Poruchy
Moderátor: Moderátoři
zelvotron: Vodní pumpu mi měnili při první a zatím poslední návštěvě (léto 2003) ve značkovém servisu v České Skalici. Byla ze Samary. Lišila se jen tím, že má kovovou vrtulku, u 2110 je plastová. Šlape dodnes On i motor je vlastně ze Samary. Nevím jak s pumpou u 16V. Žádný stahovák nepoužili, teda jestli jsem se mu díval dobře pod ruku...
Kovi: souhlas, nemá to smysl, pumpa stála nějakých 700 + hodinka práce. Hlavně jsem tam byl kvůli geometrii. Pumpa se dá zvládnout i doma.
Kovi: souhlas, nemá to smysl, pumpa stála nějakých 700 + hodinka práce. Hlavně jsem tam byl kvůli geometrii. Pumpa se dá zvládnout i doma.
Dodge Avenger 2.0 VVT
Zhaslo mi osvětlení palubky a tlačítek. Typnul bych si na vadný potenciometr stmívání, neb už delší dobu blbnul. Nevíte někdo, jak se k tomu leze?
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
No já taky myslim že ty pumpy sou záměnný asi i na 16V, vypadají stejně (proto mě překvapilo že na tý krabičce je napsaný pro motor 2112... a jiný tam nebyly zmíněný), rozdíl kovová/plastová vrtulka bych neviděl v tom jestli je to na Samaru nebo desítku, ale spíš ve výrobci nebo stáří pumpy. Ten stahovák sem myslel na rozebírání tý pumpy, vyměnit jde samozřejmě bez něj. Mě stála pumpa asi taky tak, práce už nevim. Osobně bych se do opravy vodní pumpy asi taky nepouštěl, nemám totiž ani ten stahovák , ale pokud někdo chce tak ta možnost je. (i když tu starou mám ve stodole, tak možná jestli se budu nudit tak jí někdy zkusím rozebrat)
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Tak mi navíc přestala svítit kotrolka světel a levá strana parkovcích světel. Byla přepálení pojistka. Vyměnil jednu černou žárovku vepředu, pak jsem přepálil ještě dvě náhradní pojistky. Pak jsem zahýbal všema drátama, kam jsem došáhnul a viděl. Místo zkratu jsem nenašel, ale další pojitka už zůstala celá a světla svítí. Osvětlení palubky stále nesvítí...
Zdá se, že je v té elektrice asi něco špatně víc....
Hledám nějakou vyšší skálu s roklí.
Zdá se, že je v té elektrice asi něco špatně víc....
Hledám nějakou vyšší skálu s roklí.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
-
- Příspěvky: 1246
- Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
- Bydliště: Kraj Lučanů
- Kontaktovat uživatele:
To si myslím i já, moje původní vodní pumpa měla také plastovou vrtulku. Mimochodem, zlata Lada, u Fiata se musi pri vymene pumpy rozhodit rozvody ... W.zelvotron píše:... rozdíl kovová/plastová vrtulka bych neviděl v tom jestli je to na Samaru nebo desítku, ale spíš ve výrobci nebo stáří pumpy....
Ale predsa pri vybratí vodnej pumpy na Lade sa uvoľní rozvodový remeň a hneď preskakuje po ozubení vačkových hriadeľov (16V) a aj samotné vačky majú hneď tendenciu meniť polohu a rozvody je potrebné preto tiež nastaviť. Ak sa mýlim, tak sa naozaj rád nechám poučiť, ako by sa to dalo spraviť bez toho. Rozvody nastaviť na Lade je síce hračka, akurát keď som s tým robil som mal, priznám sa strach, lebo každá chyba môže stáť naozaj veĺa času a peňazí ak sa jedná o motor pri ktorom hrozí stret piestov a ventilov. Takže naozaj s tým nie su žarty. Inak sa mi vidi Lada na opravy zvládnuteľná. Napr., ja potrebujem mať pocit, že auto mám pod kontrolou a že mi nehrozia desaťtisícové opravy, aspoň zatiaľ. Preto mi Lada vyhovuje, dokonca mám pocit môjho splneného sna o aute, zatiaľ.
Wolf píše:Mimochodem, zlata Lada, u Fiata se musi pri vymene pumpy rozhodit rozvody
No ono totiž záleží jáká Lada. Samara, 10 řada a samozřejmě Kalina mají vodní pumpu poháněnou řemenem rozvodů, kdežto klasický Lady a Niva mají vodní pumpu hnanou klínovým řemem (a předpokládám že je tomu tak i u motoru 1,7i)rudo. píše:Ale predsa pri vybratí vodnej pumpy na Lade sa uvoľní rozvodový remeň
Takže pravdu máte oba dva
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
- Laďuša
- Příspěvky: 12128
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
zelvotron píše:...... kdežto klasický Lady a Niva mají vodní pumpu hnanou klínovým řemem (a předpokládám že je tomu tak i u motoru 1,7i)
Takže pravdu máte oba dva
Vzhledem k tomu, že to píše majitel 1,7i, tak tomu tak skutečně bude
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
voda v oleji
No tesnenie pod hlavou to nebolo, v bloku sa voda držala, hlava zvlnená nebola
Mechanik je ztoho Takže žiadna zmena. Tlak vo vodnej sústave nie je, tak to na hlavu nevyzerá. Preteká to veľmi fikane, lenže kade...
Mechanik je ztoho Takže žiadna zmena. Tlak vo vodnej sústave nie je, tak to na hlavu nevyzerá. Preteká to veľmi fikane, lenže kade...
voda v oleji
záhada objasnená. Bola to predsaj prehrdzavená mrazová poistka (teda krytka technologického otvoru) v hlave. Viditelná je po rozobratí hlavy na dve časti.
Kedže mechanik nechcel hlavu rozoberať poistku nevidel...
Kedže mechanik nechcel hlavu rozoberať poistku nevidel...
Ze skály nee to by ti ekologové utrhli uši Tak zlatý escort chodí zatím super, po roce musím konstatovat že výměna LADA vs FORD proběhla úspěšně.Ale abch jenom nechválil ... FORDÍK začíná po ránu držet velice vysoké otáčky, které po chvíli slezou na normál.Dle mechanika (bráchy) odešel ventil odvětrání a ještě jeden nějaký. Sada na opravu ze značkových dílu vyjde na cca 3 600 Kč.Ale zatím to není nutné, tak na to prdím.Ale do budoucna to budu muset cvaknout.Jinak jenom olej a benzín ....Skalouš píše:Tak mi navíc přestala svítit kotrolka světel a levá strana parkovcích světel. Byla přepálení pojistka. Vyměnil jednu černou žárovku vepředu, pak jsem přepálil ještě dvě náhradní pojistky. Pak jsem zahýbal všema drátama, kam jsem došáhnul a viděl. Místo zkratu jsem nenašel, ale další pojitka už zůstala celá a světla svítí. Osvětlení palubky stále nesvítí...
Zdá se, že je v té elektrice asi něco špatně víc....
Hledám nějakou vyšší skálu s roklí.
ŠKODA FABIA combi 1.9 Sdi AUTOŠKOLA - přesto fanda vozů LADA
Jo právě jsem koukal na www.lada-auto.ru na novou PRIORU, na autosalon a na nějaké nárazové testy a vypadá to nadějně. S dvěma pytlama , ABS a klimou bych do toho i šel. Tak za pět let ( to už možná bude nějaká to jetinka ), a pokud mi to nevyfoukne nějaký FOCUS nebo STILO od FIATU ............ Jinak zdravím všechny LADAky
ŠKODA FABIA combi 1.9 Sdi AUTOŠKOLA - přesto fanda vozů LADA
Teče benzin
Už nějakou dobu se mi zdálo, že když vylezu z auta, tak je cítit benzin. Dneska ráno jsem se po dojezdu podíval pod auto a zjistil jsem, že nádrž na benzin je zespodu plná kapek benzinu. Takže co by to mohlo být? Děravá nádrž snad ne, to bych poznal, že by to ubývalo (alespoň pokud by byla děravá zespodu). Myslím si, jestli by to nemohlo téct někde u čerpadla (nevím, kde přesně je), třeba hadička. Máte nějaké tipy? Díky moc.
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
hmm no vzpominam že hadiceod hrdla vypadala docela divně rozpraskana ale bylo to v době kdy si lada hledala noveho udrzbare a tak jsem to neresil... jinak nadrz jsem mel prasklou taky ale to byla vina pneuservisu...zvedli to za nadrz...
kapalo to jen trošku sem tam par kapek ale pak se to zhorsilo ....
k cerpadlu je pristup jen pod sedadlama shora nadrze.. tak to bych byl v klidu .
najed pravejma kolama na vysoky obrubnik a koukni pod to ....
Jinak drive byla nadrz k dostani jen s cerpadlem komplet asi za 15 000 kc, v melniku chteli komplet za vymenu cca 17 000 .. nevim kolik to stoji ted, ja to nechal za 2500 zavarit....
Vzpominam ze jsem pak jednou videl servisu vyndanou nejakou prasklou nadrz a ptal jsem se co ji bylo tak mechanik rikal ze se ucpalo odvetrani nadrze a cerpadlo ji vysalo tak že pukla.....
kapalo to jen trošku sem tam par kapek ale pak se to zhorsilo ....
k cerpadlu je pristup jen pod sedadlama shora nadrze.. tak to bych byl v klidu .
najed pravejma kolama na vysoky obrubnik a koukni pod to ....
Jinak drive byla nadrz k dostani jen s cerpadlem komplet asi za 15 000 kc, v melniku chteli komplet za vymenu cca 17 000 .. nevim kolik to stoji ted, ja to nechal za 2500 zavarit....
Vzpominam ze jsem pak jednou videl servisu vyndanou nejakou prasklou nadrz a ptal jsem se co ji bylo tak mechanik rikal ze se ucpalo odvetrani nadrze a cerpadlo ji vysalo tak že pukla.....
Naposledy upravil(a) Jiri dne čtv srp 30, 2007 09:00, celkem upraveno 1 x.