Technických samozřejmostí vás ušetřím, jen poznamenám následující:
Pístní kroužky GOETZE, gufera dopředu jsem dal silikonová - jsou dimenzována teplotně i na otáčky, dozadu nějaké Italské, dvoubřité.
Šály ruské, z AutoLADA, guferka ventilů totéž, prý silikonová.
Všechny měřitelné vůle jsou víc než v pohodě, takže mám teď v podstatě nový motor.
Teď něco k čištění: Arva-nic moc, technický benzín-o poznání lepší, ale na hnědou usazeninu v hlavě a bloku to stejně nestačilo. Takže pak přišel ke slovu rozprašovačem aplikovaný cyklostar-(prodává se i motostar, ale asi to bude totéž), a oplach vapkou. Na zvláště odolávajících nánosech jsem to třikrát zopáknul, a výsledky jsou na fotkách.Jako nové.
Teď už je motůrek v autě, v benzínu troška M2T, a první jízda proběhla cca 180km po dálnici, v otáčkách 3 až 3,5tis. Budu si ho rozmazlovat.
Koupil jsem mu polosyntetiku 10w40 APi SL/CF, snad mu půjde k duhu.
