Alternátory z Magnetonu
Moderátor: Moderátoři
- Patrac
- Příspěvky: 3740
- Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
- Bydliště: Brno - King field
- Kontaktovat uživatele:
Kdyby jste četli pořádně tak by jste zjistili že tam je menší motor, který má 2x větší točky ale je zpřevodovanej do síly proto má dvojnásobný kroutící moment ale při menším odběru proudu...
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
- Patrac
- Příspěvky: 3740
- Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
- Bydliště: Brno - King field
- Kontaktovat uživatele:
Myslím si to pro to že jsem porovnával jsehoi technická data oproti tecnickejm datům startéru ze žigula.Miso píše:Cital som to ale zaroven som mal na pamati ze mame pseudo slobodu slova a kazdy si moze pisat takmer co chce . Preco si myslis ze by ten motor mal mat pri rovnakom napajaciom napati "2x větší točky" pri rovnakom krutiacom momente (dvojnasobnom po sprevodovani)?
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10571
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
To Miso: zkusím na Tvou otázku:
Nejsem vyučen v oboru elektro, ale předpokládám, že odpověď je někde zde:
Různé otáčky mají proto, že jsou (jak rotor, tak stator) jinak navinuty.
L.
odpovědět otázkou: Jak je možné, že elektromotory na 380V mají různé otáčky (1650, 1900. 2300 ..... rpm) ?Miso píše: .... ze by ten motor mal mat pri rovnakom napajaciom napati "2x větší točky" .....
Nejsem vyučen v oboru elektro, ale předpokládám, že odpověď je někde zde:
Různé otáčky mají proto, že jsou (jak rotor, tak stator) jinak navinuty.
L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- Patrac
- Příspěvky: 3740
- Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
- Bydliště: Brno - King field
- Kontaktovat uživatele:
Odpověděl si naprosto správně. Jde i o to že originál startér má nějaký zvláštní druh vinutí. Nevím jaký popisovla to tu kdysi Karel. proto snáší tak velkou zátěž ale mají obrovskýž odběr. ten novej je konstrukčně jiný. je zpřevodovaný ( 2x asi ne spíš možná 3xnebo 4x) nevím přesně takže není potřeba tak silný motor s velkým odběrem a přitom výstupní krouťák je 2x vyšší. Luďku dej sem prosím ty TTD obou startérů. díkLuděk Musil píše:To Miso: zkusím na Tvou otázku:odpovědět otázkou: Jak je možné, že elektromotory na 380V mají různé otáčky (1650, 1900. 2300 ..... rpm) ?Miso píše: .... ze by ten motor mal mat pri rovnakom napajaciom napati "2x větší točky" .....
Nejsem vyučen v oboru elektro, ale předpokládám, že odpověď je někde zde:
Různé otáčky mají proto, že jsou (jak rotor, tak stator) jinak navinuty.
L.
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10571
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
OK.
Takže startér Magneton:
Jmenovité napětí: 12 V
Jmenovitý výkon: 1 kW
Jmenovité otážky: 1500 rpm
záběrový moment: 15 Nm
(viz: http://www.anfas.cz/magneton/cz/katalog ... id=9141382)
Originál startér Lada:
Jmenovité napětí: 12 V
Jmenovitý výkon: 1,3 kW
Jmenovité otážky: 1640-1840 rpm
záběrový moment: 7,1-7,4 Nm
(viz: http://www.ladaklub.com/www/manualy/2/i ... es/237.htm a
http://www.ladaklub.com/www/manualy/2/i ... es/239.htm )
L.
Takže startér Magneton:
Jmenovité napětí: 12 V
Jmenovitý výkon: 1 kW
Jmenovité otážky: 1500 rpm
záběrový moment: 15 Nm
(viz: http://www.anfas.cz/magneton/cz/katalog ... id=9141382)
Originál startér Lada:
Jmenovité napětí: 12 V
Jmenovitý výkon: 1,3 kW
Jmenovité otážky: 1640-1840 rpm
záběrový moment: 7,1-7,4 Nm
(viz: http://www.ladaklub.com/www/manualy/2/i ... es/237.htm a
http://www.ladaklub.com/www/manualy/2/i ... es/239.htm )
L.
Naposledy upravil(a) Luděk Musil dne čtv srp 16, 2007 07:20, celkem upraveno 1 x.
-
- Příspěvky: 2129
- Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
- Bydliště: Brno-Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
pravda, záleží na počtu pólů...ovšem je to na úkor výkonu...Luděk Musil píše:odpovědět otázkou: Jak je možné, že elektromotory na 380V mají různé otáčky (1650, 1900. 2300 ..... rpm) ?
Nejsem vyučen v oboru elektro, ale předpokládám, že odpověď je někde zde:
Různé otáčky mají proto, že jsou (jak rotor, tak stator) jinak navinuty.
L.
Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
Pretoze medzi elektromotorom na 380V a starterom v LADE je zasadny rozdiel v tom ze elektromotor na 380V je napajany striedavym a starter jednosmernym prudom. U striedaveho synchronneho motora su otacky dane poctom polov a frekvenciou prudu.Luděk Musil píše:To Miso: zkusím na Tvou otázku:odpovědět otázkou: Jak je možné, že elektromotory na 380V mají různé otáčky (1650, 1900. 2300 ..... rpm) ?Miso píše: .... ze by ten motor mal mat pri rovnakom napajaciom napati "2x větší točky" .....
Nejsem vyučen v oboru elektro, ale předpokládám, že odpověď je někde zde:
Různé otáčky mají proto, že jsou (jak rotor, tak stator) jinak navinuty.
L.
Podla tohto nebude mat rychlobezny starter magneton v otackach dvojnasobny krut moment, ten bude este o nieco mensi ako u klasickeho. Dvojnasobny je len zaberovy moment.Luděk Musil píše:OK.
Takže startér Magneton:
Jmenovité napětí: 12 V
Jmenovitý výkon: 1 kW
Jmenovité otážky: 1500 rpm
záběrový moment: 15 Nm
(viz: http://www.anfas.cz/magneton/cz/katalog ... id=9141382)
Originál startér Lada:
Jmenovité napětí: 12 V
Jmenovitý výkon: 1,3 kW
Jmenovité otážky: 1640-1840 rpm
záběrový moment: 7,1-7,4 Nm
(viz: http://www.ladaklub.com/www/manualy/2/i ... es/237.htm a
http://www.ladaklub.com/www/manualy/2/i ... es/239.htm )
L.
Luděk Musil, technická data jsou o startéru ale odkaz je na alternátor..??
OK.
Takže startér Magneton:
Jmenovité napětí: 12 V
Jmenovitý výkon: 1 kW
Jmenovité otážky: 1500 rpm
záběrový moment: 15 Nm
(viz: http://www.anfas.cz/magne...asp?id=9141382)
a startérů s takovýmy parametry je v katalogu nějak mooc
http://www.magneton.cz/cz/katalog/
dyžtak sorry jestli sem něco přehlídnul
OK.
Takže startér Magneton:
Jmenovité napětí: 12 V
Jmenovitý výkon: 1 kW
Jmenovité otážky: 1500 rpm
záběrový moment: 15 Nm
(viz: http://www.anfas.cz/magne...asp?id=9141382)
a startérů s takovýmy parametry je v katalogu nějak mooc
http://www.magneton.cz/cz/katalog/
dyžtak sorry jestli sem něco přehlídnul
red BA3 21061, 1984, 4q, LPG
BLIZZARD = iron fist in a velvet glove
osa Klatovy - Plzeň - ....
BLIZZARD = iron fist in a velvet glove
osa Klatovy - Plzeň - ....