Špatnej běh motoru

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
robb
Příspěvky: 6
Registrován: čtv zář 13, 2007 19:50
Bydliště: Praha

Špatnej běh motoru

Příspěvek od robb »

Zdar!
Jde o tohle: daval sem asi tri rozjezdy, kdy sem to vytacel asi kolem 5. tis. ot., zadnej problem. Chvili potom jsem zastavil, nechal motor chvili bezet, a pak se rozjel. Motor od ty doby nechce do otacek, cuka, atd. Pri zastaveni na neutral, dupnu na plyn rychle, a motor se ani nevytoci a zacne chcipat. Pomalejs se dostane k 2tisic a tam zacne chcipat, a uplne nejpomalejs se vysplha uz skoro normalne. Ale treba pri rozjezdu to cuka jak ozralymu parkinsonovi. Nechce se tomu do otacek, ale asi tak od 4tisic uz zacne zabirat a tam je chod v pohode. Pri jizde to vypada asi tak, ze na trojku jedu 50, zaradim 4, a dupnu na plyn. Motor pak jakoby drkota, a zacne zpomalovat. Obcas to prekousne a dostane se do otacek, kde uz je to v pohode.
Jiny to je, kdyz vytahnu sytic asi tak, aby pri volnobehu drzel cca 1500 otacek. Pak to jede normalne, bez cukani, otacky nabihaj normalne.
Kdyz motor rano nastartuju, tak vsechny svetla na palubovce trochu blikaj, a pride mi, ze voltmetr ukazuje obcas jinak nez predtim.

Zkusil sem vymenit draty ke svickam, a drat od civky k rozdelovaci, ale nic to neudelalo. Na svicky sem koukal, a na pohled sou ok. Mozna svicky vypadaj ok, ale neco s nima bude..
Uz me toho moc nenapada, mozna je neco s karbecem, ale spis to bude neco u rozdelovace.


Napada vas neco? Diky..
Uživatelský avatar
Kewint
Příspěvky: 1683
Registrován: stř kvě 02, 2007 13:05
Bydliště: Česká Třebová
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kewint »

nevim ale tohle by asi mělo být zařazeno do sekce hnací soustava,ale jsi tu nový tak se toa asi dá skousnout
Lada 2105-rv.1984,1.3-v GO
Lada 2107,LPG,1,7i,5kvalt
Škoda Forman-1993
Člen LKCS
MÍSTO PORSCHE JEZDÍM LADOU , OBČAS V LÉTĚ SVEZU MLADOU !!
Uživatelský avatar
Jelen
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvek od Jelen »

Zkus vyčistit karburátor a můžeš vyčistit i kladívka v rozdělovači. Jinak mě nic nenapadá...
mitoch
Příspěvky: 2
Registrován: stř led 17, 2007 06:38
Bydliště: Slovenská Ľupča

Příspěvek od mitoch »

Skôr by som to tipoval na akceleračnú pumpičku. Otvor filterbox a pozeraj do karburátora, pri stlačení plynu musí do prvej komory vsrteknúť benzín. A nenechaj sa oklamať pár kvapkami, pri plnom stlačení plynu musí byť toho benzínu celkom dosť. Pri plynulom stláčaní musí striekať rovnomerným prúdom po celý čas stláčania.
Wolf
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wolf »

Podivej se na odstredivou, popripade podtlakovou regulaci, jestli Ti nahodou nezustal viset predstih ponekud vyse, nez je pro dolni rozsah otacek motoru zadouci. W.
Uživatelský avatar
robb
Příspěvky: 6
Registrován: čtv zář 13, 2007 19:50
Bydliště: Praha

Příspěvek od robb »

Tak a je to v cajku. 8) Dneska sem vycistil karbec a je po problemu. Cely to bylo kvuli malymu kusu zeleza, kterej ucpal zcasti trysku. Nestrikalo to tam dost paliva a delalo to co delalo.

Jinak diky za rady!
Uživatelský avatar
Jelen
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvek od Jelen »

Tak aspoň, že tak, nic vážnýho a dokonce jsem se i trefil :-D
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2845
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

Mě by spíš zajímalo, kde se vzal v trysce malej kus železa ...
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“