho neslyšel, takže ho nedovedu porovnat se zvukem "cinknutí lahváčů" ale asi to bude ono... Dělali to křížky v kardance, vyměnili se a je klid.
Zvuk přepnutí z benzínu na plyn opravdu neznám, nikdy jsem ho neslyšel, takže ho nedovedu porovnat se zvukem "cinknutí lahváčů" ale asi to bude ono... Dělali to křížky v kardance, vyměnili se a je klid.
LADA 2106:
1978 - 1996 majitelem můj děda
1996 - 2006 majitelem můj táta
2006 - 2009 majitelem já
Čest její památce...
1978 - 1996 majitelem můj děda
1996 - 2006 majitelem můj táta
2006 - 2009 majitelem já
Čest její památce...
-
Little Red Riding Hood
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
Takže dnes jsem studoval Tůmu a následně kardan a křížky jsou OK, chyba je ve vůlí mezi kardanem a tou trojcípou hvězdicí. Nějak nemůžu přijít na to, co stím, co dotáhnout atd.
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11089
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
-
Štěpán
Aci, jakou máš vůli na pastorku o hrušky? Myslím tim, že když jedno kolo máš ve vzduchu a zatočíš pastorkem do tý doby, než se ti pohne to druhý kolo. Jestli jí máš velkou, tak budeš muset sundat hrušku a seřídit podložkami diferák a seřídit stálý převod. Vůle by měla být tak 5 - 10° ( v tomhle případě zkoušení se vůle na difer. a stálým převodu sčítají )
Mimochodem to cinkání lahváču z 95% způsobuje velká vůle v drážkování vlivem nemazání. Když to namažeš grafitkou, tak ti to dá tak na 1000 km pokoj, a pak to můžeš znovu zopakovat.
Mimochodem to cinkání lahváču z 95% způsobuje velká vůle v drážkování vlivem nemazání. Když to namažeš grafitkou, tak ti to dá tak na 1000 km pokoj, a pak to můžeš znovu zopakovat.
Takže díky za rady, kardan je vymontovaný na stole a už skoro očištěný na povrchovou úpravu, na ponku se s ním pracuje lépe, než na autě. Křížky jsou ok, bohužel nevím, co je hruška a co je pastorek, nicméně vůli pozoruju, když chytnu za tu trojcípou hvězdici, tak hvězdice se pootočí a až pak celý kardan, do obou stran. Chci mít pokoj aspoň na 10000km:)
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
-
Štěpán
Hruška je jinými slovy to, co se upevňuje k nápravě 8 šrouby M8 a připomíná hrušku ( je to v podstatě odlitek, ve kterým drží celej stálej záběr ) a pastorek je ten červík ( malý ozubený nic, co přes zuby přenáší rotační pohyb na velký něco " talíř " , kterej je uchycen ke skříní difeenciálu ), ke kterýmu se přišroubuje 4 šroubkami M8 s maticemi kardanka k nápravě.
zadní náprava + její popis
http://ladaklub.com/www/manualy/2/imagepages/157.htm
http://ladaklub.com/www/manualy/2/imagepages/157.htm
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
-
Little Red Riding Hood
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
-
Štěpán
Pokuď se budeme bavit a samotných satelitech diferenciálů, tak se to dělalo na otcový 2103 tak, že se vysoustružili nový seřizovací podložky s větší tloušťkou tak, že ty kolečka jsme tam museli lehce nabouchat paličkou, takže ze začátku a ani zhruba po 1000 km, tam nebyla vůbec žádná vůle, ale od tý doby ještě najezdil za 5 let dlších asi 40 000km, takže žádnej problem tam nebyl.
Jinak se ty podložky prodávaj různých tlouštěk ( asi 10 ), najdeš je v katalogu náhradních dílů.
Co se tyče stálýho převodu, tak pastorek, pokuď si ho neměnil dotáhneš s novým pouzdrem předepsaným momentem a tím vytvoříš předpětí v ložiskách.
A talíř jsme přisunuli seřizovací maticí k pastorku tak, že nebyla vůle ( nebo byla nula, nula nic ) a potom maticí, která je na opačný straně jsme vytvořili předpětí a zároveň i zvětšili vůli na soustavě pastorek - talíř.
Popisují tady svojí zkušenost, takže nemůžu vám to na stopro říct, že je to, to pravý ořechový. Jistě tu budou i lidé lépe znalý tohoto problému.
Až příjdu z práce, tak zkusím vyfotit jednu knížku ohledně údržby vozu 2101 / 011 / 02
Jinak se ty podložky prodávaj různých tlouštěk ( asi 10 ), najdeš je v katalogu náhradních dílů.
Co se tyče stálýho převodu, tak pastorek, pokuď si ho neměnil dotáhneš s novým pouzdrem předepsaným momentem a tím vytvoříš předpětí v ložiskách.
A talíř jsme přisunuli seřizovací maticí k pastorku tak, že nebyla vůle ( nebo byla nula, nula nic ) a potom maticí, která je na opačný straně jsme vytvořili předpětí a zároveň i zvětšili vůli na soustavě pastorek - talíř.
Popisují tady svojí zkušenost, takže nemůžu vám to na stopro říct, že je to, to pravý ořechový. Jistě tu budou i lidé lépe znalý tohoto problému.
Až příjdu z práce, tak zkusím vyfotit jednu knížku ohledně údržby vozu 2101 / 011 / 02
-
Štěpán