nejen ickovy. i krabice 18 let stary.Maysner píše:tuto kontrolku maji i ickovy krabice nezapojenoutavri píše:Novořaďáci budete někdo amatérsky dodělávat kontrolu zapnutí pásů? Když už tam máme kontrolku.
211x
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 1246
- Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
- Bydliště: Kraj Lučanů
- Kontaktovat uživatele:
Ja ji mam u Bary spolecnou pro pasy, vaky a predepinace a kdyz se rozsviti, tak vzdy cekam jenom to nejhorsi a tak si myslim, ze se lepe zije bez ni. U 17-ctky jsem na ni z dlouhe chvile zapojil starter (a tak s ni ted mohou jezdit i neslysici ). W.tavri píše:Novořaďáci budete někdo amatérsky dodělávat kontrolu zapnutí pásů? Když už tam máme kontrolku.
Tavri,kabely ke spínači pásů jsou už natažený,leží na tunelu mezi sedačkama pod kobercem,končí bílým dvoupólovým konektorem,jeden z nich je kostra.Když je spojíš,bude to pípat a svítit,čili spínač na pásy je vlastně rozpínač,když pás není zapnutej,kontakty vodí,když pás zacvakneš,kontakty se přeruší.tavri píše: Ty pásy, zkusím zatím z tý budky vytáhnout mínusový pól. Kam ho zapojit a jak zůstává zatím záhadou.
Today...tomorrow.....TOGLIATTI!!!
Nechcem tu nikoho poučovať, ale k tomuto autu sa musí pristupovať s istou dávkou tolerancie. Jednoducho ak tu niekto hľadá precíznosť a 100 % presnosť, tak ju tu asi nenájde. Všetky drobné nedostatky sa majú odstraňovať šikovnými rukami a rozumom. Myslím desiatkovu radu. Vzťah ku autu je tu veľmi dôležitý faktor. Ja zatiaľ by som na Ladu nedal dopustiť, ak by stála toľko ako v RU a servis by bol aspoň približne tak nákladný, alebo nenákladný, ako v už menovanej krajine. Jednoducho, človek musí byť pripravený Lade kadečo odpustiť. A vedieť sa tešiť aj z toho čo dokáže sám, alebo mu to dokáže niekto dobre a nenákladne opraviť. Ešte k tomu televíznemu testu. Už som tu raz spomínal, že tie novinárske postrehy sú dosť o ničom. Začínam mať pocit, že títo ľudia polovicu života skákali po stromoch a keď z nich zliezli, tak začali testovať Mercedesy, Jaguáry a pod. Keď sa vcítim do ich situácie, začínam ich aj chápať. Vždy je to lepšie, ako v krčme mlátiť hubou a naprázdno. Keby tá moderátorka vedela o tých Kalinách viac, tak by nepadala do kolien, ale spadla by rovno na zadok. Ale aj tak tie ich drísty neboli až také strašné, lebo mohli na koniec spomenúť aj oveľa horšie veci a na druhej strane mohli vyzvihnúť viac aj pozitíva. Ale prečo by to robili? Na opice veľmi dobrý výkon-myslím novinárov. A toto je zasa výsledok môjho testu.
Ztráta fridexu
Ahoj kamarádi. Ztrácí se mi u 2111 fridex.Ale potíž je v tom, že nikdy pod autem není mokro.Nevíte čím by to mohlo být.Pomohlo by vyměnit třeba expanzní nádobku?Někde tu kdosi psal, že první modely měly menší a ty novější měly větší nádobku.Mám rok 2001, 1.5 8mi ventil.Děkuji
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Ideální je zajet do servisu, kde chladící soustavu natlakují a zjistí, odkud kapalina utíká. Mám 2111 1,5 8V, r. v. 2000 a u mě stačilo vyměnit spony (dělali to na Mělníku).
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
Díky, ale mě příjde že to ani není možný najít , protože když se kouknu za provozu na teplém a natlakovaném motoru tak nikde nic nečůrá.Sponu jsem měl taky volnou a to na Téčku pod topením, tam jak to novořaďáci znají tím, že se tam hodně blbě dá dostat.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Dost často to bývá mokrý jakoby to teklo z expanzní nádobky, tak jsem přetáhl všechny pásky co tam jsou.Nebo mě napadá netěsná převlečná matice co drží čidlo.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Co vím, tak u expanzky odcházely víčka. Ale nevím, kolik by se touto cestou ztratilo chladící kapaliny. Předpokládám, že se voda nedostává do oleje
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
Ne voda v oleji není, takže těsnění pod hlavou mohu vyloučit.Pravda je že kolem víčka je to takový poprskaný.A je to univerzální díl? 6e když koupím víčko na škodovku, tak pujde na naši ladu, nebo musí být origoš?
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
No tak denně mám tak 70 km, za 2 až 3 dny jsem s fridexem na suchu.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch