něco mi uniklo?.. jeké jsou rozdily v palci, víčku, co se musí upravit??:.Koko Loko píše:sou nějaké jiné rozdíly mezi maďarským a ruským rozdělovačem vyjma víčka a palce, které jsou třeba lehce poupravit?
Podivné chování motoru
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Jsou některá víčka a palce co nesednou hned a musí se lehce upravit, něco ubrousit atd., tolik mé zkušenosti z dob když jsem tu a tam domů donesl nějakou veteš z vraků.
A to hlavní, kdybych si raději hrál se šulínkem udělal bych lépe . Transplantace se zdařila, rozdělovače byly skříženy v jeden funkční bezvůloidní kus, implantace do vozu proběhla též dobře, dokonce to fungovalo od začátku. Od baráku jsem se přesunul pár Km na své oblíbené servisní parkoviště u Globusu, cestou jsem pozoroval funkce a kuckot se již neobjevil, jen otáčkoměr své výčiny prováděl dál, následně jsem zpozoroval vyšívající pneuventil a posléze byla diagnostikována vadná řídící jednotka ekonomizéru to jsem omezil oblíbeným bypassem. Nastavil jsem předstih, poladil to na benzin a LPG, pln radosti jsem to párkrát protočil k 8 tisícům nech vsetci vidia ako mi to pekne reve. Usoudil jsem, že je vše v nejlepším pořádku a počal se připravovat na testovací jízdu po schneltrase, bohužel při poklízení vercajku jsem začal registrovat jakýsi klepot od motoru, nu řekl jsem si asi ventily. Po chvilce jsem při výjezdu ze stání začal registrovat jakési ozvěnovité klepání, které nezmizelo ani po výjezdu ode zdi načež motor začal vyluzovat zvuky za které by se nemusel stydět ani letitý Zetor Crystal. Místo pekelné testovací jízdy následoval přesun k domovu za mohutného klepotu z pod víka tak mocného, že mou Ladu nepřehlédl jediný kolemjdoucí. Sousedi mé vozítko přirovnali k řehtačce. Teď je otázkou co se posralo, jestli se povolil nějaký štelovací šroub pod vahadlem či něco jiného pikantnějšího. Tlukot je velmi výrazný jak při otáčkách tak i volnoběhu, výkon motoru mi připadá normální neb jsem to ve smyslu slov "čo je schnilé nech odpadne" před odstavením trošku protáhl, ve čtvrtek mrknu pod víko a uvidím jak (čím) pojedu na dovolenou. Co myslíte, co se mohlo odsrát, pružina ventilu, výše zmíněný štelovací šroub? Poruchu někde níž si nepřipouštím neb to by bylo nad mé síly, nervy mám jen jedny.
A to hlavní, kdybych si raději hrál se šulínkem udělal bych lépe . Transplantace se zdařila, rozdělovače byly skříženy v jeden funkční bezvůloidní kus, implantace do vozu proběhla též dobře, dokonce to fungovalo od začátku. Od baráku jsem se přesunul pár Km na své oblíbené servisní parkoviště u Globusu, cestou jsem pozoroval funkce a kuckot se již neobjevil, jen otáčkoměr své výčiny prováděl dál, následně jsem zpozoroval vyšívající pneuventil a posléze byla diagnostikována vadná řídící jednotka ekonomizéru to jsem omezil oblíbeným bypassem. Nastavil jsem předstih, poladil to na benzin a LPG, pln radosti jsem to párkrát protočil k 8 tisícům nech vsetci vidia ako mi to pekne reve. Usoudil jsem, že je vše v nejlepším pořádku a počal se připravovat na testovací jízdu po schneltrase, bohužel při poklízení vercajku jsem začal registrovat jakýsi klepot od motoru, nu řekl jsem si asi ventily. Po chvilce jsem při výjezdu ze stání začal registrovat jakési ozvěnovité klepání, které nezmizelo ani po výjezdu ode zdi načež motor začal vyluzovat zvuky za které by se nemusel stydět ani letitý Zetor Crystal. Místo pekelné testovací jízdy následoval přesun k domovu za mohutného klepotu z pod víka tak mocného, že mou Ladu nepřehlédl jediný kolemjdoucí. Sousedi mé vozítko přirovnali k řehtačce. Teď je otázkou co se posralo, jestli se povolil nějaký štelovací šroub pod vahadlem či něco jiného pikantnějšího. Tlukot je velmi výrazný jak při otáčkách tak i volnoběhu, výkon motoru mi připadá normální neb jsem to ve smyslu slov "čo je schnilé nech odpadne" před odstavením trošku protáhl, ve čtvrtek mrknu pod víko a uvidím jak (čím) pojedu na dovolenou. Co myslíte, co se mohlo odsrát, pružina ventilu, výše zmíněný štelovací šroub? Poruchu někde níž si nepřipouštím neb to by bylo nad mé síly, nervy mám jen jedny.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Jde o permanentní rytmické klepání s frekvencí závislou na točkách, řetěz byl napínaný nedávno a matka na napínáku se ani nehne, takže tam snad zrada nebude, ale kdo ví?
Jak nad tím přemýšlím, tak mě i rádcům po telefonu vychází nejčastěji tyto možnosti, povolený stavící šroub či matka, prasklá pružina ev. teoreticky propadlý klínek neb hlavu mám "novou" před měsícem dávanou, je to jedna z prvních a pružiny atd. jsem použil z ní, takže stáří v kombinaci s mým nešetrným zacházením mohlo vykonat své. Rád bych byl jednou v životě optimistický a věřím, že bude jen vyšroubovaný šroub, ale mám pocit, že bude v háji nějaká pružina, takže dotaz jak vyměnit pružiny na parkovišti s běžným náčiním a půjčeným pákovým samodělem na zmáčknutí pružin. Nabízí se myšlenka něčím podložit ventil, když bude píst navrchu, ale otvor svíčky vede mezi ventily, co a jak tam strčit, aby se vykompenzoval nedoběh a vzdálenost co ventil urazí k okraji hlavy? Vím, že na toto téma tu někde byla diskuze, ale nedaří se mi to najít. Shazovat hlavu dvakrát během měsíce se mi zrovna moc nechce.
Jak nad tím přemýšlím, tak mě i rádcům po telefonu vychází nejčastěji tyto možnosti, povolený stavící šroub či matka, prasklá pružina ev. teoreticky propadlý klínek neb hlavu mám "novou" před měsícem dávanou, je to jedna z prvních a pružiny atd. jsem použil z ní, takže stáří v kombinaci s mým nešetrným zacházením mohlo vykonat své. Rád bych byl jednou v životě optimistický a věřím, že bude jen vyšroubovaný šroub, ale mám pocit, že bude v háji nějaká pružina, takže dotaz jak vyměnit pružiny na parkovišti s běžným náčiním a půjčeným pákovým samodělem na zmáčknutí pružin. Nabízí se myšlenka něčím podložit ventil, když bude píst navrchu, ale otvor svíčky vede mezi ventily, co a jak tam strčit, aby se vykompenzoval nedoběh a vzdálenost co ventil urazí k okraji hlavy? Vím, že na toto téma tu někde byla diskuze, ale nedaří se mi to najít. Shazovat hlavu dvakrát během měsíce se mi zrovna moc nechce.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Teoreticky sa to da aj skrutkovacom taky lepsi 1cm sirokym koncom. prestrcis skrzotvor pre sviečku piest musi byt v hornej uvrati a zaradena rychlost...ventil by ma zist max 0,5cm dole...este detail motoj izolacko trocha driek skrutkovaca aby si nezničil zavit v hlave.Inak pri tejto metode rozhodis maximalne casovanie
Dalsia moznost je natlakovat spalovaci priestor....
Dalsia moznost je natlakovat spalovaci priestor....
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Nemám čím, zítra uvidím, někteří znalci vyhrožují kousalizací, uvidímež. Kurva, mám pocit, že je lepší mít zhnilé auto s dobrým motorem, jako byl Žluťák, než tato zdravá kurva s chřadnoucím motorem, nicméněž je třeba vytrvat a problémům čelit.Dusan píše:Dalsia moznost je natlakovat spalovaci priestor....
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Chlapci, čekal bych větší odezvu od svých soukmenovců, zatím pod vlivem moku piva Nektar Dudák 12° si problematiku moc nepřipouštím, ale mám pocit, že budu na to jako vždy sám a to se mi moc nelíbí takže co s tím? Jako ekvivalent mi sektretářka v práci nabídla některý ze svých vozů na tento týden, takže? Motor 2103 začínám chápat jako velkolepý podvod automobilky z Togliatti (Stavropol). Kurva mě ta Lada sere, Vivat 2105.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Hlavne zadne deprese. Osobne bych nad tim moc nedumal a asi bych to rozkuchal. Oddalovat to a teoretizovat nema asi zadny valny smysl. Zvlast, kdyz si valis doma sunky s lahvacem v ruce
Treba se ukaze, ze je to neco, co spravis sam, bez problemu a za chvili. Dokud je to zavreny a nevis co se deje, tak s tim nic neporobis, at je to co je to.
Bez na to, a ja budu z KM vysilat pozitivni vlny (bohuzel vic ti nempomozu, neb nejsem tak znaly. leda bych ti dojel drzet kladivo).
Treba se ukaze, ze je to neco, co spravis sam, bez problemu a za chvili. Dokud je to zavreny a nevis co se deje, tak s tim nic neporobis, at je to co je to.
Bez na to, a ja budu z KM vysilat pozitivni vlny (bohuzel vic ti nempomozu, neb nejsem tak znaly. leda bych ti dojel drzet kladivo).
VAZ 2104 1.3 1989
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Ty vlny potřebuji, momentálně trávím čas se svými spolupracovníky, slavíme moje narozky a jednoho psychopata z práce zároveň, snažte se!. Proč je mi na blití?
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
- Stanley__001x
- Příspěvky: 370
- Registrován: čtv pro 21, 2006 20:26
- Bydliště: Cheb
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno