Vůle ventilů

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Zajda
Příspěvky: 64
Registrován: úte bře 28, 2006 15:52
Bydliště: Lukoveček
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zajda »

Dneska jsem zhodil na moji 07ce viko ventilu, protoze ten vrch motoru hrozne hrcel a co nevidim taky ten tlumic urvany. Nejhorsi ho bylo vylovit. Dal jsem druhy a zkousim a hrcio to skoro stejne, kde by mohl byt problem ??? Vybehana vacka ? nebo myslite ze jenom vule spatne na ventilech, jeste jsem to tak moc hrcet neslysel na zadnem motoru ani na 13ce ani na 16ce.
VAZ 2106, motor 2105 LPG (uz neni :( )
VAZ 2107 1500ccm 5q LPG (uz neni :( - prodana)
VAZ 21073i 1700ccm
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

taka trochu mozno blba otazka, ale pre istotu: Retaz si dosponoval? Ak ano este by to mohlo byt tym, ze je vydraty aj samotny napinak retaze a retaz uz nebeha po gume ale po zeleze a to hrci. Ventily totiz nehrcia, ventily klepu. Bud klepu trochu alebo poriadne ale vzdy len klepu, nikdy nehrcia.
(To je zas inteligenta uvaha, dnes mi ide :roll: )
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Nulašestka
Příspěvky: 1296
Registrován: úte led 31, 2006 20:53
Bydliště: Kocourkov a Hulvátov

Příspěvek od Nulašestka »

Majo píše:(To je zas inteligenta uvaha, dnes mi ide )
Taky máš dneska kritickej den? :lol: Tu samou závadu jsem měl taky.Po výměně tlumiče kmitu to bylo tišší-přesně jak píše Zajda,ale nešel uspokojivě napnout řetěz-příčina?Na napínací liště řetězu upadla taková ta stříškovitá pacička na kterou má tlačit napínák(byla mizerně přibodovaná :evil: ).Napínák talčil naplno,ale už to nešlo napnout.
Takže bych se zkusil zaměřit na tu lištu,nebo může být i vydřená jak psal Majo. :wink:
P.S.:Dokud tu lištu nevyndáš tak prd poznáš jak na tom je(abys to věděl jistojistě),což je na tohle skutečně "férový"konstrukční řešení. :roll:
Uživatelský avatar
Zajda
Příspěvky: 64
Registrován: úte bře 28, 2006 15:52
Bydliště: Lukoveček
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zajda »

jee tak mam zase co delat... pristi tyden na to mrknu, jenom nevim jak se tam dostanu a hlavu zhazovat nebudu na to nervy nemam ...
VAZ 2106, motor 2105 LPG (uz neni :( )
VAZ 2107 1500ccm 5q LPG (uz neni :( - prodana)
VAZ 21073i 1700ccm
Uživatelský avatar
Zajda
Příspěvky: 64
Registrován: úte bře 28, 2006 15:52
Bydliště: Lukoveček
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zajda »

zavada odhalena : Byly to ventily meli vuli tak pul mm, tak jsem pro jistotu shodil i vacku, tos tak vydritou jsem jeste nevidel! Jo ten napinak snad jeste chvilku vydrzi, posudte sami. Jeste dotaz, vsecko utichlo sice po chvilce to zacalo trosku klepotat, asi si to sedlo, ale chvilkama to malinko tak zahvizdne jak kdyby klouzl klinak, ale ten to neni ???? nemuze to byt ten retez nejak ???
VAZ 2106, motor 2105 LPG (uz neni :( )
VAZ 2107 1500ccm 5q LPG (uz neni :( - prodana)
VAZ 21073i 1700ccm
Uživatelský avatar
Brandy
Příspěvky: 372
Registrován: čtv led 19, 2006 07:35
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brandy »

Doufam, ze jsi krome vacky, vymenil i ty vahadla (druha fotka). Jsou fest vydreny.
Lada 1600 - bouračka | Lada 1500s - prodáno | Peugeot 406
Uživatelský avatar
Teepee
Příspěvky: 4269
Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
Bydliště: Praha západ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Teepee »

A taky že jsi vyměnil olej, tohle je důsledek používání nekvalitního oleje, nebo překračování jeho výměných lhůt, případně obojího dohromady.
Bílý LADA a okřídlená spol.
Uživatelský avatar
Zajda
Příspěvky: 64
Registrován: úte bře 28, 2006 15:52
Bydliště: Lukoveček
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zajda »

Jasne ze vymenil olej sem tam hodil Paramo M7ADS IV api SJ, a vahadla jsem dal ze stejneho motoru jako tu vacku z moji 16ky stare...
VAZ 2106, motor 2105 LPG (uz neni :( )
VAZ 2107 1500ccm 5q LPG (uz neni :( - prodana)
VAZ 21073i 1700ccm
kubahosi
Příspěvky: 373
Registrován: sob črc 07, 2007 16:51
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kubahosi »

maji byt stejny vule na saci i na vyfukovy ventil?? nebo na vyfukovy ma byt vetsi?
Uživatelský avatar
VaSek
Příspěvky: 227
Registrován: pát čer 04, 2004 11:53
Bydliště: Dvůr Králové
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od VaSek »

Vsude stejna 0,15.
S pozdravem
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)
Cory
Příspěvky: 11573
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

pripominam,ze 1,7i ma vôlu na sacich 0,15 a na vyfukovych 0,20 mm
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9344
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vašátor »

VaSek píše:Vsude stejna 0,15.
Při studeném motoru.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2845
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

Ten olej je dobrej tak na průplach, podle mě je mizerně aditivovanej.

A vačku jsem viděl horší - starou z Laďky a pak SKORO ÚPLNĚ kulatou měl kdosi jednou v Bechyni ;)
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“