211x
Moderátor: Moderátoři
LPG a lada
montaž lpg je vždy hlavně o tom jesto to nejak nezprasí v montážní dilna a nechce mít za každou cenu nejlevnější montáž...
a vzhledem k tomu kolik se unás prodá lad tak můžou být zkušenosti s určitým zařízením dobré a zkušeností s montáží do lady je minimum, já měl lpg v pohodě ale skalouš by mohl vyprávět
škodovky dělaj na běžícím pásu ale když viděj ladu 211x tak je to svatek jednou za rok.
a vzhledem k tomu kolik se unás prodá lad tak můžou být zkušenosti s určitým zařízením dobré a zkušeností s montáží do lady je minimum, já měl lpg v pohodě ale skalouš by mohl vyprávět
škodovky dělaj na běžícím pásu ale když viděj ladu 211x tak je to svatek jednou za rok.
daniel tir:
presne delali mi to v praze neptun harfa a pred tim snad takhle udelali jen 2 nebo 3 kousky, furt lepsi než kdby to bylo uplne poprve. sice jsou to malickosti ale hazda prkotina hraje roli - vedeni a delka hadic tak aby se vzajemne nikde nedotykaly, vedeni elektriky pod podlahou auta a vyusteni plniciho hrdla..atd atd. ja mel euro2, skalous euro 3 a rozdily v rizeni elektoniky montaznikum nedosly a tak ja to mel v pohode ale skalous si to uzil...
co dodat....kdysi jsem na lpg konferenci sledoval utrpeni jednoho kolegy ktery se rozhodl nechat si prestavet jednu z prvnich fabii 1,4 MPI ... neustale reklamace , navstevy AG strakonice... skoncilo to po 3 letech prodejam auta a koupi jineho , tenkrat už s montazi osvedceneho vstrikovani plynu.
Proste vyslapavani slepych cesticek neni vzdy cesta ke spolehlivemu provozu....obcas se auto stane pokusnym kralikem.
presne delali mi to v praze neptun harfa a pred tim snad takhle udelali jen 2 nebo 3 kousky, furt lepsi než kdby to bylo uplne poprve. sice jsou to malickosti ale hazda prkotina hraje roli - vedeni a delka hadic tak aby se vzajemne nikde nedotykaly, vedeni elektriky pod podlahou auta a vyusteni plniciho hrdla..atd atd. ja mel euro2, skalous euro 3 a rozdily v rizeni elektoniky montaznikum nedosly a tak ja to mel v pohode ale skalous si to uzil...
co dodat....kdysi jsem na lpg konferenci sledoval utrpeni jednoho kolegy ktery se rozhodl nechat si prestavet jednu z prvnich fabii 1,4 MPI ... neustale reklamace , navstevy AG strakonice... skoncilo to po 3 letech prodejam auta a koupi jineho , tenkrat už s montazi osvedceneho vstrikovani plynu.
Proste vyslapavani slepych cesticek neni vzdy cesta ke spolehlivemu provozu....obcas se auto stane pokusnym kralikem.
Já mám LPG montované ve Strakonicích (jak už jsem psal - zařizováno tak, abych kupoval nové auto už s LPG). Ti mají hromadnou homologaci pro lady (nebo jak se tomu nadává) a jestli jsem správně pochopil, jejich prostřednictvím je zajišťováno proškolování dalších autorizovaných dílen na tuhle přestavbu. Takže když jsem byl kvůli těm nešťastným vstřikům v Málkově (je to pro mě blíž než do jižních Čech), tak se taky přišli podívat málkovští montéři, jak je to udělané - a pochvalně brumlali.
Takže souhlasím, že je důležité kdo a jak vám LPG namontuje. Měl jsem LPG i v předchozích dvou autech (formani) a vždycky montáž od autorizované dílny a na LPG nedám dopustit.
Zvlášť, když jdu platit za plnou nádrž (dojezdová vzdálenost shodná s benzinovou) a nebo dotankovávám dvakrát za rok benzín.
Jedinou výtku mám k umístění tankovacího otvoru - je umístěný zespoda v rohu zadního nárazníku - pumpaři vesměs nadávají, protože se jim špatně trefuje. Nechtěl jsem totiž umístění za zástěrkou na kus plechu a sundat a navrtat zadní nárazník na boku se jim nechtělo - prej snad z časových důvodů
No, na pumpě, kam jezdím nejčastěji (Jet) si už zvykli, dokonce teď změnili majitele na ruský Lukoil, takže jezdím ruským autem k "ruské" pumpě.
To jsou ty "paraBajkal" ... neee, "paraDoxy" jak praví Uhlíř se Šípem... 
Takže souhlasím, že je důležité kdo a jak vám LPG namontuje. Měl jsem LPG i v předchozích dvou autech (formani) a vždycky montáž od autorizované dílny a na LPG nedám dopustit.

Zvlášť, když jdu platit za plnou nádrž (dojezdová vzdálenost shodná s benzinovou) a nebo dotankovávám dvakrát za rok benzín.

Jedinou výtku mám k umístění tankovacího otvoru - je umístěný zespoda v rohu zadního nárazníku - pumpaři vesměs nadávají, protože se jim špatně trefuje. Nechtěl jsem totiž umístění za zástěrkou na kus plechu a sundat a navrtat zadní nárazník na boku se jim nechtělo - prej snad z časových důvodů

No, na pumpě, kam jezdím nejčastěji (Jet) si už zvykli, dokonce teď změnili majitele na ruský Lukoil, takže jezdím ruským autem k "ruské" pumpě.


LADA 2111 40 T, 1,6 - 16V, r. v. 2005, LPG (2005-2012)
Já mám LPG montované v Hradci Králové ve firmě AutoGas Kánský- A musím říci že jsem spokojen. Kdykoliv přijedu bez problémů vše proměří. Měl jsem od nich dělanou i samaru a musím taky pochválit.
Ondra: to plnění vespod je takové na nic, ale dělej díru do nárazníku
Jinak pěkná 2111 , máš její fotky někde volně dostupné? Ja jsem si jich pár dal sem http://lubka320.blog.cz/
Ondra: to plnění vespod je takové na nic, ale dělej díru do nárazníku

автомобил ваз 21113
Lada 21113 1,5 GTe 16V - 2002
LPG -
Lada 21113 1,5 GTe 16V - 2002
LPG -

V pneuservisu mají takovou knížečku, kde mají vypsaný na kolik se hustí pneu na to které auto a co za rozměry se tam dá dát. Zjistil jsem že na 2111ku je předepsaný tlak na předek 2,1 a zadek 1,9 při plném zatížení.Erik píše:Plavče, já foukám na 2111 předek i zadek na 2 atm ve studeném stavu.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch

ted jsem koukal na inzeráty a narazil jsem na pěknou 2112,, RV 2003, najeto 23 tisíc a za 70 000,-
.. hned bych si ji koupil, Jo bylo to na tipcars, ale prodejce bazar www.soren.cz

автомобил ваз 21113
Lada 21113 1,5 GTe 16V - 2002
LPG -
Lada 21113 1,5 GTe 16V - 2002
LPG -

- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Než jsem koupil Kalinu, měl jsem vyhlídnutou jetou 2112 v Bazaru Labuť v Praze. Měla tam motor ze samary v mizerným stavu, když jsem je na to upozornil, řekli, že donutíé majitele si to odvézt nebo shodit cenu, a hádejte co? Po 3 týdnech nic. Takže kontrolujte, kontrolujte ....
Jinak pořád mě mrzí, že do Kaliny nedávaj ten 16V z 211x, ale jen 8V
Jinak pořád mě mrzí, že do Kaliny nedávaj ten 16V z 211x, ale jen 8V

Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Včera jsem nechal celé odpoledne stát auto z prudkého svahu čumákem dolů. Olej se mezitím patrně někam slil, a po otočení klíčkem zapalování se rozsvítila kontrolka oleje na tom bájo panelu palubní kontroly.
Otázkou mi pak je, k čemu je tatáž kontrolka u tachometru. Nedostatek oleje / chyba mazání je u Lady 211x dvakrát
Při nedostatku oleje by měla svítit kontrolka u tachometru po spuštění motoru, na tom panelu ten stav zjistí před spuštěním?
Otázkou mi pak je, k čemu je tatáž kontrolka u tachometru. Nedostatek oleje / chyba mazání je u Lady 211x dvakrát

Při nedostatku oleje by měla svítit kontrolka u tachometru po spuštění motoru, na tom panelu ten stav zjistí před spuštěním?
Dodge Avenger 2.0 VVT