Elektrické palivové čepradlo

Moderátor: Moderátoři

Marek
Příspěvky: 5274
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

Obávám se, že motorek ostřikovačů asi nebude to pravé. Je vyroben z plastových a silonových komponentů a ty nejspíš nebudou odolné chemickým látkám typu benzin a podobně. Ale zkusit to můžeš.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11033
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Tak tohle bych nezkoušel ani náhodou.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Michal Pokorný
Příspěvky: 3822
Registrován: ned led 28, 2007 20:53

Příspěvek od Michal Pokorný »

No, nevím i kdyby ho ten benzín nerozežral, myslím že motorek z ostřikovačů nevydrží moc dlouho běžet bez přestávky.
VAZ 2101, VAZ 2104, Škoda Fabia 1,4 16V
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
Dusan
Příspěvky: 3884
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Příspěvek od Dusan »

no tem motercek nevydrzi...to skusal kamos na skusku po chvile zhorel motor....:(
Uživatelský avatar
Acibuk
Příspěvky: 1006
Registrován: ned lis 06, 2005 22:01
Bydliště: u maminky

Příspěvek od Acibuk »

je mi jasné, že životnost není nejdelší, říkal jsem, si, že na ty starty by to možná vydrželo.navíc je jich poměrně zásoba. Byly docela bytelné, používal jsem ho k vytažení benzínu z nádrže. 20l vytahal jak nic, pak odešel, ale na druhou stranu byla radost, že ještě fungoval, podle toho, v jakém byl stavu.
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....

Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 1285
Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
Bydliště: Kralův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Roman »

Na www.autosuciastky.sk ponukali pred casom univerzalne elektricke palivove cerpadlo, nieco podobne ako ma Myso v aute za 990Sk. Ale zmenili stranky a neviem ho tam najst. Chcelo by to si tam zavolat. Ponukali to ako lacnu nahradu palivovych cerpadiel co su v nadrzi pre feldy a favo.
Roman
Marek
Příspěvky: 5274
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

Roman píše:Na www.autosuciastky.sk ponukali pred casom univerzalne elektricke palivove cerpadlo, nieco podobne ako ma Myso v aute za 990Sk. Ale zmenili stranky a neviem ho tam najst. Chcelo by to si tam zavolat. Ponukali to ako lacnu nahradu palivovych cerpadiel co su v nadrzi pre feldy a favo.
¨

Jen pro informaci - palivové čerpadlo na Favorita / Felicii (s jednobodovým vstřikováním) stojí v Česku něco kolem 700 Kč, pro Felicii MPi je asi o dvacku dražší.


Opakuji znovu !!! - pro Ladu musí mít to čerpadélko velmi malý výstupní tlak!!!
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Dusan
Příspěvky: 3884
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Příspěvek od Dusan »

No to by snad slo urobit prepustaci ventil zo spruzinkou.... staci na to aj stojanova vrtacka. Dokonca namontovat to hned pri nadrzi a odpadlo by spatne potrubie :)
Marek
Příspěvky: 5274
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

Acibuk zpětné potrubí má!!!

Navíc u elektrického čerpadla MUSÍ být zpětné potrubí naprosto vždy, protože elektrické čerpadlo nemá uvnitř sebe žádný ventil, který umí zastavit tok paliva. Znamená to, že pokud uškrtím výstupní vedení paliva, hrozí poškození čerpadla nebo prasknutí některé hadice v důsledku zvýšení tlaku. U Lady by spíš hrozilo, že tlak paliva přetlačí plovák v karburátoru a přelije karburátor palivem tak, že poteče jeko v pohádce "Hrnečku, vař!".
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Uživatelský avatar
Acibuk
Příspěvky: 1006
Registrován: ned lis 06, 2005 22:01
Bydliště: u maminky

Příspěvek od Acibuk »

Marek píše:Acibuk zpětné potrubí má!!!
Zkusím zavolat do servisu, kolik stojí nové palivové. Litr bych ještě přežil.
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....

Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

nove palivove elektricke nizkotlake bosh 3800Sk :-P
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 1285
Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
Bydliště: Kralův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Roman »

No Marek s tvojim tvrdenim, ze elektricke cerpadlo musi mat spiatocku VZDY si dovolim nesuhlasit. Osobne som jazdil so TAZ1500 mikrobus, ktora ma elektricke palivove cerpadlo vzadu pod podlahou, kusok od nadrze, vpredu ma ten rozdelovaci bazmek z Favorita z ktoreho ide zpiatocne potrubie do nadrze a cuduj sa svete, po nejakom case auto prestalo jazdit, po zisteni ze nedostava benzin bol ten rozdelovac odpojeny a TAZ frcala ako predtym. Kedze som tvrdil, ze to tam patri,kupili sme novy a auto s nim slo asi 80km bez problemov a potom nasledovala strata vykonu az zastavenie. Po opatovnom zapojeni cerpadla na priamo jazdi TAZ dodnes a to je asi 6rokov ak nie viac. A spotreba je stale zodpovedajuca typu a veku vozidla. Takze nikdy nehovor nikdy :D. V Mysovom aute sme zpiatocku samozrejme dorobili a je tam zapojeny aj ten rozdelovac z favorita.
Roman
Myso
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Myso »

este jedna moznost je, mal to trnavsky marek na tom cervenom zigulovi, ktoreho teraz prasia vychodniari, tam bolo elektricke podavacie cerpadlo a vpredu na blatniku nejaky redukcny ventil, ktory udrzoval nastaveny tlak v palivovm systeme, a nemal tam spiatocku. dodnes neviem pochopit ako to fungovalo...
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Wolf
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wolf »

Roman píše:No Marek s tvojim tvrdenim, ze elektricke cerpadlo musi mat spiatocku VZDY si dovolim nesuhlasit....
Ja jsem mel kdysi sluzebni petimistnou 1203, tehdy jeste 12-ti stovku a v generalce dostala novou karoserii a dali ji take el. pumpu, se zpateckovou vetvi ani neztraceli cas a tak tam behala po celou dobu, co jsem s ni jezdil. W.
Myso
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Myso »

je pravda ze u tych 1203 to mozno funguje prave preto, ze to cerpadlo nema moc velky tlak, mne sa pri niektorych nastaveniach motora stavalo, ze vo vysokych otackach nestihalo davkovat, stacilo ale prevrtat motor z 1600 na 1700 a uz je vsetko v poriadku, tocim to do nebies a nic ma nezastavi (je pravda ze tam mam ostrejsiu vacku proti tej 1600...) :weedman:
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“