Nežere to nějak moc?? 2103

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9400
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vašátor »

Já rozhýbání provádím vysunutím pístku do největší možné vzdálenosti, očištění stěn pístku až do leskla a po té to kompletně prostříkám WDčkem či jakýmkoli jiným olejem ve spreji. Mno a pak už jen rozhýbat.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Petanek2101
Příspěvky: 1106
Registrován: sob bře 04, 2006 16:56
Bydliště: Trutnov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petanek2101 »

no ja je treba nez abych se s tim takhle mazal na aute tak je radsi sundam rozeberu,komplet vyčistim,vymenim gumičky a zase složim,ale delam to tak ze mam jedny trmeny ve skrini v garage a ty si vzdy pripravim a pak vymenim a jenom odvzdusnim,no asi tak :wink:no takhle jsem to tedy delaval,ted uz mam jen pripraveny nove prasatka 8)
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9400
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vašátor »

Já toto dělal pouze jednou a je to 5 let a něco zpět. Od té doby akorát jednou za čas stříknu pod prachovku olej a jinak na brzdy nešahám. Brzdí nádherně, prasátka fungují tak jak mají a na STK i po 4.letech s touto jednoduchou údržbou měli souběh ala novátor.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
wlken
Příspěvky: 72
Registrován: pon črc 24, 2006 06:35
Bydliště: Vsetín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wlken »

S mojí 2103, která už má ale už podtlakovou II. klapku mám dlouhodobou spotřebu 8,6 l/100km,z 80% krátké trasy do 10 km po městě a mimo město zas jezdím poměrně vysokou rychlostí (do 120 km/h, kde to jde... 8) ) Zkoušel jsem jezdit vyloženě úsporně,ale nic jsem neušetřil,mému autu je opravdu jedno jestli jezdím jak důchodce do 3500 ot/min nebo vytáčím motor do maxima..Motor sice nemá takový výkon jaký by asi 1500 měla mít,ale ta spotřeba mě těší..:-)
3xVaz 2103(1975,1977,1981), Mazda MX-5 (1997), Peugeot 309 (1993)
Uživatelský avatar
Malda
Příspěvky: 1013
Registrován: čtv srp 18, 2005 13:17

Příspěvek od Malda »

wlken píše:S mojí 2103, která už má ale už podtlakovou II. klapku mám dlouhodobou spotřebu 8,6 l/100km,z 80% krátké trasy do 10 km po městě a mimo město zas jezdím poměrně vysokou rychlostí (do 120 km/h, kde to jde... 8) ) Zkoušel jsem jezdit vyloženě úsporně,ale nic jsem neušetřil,mému autu je opravdu jedno jestli jezdím jak důchodce do 3500 ot/min nebo vytáčím motor do maxima..Motor sice nemá takový výkon jaký by asi 1500 měla mít,ale ta spotřeba mě těší..:-)
V podstate sem na tom stejne. Kratky trasy a spotreba kolem 8,5-9. Jen mam webera :D
mimochodem, tak pekny auto a je tak zbastleny tou cernou maskou a hroznejma poklicema a ty blinkry, no skoda mluvit. fuj
Calling name Bastl One
Uživatelský avatar
Jirka 2103
Příspěvky: 102
Registrován: ned zář 10, 2006 08:06
Bydliště: Plzeň-Bory
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jirka 2103 »

Tak možná jsem už přišel na to, proč taková spotřeba - rozebral jsem karburátor abych si zkontrolovakl otryskování - a ejhle, špatné vzdušníky :shock: Oba dva byly 150, tak jsem koupil 170 na 1.stupeň a 190 na druhý jak má být. Ještě tryska prvního stupně je o trochu menší (130 místo 135) ale subjektivně žádné znatelné zhoršení jízních vlastností nevnímám.

Spotřebu jsem sice ještě neměřil, ale podle budíku je rozumější :wink:
Škoda Rapid 130 1987

Škoda a Lada mohou být přátele... :wink:
Wejra
Příspěvky: 119
Registrován: pon bře 05, 2007 10:22
Bydliště: Kostelec nad orlicí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wejra »

chlape kde jsi koupil trysky a vzdušníky? nemůžu je nikde sehnat,díky
Štěpán

Příspěvek od Štěpán »

Vladimír píše:Tak možná jsem už přišel na to, proč taková spotřeba - rozebral jsem karburátor abych si zkontrolovakl otryskování - a ejhle, špatné vzdušníky :shock: Oba dva byly 150, tak jsem koupil 170 na 1.stupeň a 190 na druhý jak má být. Ještě tryska prvního stupně je o trochu menší (130 místo 135) ale subjektivně žádné znatelné zhoršení jízních vlastností nevnímám.

Spotřebu jsem sice ještě neměřil, ale podle budíku je rozumější :wink:
Ty trysky tam máš správný!!! :!: :!: :!: Vzdušníky 150-ky jsou na karburátorech 2106!!! Zatim co 170 a 190 jsou na 2103. Radši to tam vrať zpátky. Karb z 2106 je trošku lépe stavěnej na spotřebu a emise - proto tam máš i trysku 130 místo 135!!!

Nejvíc na spotřebu má vliv hladina v plovákový komoře ( podívej se na jehlu, jestli nepropouští ), případně přicpana nebo velká volnoběžná tryska nebo zbytečně bohatá směs pro volnoběh.
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12129
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

Štěpán Getsko píše:
Vladimír píše:Tak možná jsem už přišel na to, proč taková spotřeba - rozebral jsem karburátor abych si zkontrolovakl otryskování - a ejhle, špatné vzdušníky :shock: Oba dva byly 150, tak jsem koupil 170 na 1.stupeň a 190 na druhý jak má být. Ještě tryska prvního stupně je o trochu menší (130 místo 135) ale subjektivně žádné znatelné zhoršení jízních vlastností nevnímám.

Spotřebu jsem sice ještě neměřil, ale podle budíku je rozumější :wink:
Ty trysky tam máš správný!!! :!: :!: :!: Vzdušníky 150-ky jsou na karburátorech 2106!!! Zatim co 170 a 190 jsou na 2103. Radši to tam vrať zpátky. Karb z 2106 je trošku lépe stavěnej na spotřebu a emise - proto tam máš i trysku 130 místo 135!!!
Tušim, že 2103 rok 1975 ještě měly karb 2103, ne??? Takže by to mělo mít ty 170 a 190....Nebo jsem zas něco nečet a melu nesmysly??
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Štěpán

Příspěvek od Štěpán »

Karburátory 2103 a 2106 jsou vesměs stejný. Liší se jenom natryskováním a jiným kuželem bohatosti směsi na volnoběhu. Možná, že i ještě něčím, ale to už nevím! A odlišují se nálitkem na prostředním díle karbu někde dole u škrtících klapek ( 2103 nebo 2106 ).
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11040
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Nejlepší by bylo, kdyby majitel toho záhadného karbu uvedl čísilko co má tuším na prostředním dílu karburátoru, pak by se předešlo spekulacím.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Jirka 2103
Příspěvky: 102
Registrován: ned zář 10, 2006 08:06
Bydliště: Plzeň-Bory
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jirka 2103 »

Tak ty vzdušníky jsem zakoupil ve Stodu (to mi dalo práce si udělat čas se tam dostat :roll: )

Číslo karbu takhle z hlavy nevysypu, ale vím, že v Tůmovi jsou uváděný dva karby na 2103 a tohle je ten co má mít hladinu v plovákový komoře 6.5mm od víka narozdíl od toho druhého typu co jí má mít 7.5mm od víka :roll: Nic moc popis, ale znalejší asi budou vědět...

Jinak ty hodnoty 170 a 190 jsem vyčetl v manuálu který byl dán k tomuto žigulíkovi v mototechně (tuzexu :?:)....
Škoda Rapid 130 1987

Škoda a Lada mohou být přátele... :wink:
Štěpán

Příspěvek od Štěpán »

Vladimír píše:Tak ty vzdušníky jsem zakoupil ve Stodu (to mi dalo práce si udělat čas se tam dostat :roll: )

Číslo karbu takhle z hlavy nevysypu, ale vím, že v Tůmovi jsou uváděný dva karby na 2103 a tohle je ten co má mít hladinu v plovákový komoře 6.5mm od víka narozdíl od toho druhého typu co jí má mít 7.5mm od víka :roll: Nic moc popis, ale znalejší asi budou vědět...

Jinak ty hodnoty 170 a 190 jsem vyčetl v manuálu který byl dán k tomuto žigulíkovi v mototechně (tuzexu :?:)....
7,5 má 2103 a 6,5 má 2106 :!:
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

Já mám na 1,7 karb Ozon, trysky a vzdušníky 112/150 a 150/150, hladinu 8,5mm a dálky jezdim pod sedm litrů stylem Lážo plážo do devadesáti km/h.
Uživatelský avatar
Jirka 2103
Příspěvky: 102
Registrován: ned zář 10, 2006 08:06
Bydliště: Plzeň-Bory
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jirka 2103 »

Štěpán Getsko píše:
Vladimír píše:Tak ty vzdušníky jsem zakoupil ve Stodu (to mi dalo práce si udělat čas se tam dostat :roll: )

Číslo karbu takhle z hlavy nevysypu, ale vím, že v Tůmovi jsou uváděný dva karby na 2103 a tohle je ten co má mít hladinu v plovákový komoře 6.5mm od víka narozdíl od toho druhého typu co jí má mít 7.5mm od víka :roll: Nic moc popis, ale znalejší asi budou vědět...

Jinak ty hodnoty 170 a 190 jsem vyčetl v manuálu který byl dán k tomuto žigulíkovi v mototechně (tuzexu :?:)....
7,5 má 2103 a 6,5 má 2106 :!:
Já ti věřím, ale 100% vím, že jsem všechny mnou výše uváděné údaje vyčetl z tabulek pro karburátor 2103... :wink:
Škoda Rapid 130 1987

Škoda a Lada mohou být přátele... :wink:
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“