povoleni řemenice
Moderátor: Moderátoři
povoleni řemenice
Dobrý den, omlouvám se pokud tu již tento dotaz nebo dotaz podobného charakteru byl, ale co jsem tak procital, nic co by mi pomohlo jsme nenasel. Potrebuju se podivat na rozvody a k tomu samozrejme musim sundat predni vyko. Abych ho mohl sundat potrebuju ještě vymontovat řemenici na klikové hřídeli, ale zde jsem dneska nejak narazil.
Klic 38 se mi sehant nepodarilo, ale 40 tu matici taky udrzi. Předpokládam doufám správně, že je tam pravotočivý zavit že jo? Když tedy klíčem otočím, otočí se celý motor, proto mě napadlo zařadit rychlost a zatahnout rucni brzdu, jenze tedka to jakoby pruzi(asi kvuli spojce), tudy cesta nevedla, jeste me napadlo vyradit, klic oprit o neco pevnyho a starterem motor protocit. Tak klic se zasehne, ale starter to ani nahodou neotoci. Jak tedy na to? Snad tu 38 na golu sezenu. Mam vyndat starter a zaaretovat setrvacnik? Nebo existuje jiny zpusob? popravde starter se mi vyndavat nechce, musel bych zase rozebrat vyfuk apod. Dekuji za odpovedi.
Klic 38 se mi sehant nepodarilo, ale 40 tu matici taky udrzi. Předpokládam doufám správně, že je tam pravotočivý zavit že jo? Když tedy klíčem otočím, otočí se celý motor, proto mě napadlo zařadit rychlost a zatahnout rucni brzdu, jenze tedka to jakoby pruzi(asi kvuli spojce), tudy cesta nevedla, jeste me napadlo vyradit, klic oprit o neco pevnyho a starterem motor protocit. Tak klic se zasehne, ale starter to ani nahodou neotoci. Jak tedy na to? Snad tu 38 na golu sezenu. Mam vyndat starter a zaaretovat setrvacnik? Nebo existuje jiny zpusob? popravde starter se mi vyndavat nechce, musel bych zase rozebrat vyfuk apod. Dekuji za odpovedi.
nevsimaj si toho, ze to pruzi a proste pouzi este viac sily... ked nevladzes tak pouzi metrovu trubku ako nastavec. Proste na to treba ovela viac sily ako rozumu
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Stačí nasadit klíč směrem k bateriji (05,07.04...) a klepnout kladívkem nemusí to být velká rána ale RYCHLÁ. Testováno před týdnem.
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Robil som to pred necelym mesiacom pred STK takze mam cerstve skusenosti. 38 kluc som mal GOLA 1" s trhakom (cca 50cm) na to este trubku tak vyse metra. V aute styrka kvalt zatiahnuta rucna, je dobre ked este niekto "stoji" na brzdovom pedali a druhy clovek sa snazi nasadit trak co najnizsie, napruzit natiahnut trubku a tahat silou smerom k baterke - aj na to natahovanie trubky su dobri dvaja ludia - jeden drzi nasponovany trhak v polohe ze sa da nanho natiahnut tyc a druhy dava tyc smerom od nadrzky ostrekovaca - odporucam vybrat a baterku tiez.
A ked uz to budes mat rozobrate rovno vymen gufero za poriadne zo silikonovej gumy (cervene) typ MVQ 40-56-7 GPV cca 50Sk z nejakej guferovej predajne a prsa "prilep" cervenym motorovym silikonom - asi 1/4 malej 60ml tuby
A ked uz to budes mat rozobrate rovno vymen gufero za poriadne zo silikonovej gumy (cervene) typ MVQ 40-56-7 GPV cca 50Sk z nejakej guferovej predajne a prsa "prilep" cervenym motorovym silikonom - asi 1/4 malej 60ml tuby
Lepší než to tahat přes kvalt, je zapřít setrvák nebo rovnou řetěz (pokud se bude měnit). Ono když to má jít povolit, tak to jde i přes kvalt ... ovšem když povolit jít nemá, člověk se s tím velice natrápí. 

Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11058
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Rěším, spíše neřeším jeden problém, na žluťákově motoru jsem matici na řemenici povolil a to i přesto, že je ten motor mimo auto (by čekal málokdo). Ovšem nejde mi sejmout řemenice, jak na to?
Lada Granta Liftback 1,6 16V platinum - téměř normální auto
Lada Granta Liftback 1,6 16V bílá - necháme se překvapit
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Granta Liftback 1,6 16V bílá - necháme se překvapit
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Zkus na to poklepat radiálně kladívkem! Je to přeci jenom ruskej ingot!! , a na ten platí jen hrubá síla.Koko Loko píše:Rěším, spíše neřeším jeden problém, na žluťákově motoru jsem matici na řemenici povolil a to i přesto, že je ten motor mimo auto (by čekal málokdo). Ovšem nejde mi sejmout řemenice, jak na to?

Ještě sehnat tak 5kg palici, párkrát na ten trhák šikovně klepnout a musí to jít! I bez aretování...Tak to nedopadlo38 jsem sehnal s pul metrovym trhakem a dostaneme se az k maximu tj. tam kde byla baterka, dal to nejde prekazi karoserie. Remenice porad drzi a pruzi,
Lada ? - tím jezdit, není normální !
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
Tak uz se zadarilo, vyndal jsem starter, vrazil jsem tam ten drzak baterky je tak sikovne natvarovanej, ze krasne pasuje a drzi ten setrvacnik za zub, temer vubec se pri tom povolovani nezdeformoval, majzlikem mi to zaseknout neslo. Necekane tlumic kmitu je upadlej a visi mezi retezem a blokem motoru, retez do bloku vyryl docela slusny ryhy, tak by to chtelo urychlene sehnat nejakej kvalitny tlumic.
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Přesně.
jinak matku jsem povoloval docela dlouho, zadařilo se mi až s tím půlmetrovým klíčem (očkem) a s mlácením kladivem do něj. S majzlíkem to chtělo trpělivost, spadl mi snad 10x, než se zadařilo (už nevím, možná jsem tam zapřel i dva).
Nový tlumič se rozlomil a úlomek se chytil taky do bloku (ještě že nespadl až do vany), jde ho vyndat přes prsa.
jinak matku jsem povoloval docela dlouho, zadařilo se mi až s tím půlmetrovým klíčem (očkem) a s mlácením kladivem do něj. S majzlíkem to chtělo trpělivost, spadl mi snad 10x, než se zadařilo (už nevím, možná jsem tam zapřel i dva).
Nový tlumič se rozlomil a úlomek se chytil taky do bloku (ještě že nespadl až do vany), jde ho vyndat přes prsa.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).