Poruchy
Moderátor: Moderátoři
Ono koroze u LOGANA už taky začíná být pověstná. Stačí se kouknout na pár LOGANÍCH for, kde majitelé takříkajíc žalostně krčí rameny nad dvouletým LOGANEM s korozí . Nechci se rouhat, ale v tomto bude LADA asi o něco lépe, ale jen díky tomu "kvalitnímu" zinku Můj FERDA (escortův) , je na tom co se koroze týče, zatím dobře. Jenom na pátých dveřích okolo stěrače. Jinak nic. A to ESCA taky nejsou v korozi žádní svatoušci
ŠKODA FABIA combi 1.9 Sdi AUTOŠKOLA - přesto fanda vozů LADA
Blbé je, že člověk koupí za 300tkč něco, co mu shnije stejně rychle nebo ještě rychleji než "dobře" ojetá plečka za 150tkč..... Navíc ta ojetá plečka je sice třeba starší, ale po technické stránce kolikrát modernější a s méně poruchama. V tomhle směru házím Logana i Ladu do jednoho pytle.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Ahoj já jsem spíše pasivní pozorovatel těchto stránek,mám ladu 21113 16 V r.2003.Pří 10000 km mě na předek totálně zbourali,ale opravil jsem to ,nyní jsem se vrátil z dovolené a mám najeto 20000 a myslím si že z motoru se ozývá klepání na volnoběh a s přidáním plynu se klepání dle otáček zvětšuje,mám strach s tím dál jed i když v autě se poslech motoru jeví normálně.Přesun z dovolené to vydrželo a zvukově se nezměnilo,auto jelo normálně,přesun cca 200 km.Tak asi zítra volám Mělník a zkusím to tam dovést cca 150 km.Ještě jsem přemyšlel o vadné svíčce? ale nezdá se že by to jelo na 3
Omlouvám se všem kdo jsou technicky dokonalí,prosím o názory a zkušenosti
Radek
Omlouvám se všem kdo jsou technicky dokonalí,prosím o názory a zkušenosti
Radek
Motor je zatím jedna z mála věcí, na kterou si nemůžu stěžovat. Po 105tkm to jede super a oleje to sežere cca 1/2l na 15000km. (mezi výměnama).
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
kacere, nevím, odkud jsi, ale bratrancovi teď dělali motor u samary - vyměňovali ventily a zabrušovali sedla ventilů (jezdí na plyn) v servisu na Zbraslavi. Maximální spokojenost s výsledkem i cena byla slušná a tento problém mu neodstranili v jiných servisech, včetně Mělníka. Je to servis Jiří Fousek, K Havlínu 1209, 150 00 Praha 5 - Zbraslav, tel: 257 922 541.
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
Ventily jsem nechal seřídit na 37000 km, dávali tři jiné podložky a i tak to bylo prý OK. Loni jsem dával nové těsnění pod víko, protože olej tekl po motoru. Dneska má 75500 km a šlape
Jiný zásah nebyl potřeba. Vše původní, vč. řemenu, kladky atd. Já vím, je třeba vyměnit...
Motor se mi líbí, na to co vozím a kudy jezdím má výbornou spotřebu.
Jiný zásah nebyl potřeba. Vše původní, vč. řemenu, kladky atd. Já vím, je třeba vyměnit...
Motor se mi líbí, na to co vozím a kudy jezdím má výbornou spotřebu.
Dodge Avenger 2.0 VVT
Zdravým všetkých priaznivcov a majiteľov Lady. Ako si Radek dopadol, čo ti tam klepalo? Chcem vám napísať iba pár mojich postrehov. Bol som v Užhorode na počítač, cena 400 sk. Všetko OK. Prdenie do výfuku pri prudkom pridaní a ubratí plynu na voľnobehu nespôsobuje váha vzduchu, ale podľa mechanika, vstreky-vyčistiť, alebo vymeniť. Opýtal som sa ho, či sú tie motory veľmi zlé. Odpovedal, že tie 16 V sú jednoducho vevydarené, lebo sú prvé, že stále niečo niekde z nich vyteká. Ostatné, že je v poriadku. Na karosériu som sa ho nepýtal. Podľa mňa bol ešte velˇmi mladý. Nemal nič rozrobené a ani iného zákazníka okrem mňa. Na občasné padanie otáčok pri štarte a následne bez pridania plynu aj zdochnutie motora, povedal, že blbne regulátor voľnobehu-vymeniť regulátor. Obchody na Ladu na UA sú pre mňa neskutočným zážitkom. Človek v nich nájde skoro všetko po čom mu srdce piští. Len škoda, že za to treba aj zaplatiť, aj keď je to oveľa lacnejšie ako u nás. Podotýkam, že u nás je prd a niet ani divu, veď tých áut je u nás naozaj veľmi málo. Obchody so súčiastkami sú doslova v Užhorode na každom rohu. Napr., katalyzátor na desiatku stojí 120 dolárov. Kúpil som si tam aj Gammu GF 212T. Zo svojej túžby po hovoriacom počítači som zľavil. Ale aj tak som rád, že ho mám. Jednoduchá montáž. To auto je naozaj pre ľudí trošku iných ako sú všetci a ponúka aj niečo iné ako ostatné autá, skoro vo všetkých smeroch a práve toto je z môjho pohľadu niečo jedinečné. Žeby som sa stával fanúšikom Lady? Tak to ešte s istotou neviem. Ale, že je to auto stvorené ako pre mňa, tak to viem presne. Tuhý volant - výborne, chvenie karosérie pri šesťdesiatke, ešte lepšie, dunenie pneumatík na horšej ceste - super, hlučnejší motor - perfekt, atď.