Vrtám, vrtáš, vrtáme aneb objem ničím nenahradíš...
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 203
- Registrován: pon led 01, 2007 10:10
- Bydliště: okres Břeclav, ČR
- Kontaktovat uživatele:
chlapi a ta hlava za těch cca. 10 táců je i s ventilama, nebo deset táců stojí holá hlava ? a případně co by k tomu stály i ventily 4 + 4 ? sedla ventilů jsou ocelová ?
fakt po ní toužím a už šetřím - měsíčně si odkládám 200 - 300,- Kč
PS: poraďte, když investuji do této hlavy, jak to pomůže zvýšit výkon, případně jaké další úpravy motoru navrhujete. Jako většině z nás mi nejde o maximální rychlost, ale o akceleraci při předjíždění. Když budete tak hodní a navrhnete další úpravy, tak s ohledem na to, aby se nezvyšovala moc spotřeba. Zvýšení výkonu motoru ano, ale né aby to žralo 15 na 100 !!!
fakt po ní toužím a už šetřím - měsíčně si odkládám 200 - 300,- Kč
PS: poraďte, když investuji do této hlavy, jak to pomůže zvýšit výkon, případně jaké další úpravy motoru navrhujete. Jako většině z nás mi nejde o maximální rychlost, ale o akceleraci při předjíždění. Když budete tak hodní a navrhnete další úpravy, tak s ohledem na to, aby se nezvyšovala moc spotřeba. Zvýšení výkonu motoru ano, ale né aby to žralo 15 na 100 !!!
majitel dvou Lad
1. 21053 původně systém AXTEC nyní WEBER a 1700 ccm a od 31.12.2009 ohořelá od 10/2010 zase opravená, ale zázrak už to není...
Dne 14.12.2013 umřela
2. 21073 1700i
a z jiného soudku
3. Daewoo Tico
4. Hyundai Accent 1,5 CRDi
5. Hyundai Tucson
6. Hyundai I10
1. 21053 původně systém AXTEC nyní WEBER a 1700 ccm a od 31.12.2009 ohořelá od 10/2010 zase opravená, ale zázrak už to není...
Dne 14.12.2013 umřela
2. 21073 1700i
a z jiného soudku
3. Daewoo Tico
4. Hyundai Accent 1,5 CRDi
5. Hyundai Tucson
6. Hyundai I10
idem na to ciste logicky - ta hlava musi byt aj s ventilami a sedlami lebo v ponuke to extra nemaju a kedze su vacsie som zvedavy kto by to kde zhanal.
Nepovedal by som, ze montaz tejto hlavy pri zachovani doterajsieho stylu jazdy akokolvek ovplivni spotrebu.
a asi jedina uprava, ktora ma priaznivy vplyn na vykon a spotrebu nezvysi(ale niekedy naopak znizi) je zvysenie kompresneho pomeru. Ostatne upravy idu vzdy ruka v ruke so zvysenim spotreby. M.
PS:setri pomaly nech stihnem nasetrit aj ja a vezneme rovno 2ks
Nepovedal by som, ze montaz tejto hlavy pri zachovani doterajsieho stylu jazdy akokolvek ovplivni spotrebu.
a asi jedina uprava, ktora ma priaznivy vplyn na vykon a spotrebu nezvysi(ale niekedy naopak znizi) je zvysenie kompresneho pomeru. Ostatne upravy idu vzdy ruka v ruke so zvysenim spotreby. M.
PS:setri pomaly nech stihnem nasetrit aj ja a vezneme rovno 2ks
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
-
- Příspěvky: 203
- Registrován: pon led 01, 2007 10:10
- Bydliště: okres Břeclav, ČR
- Kontaktovat uživatele:
nechci kazit téma, ale kdy to vidíš na koupi té hlavy ? já bych tak v příštím roce.
Koupil jsem 2107 1700i
změřím tlaky atd., abych něco aspoň věděl o motoru, pak když budou tlaky OK, tak bych chtěl koupit tu super hlavu a pak bych popřemýšlel nad zvýšením komprese. Jsem zjistil, že to trochu papá olej - doufám, že přes gufera ventilů, neboť vana je rezavá a úniky nejsou nikde vidět
Ještě dotaz - mám známého - dělá v nerezu a je schopný udělat výfukové potrubí - nerez. Cena je samozřejmě vysoká - nerez je drahý. Ještě jej musím zlomit, aby byl i ochotný to udělat. Měl by někdo zájem kdyby to vyšlo ???
Koupil jsem 2107 1700i
změřím tlaky atd., abych něco aspoň věděl o motoru, pak když budou tlaky OK, tak bych chtěl koupit tu super hlavu a pak bych popřemýšlel nad zvýšením komprese. Jsem zjistil, že to trochu papá olej - doufám, že přes gufera ventilů, neboť vana je rezavá a úniky nejsou nikde vidět
Ještě dotaz - mám známého - dělá v nerezu a je schopný udělat výfukové potrubí - nerez. Cena je samozřejmě vysoká - nerez je drahý. Ještě jej musím zlomit, aby byl i ochotný to udělat. Měl by někdo zájem kdyby to vyšlo ???
majitel dvou Lad
1. 21053 původně systém AXTEC nyní WEBER a 1700 ccm a od 31.12.2009 ohořelá od 10/2010 zase opravená, ale zázrak už to není...
Dne 14.12.2013 umřela
2. 21073 1700i
a z jiného soudku
3. Daewoo Tico
4. Hyundai Accent 1,5 CRDi
5. Hyundai Tucson
6. Hyundai I10
1. 21053 původně systém AXTEC nyní WEBER a 1700 ccm a od 31.12.2009 ohořelá od 10/2010 zase opravená, ale zázrak už to není...
Dne 14.12.2013 umřela
2. 21073 1700i
a z jiného soudku
3. Daewoo Tico
4. Hyundai Accent 1,5 CRDi
5. Hyundai Tucson
6. Hyundai I10
s tou hlavou to vidim, tiez zhruba tak na rok. Ale ne driv jak v lete...
Nerez vedia aj madari, akurat to je taka cena ze z toho prechadza zrak. Nepotrebujem vyfuk, ktory prezije auto.
Nerez vedia aj madari, akurat to je taka cena ze z toho prechadza zrak. Nepotrebujem vyfuk, ktory prezije auto.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
ok, ok, takže přemýšlím - kolik by tak zhruba stálo převrtání 1500ky na 1600ku? Co by bylo potřeba provést za úpravy?
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
-
- Příspěvky: 1389
- Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
- Bydliště: Bratislava-Praha
- Kontaktovat uživatele:
k salam by to chcelo zrejme aj prebrusit klukovku a dat plusove... to zistis az ju vyberies a skontrolujes, pomerias. u nas je vybrus 1000sk, aj na bloku aj na kluke, neviem ako v cechach, musis si najst firmu co to robi a zistit... moze sa to dost lisit (+1000 penazi)Malda píše:saly ...
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever
mám možnost levně dobré 1500ky, ideální na stavbu něčeho. Takže odhadovaná cena kolik, resp jaké jsou varianty zvýšení objemu? Na 1600ku prostě ne a ne narazit.
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Takže vrtnutí 16ky na 17ku - bude pak nějaký rozdíl v životnosti atd oproti sériové 17ce?
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10496
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Jen tak - mimo mísu:
V sobotu jsem na svém "novém" motoru (vrtání 84, zdvih 80, plochý písty, HÚ má nulový nedoběh) nechal měřit tlaky ...... a jak to dopadlo?
Nezměřili jsme. Důvod? Malý rozsah měřáku. Při první otáčce motoru ukázall 12, při druhé 16 a při třetí otáčce ho (ten měřák) motor vyplivl.
Takže jaký mám tlaky, nevím. Sháním měřák s větším rozsahem. L.
V sobotu jsem na svém "novém" motoru (vrtání 84, zdvih 80, plochý písty, HÚ má nulový nedoběh) nechal měřit tlaky ...... a jak to dopadlo?
Nezměřili jsme. Důvod? Malý rozsah měřáku. Při první otáčce motoru ukázall 12, při druhé 16 a při třetí otáčce ho (ten měřák) motor vyplivl.
Takže jaký mám tlaky, nevím. Sháním měřák s větším rozsahem. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´