Ozon

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
čmelák
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čmelák »

moja 15tka chodila dlhsie trasy za 8 litrov a to som skor pretacal nez podtacal... viac to zralo ked chodilo pomaly myslim tmy nizke otacky takze treba to citom drzat okolo 3 -4500 a pohoda .)
Cory
Příspěvky: 11606
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

myslim si,ze najlepsie je to drzat od cca 3000 ot/min,az po rozhranie,kde sa otvara 2. komora.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Wejra
Příspěvky: 119
Registrován: pon bře 05, 2007 10:22
Bydliště: Kostelec nad orlicí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wejra »

asi si tam přidělám snímač na druhou komoru jako myšo,ale po pravdě. ta druhá komora když se otevře je docela cítit:)
Cory
Příspěvky: 11606
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

Ja ju mam tiez a mozem povedat,ze 2.komora sa moze otvorit uz pri 90ke,ked na to slapes,alebo sa nemusi otvorit ani pri 110ke.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Wejra
Příspěvky: 119
Registrován: pon bře 05, 2007 10:22
Bydliště: Kostelec nad orlicí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wejra »

zdravíčko tak jsem dostal typ dát na druhou komoru trysku 112¨,která je na první komoře,copak se asi stane?
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6586
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

Wejra píše:zdravíčko tak jsem dostal typ dát na druhou komoru trysku 112¨,která je na první komoře,copak se asi stane?
blbe to pojede, kdyz tomu das za usi :lol:
VAZ 2104 1.3 1989
Wejra
Příspěvky: 119
Registrován: pon bře 05, 2007 10:22
Bydliště: Kostelec nad orlicí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wejra »

ale nebude to papat
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6586
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

Wejra píše:ale nebude to papat
za to te na silnici nekdo smete. ale kdo chce kam, pomozme mu tam 8)
VAZ 2104 1.3 1989
Wejra
Příspěvky: 119
Registrován: pon bře 05, 2007 10:22
Bydliště: Kostelec nad orlicí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wejra »

nj když 130 nebo 135 trysku nemůžu nikde sehnat :(
M150
Příspěvky: 186
Registrován: stř dub 26, 2006 12:36
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od M150 »

ja nejak nedokazem ucitit kedy sa druha komora otvori... kedy sa to da najlepsie postrehnut?
mesto jazdim za 8,5 a je uplne jedno ci to tocim alebo ne. mimo mesta pri rozumnych cca 100 jazdim za 6,5. Pri 120 + nejake to predbiehanie ide spotreba hore ale po dobu co to seldujem som nikdy nemal viac jak 9.
2103, 2103
Cory
Příspěvky: 11606
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

Neda sa to nejak presne urcit,ak nemas urobenu kontrolku.Ja som si ju urobil a zistil som,ze ked na to slapnem,tak sa dokaze otvorit uz pri 80 km/h, ale dokazem jazdit na 1. komoru aj pri 110 km/h.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Štěpán

Příspěvek od Štěpán »

Wejra píše:zdravíčko tak jsem dostal typ dát na druhou komoru trysku 112¨,která je na první komoře,copak se asi stane?
Bude ti při brždění motorem případně při lehce zatíženým motoru CUKAT!!! Na 2101 je tryska na 1. komoře 1,25 - ta je na to vhodnější, ale na jednu nádrž ušetřiš na dálku tak litr benzínu ( vlastní zkušenost ) - taky jsem si neivně myslel, že budu šetřít. :(
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6586
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

Štěpán Getsko píše:
Wejra píše:zdravíčko tak jsem dostal typ dát na druhou komoru trysku 112¨,která je na první komoře,copak se asi stane?
Bude ti při brždění motorem případně při lehce zatíženým motoru CUKAT!!! Na 2101 je tryska na 1. komoře 1,25 - ta je na to vhodnější, ale na jednu nádrž ušetřiš na dálku tak litr benzínu ( vlastní zkušenost ) - taky jsem si neivně myslel, že budu šetřít. :(
to ma vliv na provoz v lehkem zatizeni motoru nebo brzdeni motorem? druha komora? na ozonu? (ja lecos nevim, takze... )
VAZ 2104 1.3 1989
Štěpán

Příspěvek od Štěpán »

JmJ píše:
Štěpán Getsko píše:
Wejra píše:zdravíčko tak jsem dostal typ dát na druhou komoru trysku 112¨,která je na první komoře,copak se asi stane?
Bude ti při brždění motorem případně při lehce zatíženým motoru CUKAT!!! Na 2101 je tryska na 1. komoře 1,25 - ta je na to vhodnější, ale na jednu nádrž ušetřiš na dálku tak litr benzínu ( vlastní zkušenost ) - taky jsem si neivně myslel, že budu šetřít. :(
to ma vliv na provoz v lehkem zatizeni motoru nebo brzdeni motorem? druha komora? na ozonu? (ja lecos nevim, takze... )
Zkoušel jsem to zhruba před 5 lety na otcový 2103 - 1980. Nejdřív jsem tam hodil trysku 1,25. Bylo to dobrý. Pak jsem šel ještě dál a hodil jsem tám nějakou z ozonu něco kolem 1,16 nebo tak nějak a problem byl na světě. Řešilo se to pár dní a nikdo nechtěl věřit tomu, že cukání je způsobováno tou malou tryskou. Myslel jsem, že malá tryska se bude projevovat, jako línější auto a ono to bylo CUKAVÝ AUTO :twisted:
Štěpán

Příspěvek od Štěpán »

Koukám na jednu knížku, a v ní je obrázek s OZONem, na kterým je automatickej sytič. :shock: Viděl jste to už někdo naživo?
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“