Elektrické palivové čepradlo
Moderátor: Moderátoři
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11037
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3822
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
je mi jasné, že životnost není nejdelší, říkal jsem, si, že na ty starty by to možná vydrželo.navíc je jich poměrně zásoba. Byly docela bytelné, používal jsem ho k vytažení benzínu z nádrže. 20l vytahal jak nic, pak odešel, ale na druhou stranu byla radost, že ještě fungoval, podle toho, v jakém byl stavu.
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
- Roman
- Příspěvky: 1285
- Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
- Bydliště: Kralův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Na www.autosuciastky.sk ponukali pred casom univerzalne elektricke palivove cerpadlo, nieco podobne ako ma Myso v aute za 990Sk. Ale zmenili stranky a neviem ho tam najst. Chcelo by to si tam zavolat. Ponukali to ako lacnu nahradu palivovych cerpadiel co su v nadrzi pre feldy a favo.
Roman
¨Roman píše:Na www.autosuciastky.sk ponukali pred casom univerzalne elektricke palivove cerpadlo, nieco podobne ako ma Myso v aute za 990Sk. Ale zmenili stranky a neviem ho tam najst. Chcelo by to si tam zavolat. Ponukali to ako lacnu nahradu palivovych cerpadiel co su v nadrzi pre feldy a favo.
Jen pro informaci - palivové čerpadlo na Favorita / Felicii (s jednobodovým vstřikováním) stojí v Česku něco kolem 700 Kč, pro Felicii MPi je asi o dvacku dražší.
Opakuji znovu !!! - pro Ladu musí mít to čerpadélko velmi malý výstupní tlak!!!
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Acibuk zpětné potrubí má!!!
Navíc u elektrického čerpadla MUSÍ být zpětné potrubí naprosto vždy, protože elektrické čerpadlo nemá uvnitř sebe žádný ventil, který umí zastavit tok paliva. Znamená to, že pokud uškrtím výstupní vedení paliva, hrozí poškození čerpadla nebo prasknutí některé hadice v důsledku zvýšení tlaku. U Lady by spíš hrozilo, že tlak paliva přetlačí plovák v karburátoru a přelije karburátor palivem tak, že poteče jeko v pohádce "Hrnečku, vař!".
Navíc u elektrického čerpadla MUSÍ být zpětné potrubí naprosto vždy, protože elektrické čerpadlo nemá uvnitř sebe žádný ventil, který umí zastavit tok paliva. Znamená to, že pokud uškrtím výstupní vedení paliva, hrozí poškození čerpadla nebo prasknutí některé hadice v důsledku zvýšení tlaku. U Lady by spíš hrozilo, že tlak paliva přetlačí plovák v karburátoru a přelije karburátor palivem tak, že poteče jeko v pohádce "Hrnečku, vař!".
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Zkusím zavolat do servisu, kolik stojí nové palivové. Litr bych ještě přežil.Marek píše:Acibuk zpětné potrubí má!!!
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
- Roman
- Příspěvky: 1285
- Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
- Bydliště: Kralův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
No Marek s tvojim tvrdenim, ze elektricke cerpadlo musi mat spiatocku VZDY si dovolim nesuhlasit. Osobne som jazdil so TAZ1500 mikrobus, ktora ma elektricke palivove cerpadlo vzadu pod podlahou, kusok od nadrze, vpredu ma ten rozdelovaci bazmek z Favorita z ktoreho ide zpiatocne potrubie do nadrze a cuduj sa svete, po nejakom case auto prestalo jazdit, po zisteni ze nedostava benzin bol ten rozdelovac odpojeny a TAZ frcala ako predtym. Kedze som tvrdil, ze to tam patri,kupili sme novy a auto s nim slo asi 80km bez problemov a potom nasledovala strata vykonu az zastavenie. Po opatovnom zapojeni cerpadla na priamo jazdi TAZ dodnes a to je asi 6rokov ak nie viac. A spotreba je stale zodpovedajuca typu a veku vozidla. Takze nikdy nehovor nikdy . V Mysovom aute sme zpiatocku samozrejme dorobili a je tam zapojeny aj ten rozdelovac z favorita.
Roman
-
- Příspěvky: 1389
- Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
- Bydliště: Bratislava-Praha
- Kontaktovat uživatele:
este jedna moznost je, mal to trnavsky marek na tom cervenom zigulovi, ktoreho teraz prasia vychodniari, tam bolo elektricke podavacie cerpadlo a vpredu na blatniku nejaky redukcny ventil, ktory udrzoval nastaveny tlak v palivovm systeme, a nemal tam spiatocku. dodnes neviem pochopit ako to fungovalo...
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever
-
- Příspěvky: 1246
- Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
- Bydliště: Kraj Lučanů
- Kontaktovat uživatele:
Ja jsem mel kdysi sluzebni petimistnou 1203, tehdy jeste 12-ti stovku a v generalce dostala novou karoserii a dali ji take el. pumpu, se zpateckovou vetvi ani neztraceli cas a tak tam behala po celou dobu, co jsem s ni jezdil. W.Roman píše:No Marek s tvojim tvrdenim, ze elektricke cerpadlo musi mat spiatocku VZDY si dovolim nesuhlasit....
-
- Příspěvky: 1389
- Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
- Bydliště: Bratislava-Praha
- Kontaktovat uživatele:
je pravda ze u tych 1203 to mozno funguje prave preto, ze to cerpadlo nema moc velky tlak, mne sa pri niektorych nastaveniach motora stavalo, ze vo vysokych otackach nestihalo davkovat, stacilo ale prevrtat motor z 1600 na 1700 a uz je vsetko v poriadku, tocim to do nebies a nic ma nezastavi (je pravda ze tam mam ostrejsiu vacku proti tej 1600...)
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever