Ozon
Moderátor: Moderátoři
Ja ju mam tiez a mozem povedat,ze 2.komora sa moze otvorit uz pri 90ke,ked na to slapes,alebo sa nemusi otvorit ani pri 110ke.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
ja nejak nedokazem ucitit kedy sa druha komora otvori... kedy sa to da najlepsie postrehnut?
mesto jazdim za 8,5 a je uplne jedno ci to tocim alebo ne. mimo mesta pri rozumnych cca 100 jazdim za 6,5. Pri 120 + nejake to predbiehanie ide spotreba hore ale po dobu co to seldujem som nikdy nemal viac jak 9.
mesto jazdim za 8,5 a je uplne jedno ci to tocim alebo ne. mimo mesta pri rozumnych cca 100 jazdim za 6,5. Pri 120 + nejake to predbiehanie ide spotreba hore ale po dobu co to seldujem som nikdy nemal viac jak 9.
2103, 2103
Neda sa to nejak presne urcit,ak nemas urobenu kontrolku.Ja som si ju urobil a zistil som,ze ked na to slapnem,tak sa dokaze otvorit uz pri 80 km/h, ale dokazem jazdit na 1. komoru aj pri 110 km/h.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Bude ti při brždění motorem případně při lehce zatíženým motoru CUKAT!!! Na 2101 je tryska na 1. komoře 1,25 - ta je na to vhodnější, ale na jednu nádrž ušetřiš na dálku tak litr benzínu ( vlastní zkušenost ) - taky jsem si neivně myslel, že budu šetřít.Wejra píše:zdravíčko tak jsem dostal typ dát na druhou komoru trysku 112¨,která je na první komoře,copak se asi stane?
to ma vliv na provoz v lehkem zatizeni motoru nebo brzdeni motorem? druha komora? na ozonu? (ja lecos nevim, takze... )Štěpán Getsko píše:Bude ti při brždění motorem případně při lehce zatíženým motoru CUKAT!!! Na 2101 je tryska na 1. komoře 1,25 - ta je na to vhodnější, ale na jednu nádrž ušetřiš na dálku tak litr benzínu ( vlastní zkušenost ) - taky jsem si neivně myslel, že budu šetřít.Wejra píše:zdravíčko tak jsem dostal typ dát na druhou komoru trysku 112¨,která je na první komoře,copak se asi stane?
VAZ 2104 1.3 1989
Zkoušel jsem to zhruba před 5 lety na otcový 2103 - 1980. Nejdřív jsem tam hodil trysku 1,25. Bylo to dobrý. Pak jsem šel ještě dál a hodil jsem tám nějakou z ozonu něco kolem 1,16 nebo tak nějak a problem byl na světě. Řešilo se to pár dní a nikdo nechtěl věřit tomu, že cukání je způsobováno tou malou tryskou. Myslel jsem, že malá tryska se bude projevovat, jako línější auto a ono to bylo CUKAVÝ AUTOJmJ píše:to ma vliv na provoz v lehkem zatizeni motoru nebo brzdeni motorem? druha komora? na ozonu? (ja lecos nevim, takze... )Štěpán Getsko píše:Bude ti při brždění motorem případně při lehce zatíženým motoru CUKAT!!! Na 2101 je tryska na 1. komoře 1,25 - ta je na to vhodnější, ale na jednu nádrž ušetřiš na dálku tak litr benzínu ( vlastní zkušenost ) - taky jsem si neivně myslel, že budu šetřít.Wejra píše:zdravíčko tak jsem dostal typ dát na druhou komoru trysku 112¨,která je na první komoře,copak se asi stane?