Zdar!
Jde o tohle: daval sem asi tri rozjezdy, kdy sem to vytacel asi kolem 5. tis. ot., zadnej problem. Chvili potom jsem zastavil, nechal motor chvili bezet, a pak se rozjel. Motor od ty doby nechce do otacek, cuka, atd. Pri zastaveni na neutral, dupnu na plyn rychle, a motor se ani nevytoci a zacne chcipat. Pomalejs se dostane k 2tisic a tam zacne chcipat, a uplne nejpomalejs se vysplha uz skoro normalne. Ale treba pri rozjezdu to cuka jak ozralymu parkinsonovi. Nechce se tomu do otacek, ale asi tak od 4tisic uz zacne zabirat a tam je chod v pohode. Pri jizde to vypada asi tak, ze na trojku jedu 50, zaradim 4, a dupnu na plyn. Motor pak jakoby drkota, a zacne zpomalovat. Obcas to prekousne a dostane se do otacek, kde uz je to v pohode.
Jiny to je, kdyz vytahnu sytic asi tak, aby pri volnobehu drzel cca 1500 otacek. Pak to jede normalne, bez cukani, otacky nabihaj normalne.
Kdyz motor rano nastartuju, tak vsechny svetla na palubovce trochu blikaj, a pride mi, ze voltmetr ukazuje obcas jinak nez predtim.
Zkusil sem vymenit draty ke svickam, a drat od civky k rozdelovaci, ale nic to neudelalo. Na svicky sem koukal, a na pohled sou ok. Mozna svicky vypadaj ok, ale neco s nima bude..
Uz me toho moc nenapada, mozna je neco s karbecem, ale spis to bude neco u rozdelovace.
Napada vas neco? Diky..
Špatnej běh motoru
Moderátor: Moderátoři
Skôr by som to tipoval na akceleračnú pumpičku. Otvor filterbox a pozeraj do karburátora, pri stlačení plynu musí do prvej komory vsrteknúť benzín. A nenechaj sa oklamať pár kvapkami, pri plnom stlačení plynu musí byť toho benzínu celkom dosť. Pri plynulom stláčaní musí striekať rovnomerným prúdom po celý čas stláčania.