kardan...
Moderátor: Moderátoři
kardan...
chlapi mam problem... pri zaberu motoru mi strasne klepe kardan hned pod prdelou..prej to je v uchyceni je tam takova guma a ta je prej vymlacena a proto ten karda vzdy kdyz jde do tahu tak zacinka..co mam udelat proto aby to nedelalo???sehnat jen tu gumu nebo vymenit celej kardan???prosim poradte..diky predem
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
guma udělá hodně..
sice ti to asi nepomůže, ale moje přihoda: klepal mi kříž, tak sem se sehnal kardan z jiného auta (pracně vyměnil kus za kus), když můj už byl na cizím autě a chtěl jít montovat novej, zjistil sem že je na něm guma uplně v prd... takže sem musel vyměnit gumu a tím pádem aj křížek.. takže od čerta k ďáblu..
jinak jestli budeš měnit tu gumu, ta rovnou i s ložiskem.. a hlavně si to kup v celku, né jak já po kusech a pak sem to musel složitě skládát..
a pak si ještě sežen stahovák na vylisování teho ložiska.. na sundání ho z kardanu.. spíš je ale náročnejší sundat tu čelist, která je ještě před ložiskem..
a pak ještě jeden bombonek je povolení té matky která ti drží vše pohromadě...
sice ti to asi nepomůže, ale moje přihoda: klepal mi kříž, tak sem se sehnal kardan z jiného auta (pracně vyměnil kus za kus), když můj už byl na cizím autě a chtěl jít montovat novej, zjistil sem že je na něm guma uplně v prd... takže sem musel vyměnit gumu a tím pádem aj křížek.. takže od čerta k ďáblu..

jinak jestli budeš měnit tu gumu, ta rovnou i s ložiskem.. a hlavně si to kup v celku, né jak já po kusech a pak sem to musel složitě skládát..
a pak si ještě sežen stahovák na vylisování teho ložiska.. na sundání ho z kardanu.. spíš je ale náročnejší sundat tu čelist, která je ještě před ložiskem..
a pak ještě jeden bombonek je povolení té matky která ti drží vše pohromadě...
- Teepee
- Příspěvky: 4335
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Linkis:
Jen, že se tu rozebírá kardan, stahují ložiska, ale zdá se mi že zatím ještě ve skutečnosti nevíš, co Ti na autě odešlo.
jak to tady čtu, tak hlavně vlez pod auto a zjisti, které to gumové uložení je špatné. Sice Ti to vibruje pod prdelou, ale pravděpodobnější je porucha tzv. Hardyspojky, to je guma mezi převodovkou a kardanem. Guma v uložení ložiska kardanu sice teoreticky taky může časem zpuchřet a vyklepat se, ale není tak kriticky namáhaná jako Hardyspojka. Já jsem o roztrhaných Hardyspojkách slyšel už dost, ale o gumě ložiska kardanu se moc nemluví.prej to je v uchyceni je tam takova guma a ta je prej vymlacena a proto ten karda vzdy kdyz jde do tahu tak zacinka
Jen, že se tu rozebírá kardan, stahují ložiska, ale zdá se mi že zatím ještě ve skutečnosti nevíš, co Ti na autě odešlo.
Bílý LADA a okřídlená spol.
Navážu - příčin cvakání při rozjezdu byla nalezena (když jsem se třeba rozjížděl z křižovatky, z couvání, parkoval a tak - prostě situace, kdy se kardan úplně zastavil, resp. otoči v opačném směru) - je to opravdu kardan.. Vytáhl jsem ho z auta, trošku očistil a dal na stůl. Pokaždé, když s ním otočím (držím ho za tu stranu od motoru), cítím ze začátku chvíli hluché místo, prostě točím bez otočením celého kardanu, pohne se jen kousek hvězdice, až pak se otočí celý. Jedná se asi o desetiny milimetru, otočí se prostě ta hvězdice, ale celý kardan ne. U toho se ozve to cvaknutí, spíš lupnutí, je slyšet od hvězdice. Když s tím škubnu větší silou, přehluší to cvaknutí, které ale vyjde jakoby od kardanového ložiska. V čem by to mohlo být?
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.