Nežere to nějak moc?? 2103
Moderátor: Moderátoři
Já rozhýbání provádím vysunutím pístku do největší možné vzdálenosti, očištění stěn pístku až do leskla a po té to kompletně prostříkám WDčkem či jakýmkoli jiným olejem ve spreji. Mno a pak už jen rozhýbat.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
- Petanek2101
- Příspěvky: 1106
- Registrován: sob bře 04, 2006 16:56
- Bydliště: Trutnov
- Kontaktovat uživatele:
no ja je treba nez abych se s tim takhle mazal na aute tak je radsi sundam rozeberu,komplet vyčistim,vymenim gumičky a zase složim,ale delam to tak ze mam jedny trmeny ve skrini v garage a ty si vzdy pripravim a pak vymenim a jenom odvzdusnim,no asi tak no takhle jsem to tedy delaval,ted uz mam jen pripraveny nove prasatka
Já toto dělal pouze jednou a je to 5 let a něco zpět. Od té doby akorát jednou za čas stříknu pod prachovku olej a jinak na brzdy nešahám. Brzdí nádherně, prasátka fungují tak jak mají a na STK i po 4.letech s touto jednoduchou údržbou měli souběh ala novátor.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
S mojí 2103, která už má ale už podtlakovou II. klapku mám dlouhodobou spotřebu 8,6 l/100km,z 80% krátké trasy do 10 km po městě a mimo město zas jezdím poměrně vysokou rychlostí (do 120 km/h, kde to jde... ) Zkoušel jsem jezdit vyloženě úsporně,ale nic jsem neušetřil,mému autu je opravdu jedno jestli jezdím jak důchodce do 3500 ot/min nebo vytáčím motor do maxima..Motor sice nemá takový výkon jaký by asi 1500 měla mít,ale ta spotřeba mě těší..
3xVaz 2103(1975,1977,1981), Mazda MX-5 (1997), Peugeot 309 (1993)
V podstate sem na tom stejne. Kratky trasy a spotreba kolem 8,5-9. Jen mam weberawlken píše:S mojí 2103, která už má ale už podtlakovou II. klapku mám dlouhodobou spotřebu 8,6 l/100km,z 80% krátké trasy do 10 km po městě a mimo město zas jezdím poměrně vysokou rychlostí (do 120 km/h, kde to jde... ) Zkoušel jsem jezdit vyloženě úsporně,ale nic jsem neušetřil,mému autu je opravdu jedno jestli jezdím jak důchodce do 3500 ot/min nebo vytáčím motor do maxima..Motor sice nemá takový výkon jaký by asi 1500 měla mít,ale ta spotřeba mě těší..
mimochodem, tak pekny auto a je tak zbastleny tou cernou maskou a hroznejma poklicema a ty blinkry, no skoda mluvit. fuj
Calling name Bastl One
Calling name Bastl One
- Jirka 2103
- Příspěvky: 102
- Registrován: ned zář 10, 2006 08:06
- Bydliště: Plzeň-Bory
- Kontaktovat uživatele:
Tak možná jsem už přišel na to, proč taková spotřeba - rozebral jsem karburátor abych si zkontrolovakl otryskování - a ejhle, špatné vzdušníky Oba dva byly 150, tak jsem koupil 170 na 1.stupeň a 190 na druhý jak má být. Ještě tryska prvního stupně je o trochu menší (130 místo 135) ale subjektivně žádné znatelné zhoršení jízních vlastností nevnímám.
Spotřebu jsem sice ještě neměřil, ale podle budíku je rozumější
Spotřebu jsem sice ještě neměřil, ale podle budíku je rozumější
Škoda Rapid 130 1987
Škoda a Lada mohou být přátele...
Škoda a Lada mohou být přátele...
Ty trysky tam máš správný!!! Vzdušníky 150-ky jsou na karburátorech 2106!!! Zatim co 170 a 190 jsou na 2103. Radši to tam vrať zpátky. Karb z 2106 je trošku lépe stavěnej na spotřebu a emise - proto tam máš i trysku 130 místo 135!!!Vladimír píše:Tak možná jsem už přišel na to, proč taková spotřeba - rozebral jsem karburátor abych si zkontrolovakl otryskování - a ejhle, špatné vzdušníky Oba dva byly 150, tak jsem koupil 170 na 1.stupeň a 190 na druhý jak má být. Ještě tryska prvního stupně je o trochu menší (130 místo 135) ale subjektivně žádné znatelné zhoršení jízních vlastností nevnímám.
Spotřebu jsem sice ještě neměřil, ale podle budíku je rozumější
Nejvíc na spotřebu má vliv hladina v plovákový komoře ( podívej se na jehlu, jestli nepropouští ), případně přicpana nebo velká volnoběžná tryska nebo zbytečně bohatá směs pro volnoběh.
- Laďuša
- Příspěvky: 12128
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Tušim, že 2103 rok 1975 ještě měly karb 2103, ne??? Takže by to mělo mít ty 170 a 190....Nebo jsem zas něco nečet a melu nesmysly??Štěpán Getsko píše:Ty trysky tam máš správný!!! Vzdušníky 150-ky jsou na karburátorech 2106!!! Zatim co 170 a 190 jsou na 2103. Radši to tam vrať zpátky. Karb z 2106 je trošku lépe stavěnej na spotřebu a emise - proto tam máš i trysku 130 místo 135!!!Vladimír píše:Tak možná jsem už přišel na to, proč taková spotřeba - rozebral jsem karburátor abych si zkontrolovakl otryskování - a ejhle, špatné vzdušníky Oba dva byly 150, tak jsem koupil 170 na 1.stupeň a 190 na druhý jak má být. Ještě tryska prvního stupně je o trochu menší (130 místo 135) ale subjektivně žádné znatelné zhoršení jízních vlastností nevnímám.
Spotřebu jsem sice ještě neměřil, ale podle budíku je rozumější
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11039
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
- Jirka 2103
- Příspěvky: 102
- Registrován: ned zář 10, 2006 08:06
- Bydliště: Plzeň-Bory
- Kontaktovat uživatele:
Tak ty vzdušníky jsem zakoupil ve Stodu (to mi dalo práce si udělat čas se tam dostat )
Číslo karbu takhle z hlavy nevysypu, ale vím, že v Tůmovi jsou uváděný dva karby na 2103 a tohle je ten co má mít hladinu v plovákový komoře 6.5mm od víka narozdíl od toho druhého typu co jí má mít 7.5mm od víka Nic moc popis, ale znalejší asi budou vědět...
Jinak ty hodnoty 170 a 190 jsem vyčetl v manuálu který byl dán k tomuto žigulíkovi v mototechně (tuzexu )....
Číslo karbu takhle z hlavy nevysypu, ale vím, že v Tůmovi jsou uváděný dva karby na 2103 a tohle je ten co má mít hladinu v plovákový komoře 6.5mm od víka narozdíl od toho druhého typu co jí má mít 7.5mm od víka Nic moc popis, ale znalejší asi budou vědět...
Jinak ty hodnoty 170 a 190 jsem vyčetl v manuálu který byl dán k tomuto žigulíkovi v mototechně (tuzexu )....
Škoda Rapid 130 1987
Škoda a Lada mohou být přátele...
Škoda a Lada mohou být přátele...
7,5 má 2103 a 6,5 má 2106Vladimír píše:Tak ty vzdušníky jsem zakoupil ve Stodu (to mi dalo práce si udělat čas se tam dostat )
Číslo karbu takhle z hlavy nevysypu, ale vím, že v Tůmovi jsou uváděný dva karby na 2103 a tohle je ten co má mít hladinu v plovákový komoře 6.5mm od víka narozdíl od toho druhého typu co jí má mít 7.5mm od víka Nic moc popis, ale znalejší asi budou vědět...
Jinak ty hodnoty 170 a 190 jsem vyčetl v manuálu který byl dán k tomuto žigulíkovi v mototechně (tuzexu )....
- Jirka 2103
- Příspěvky: 102
- Registrován: ned zář 10, 2006 08:06
- Bydliště: Plzeň-Bory
- Kontaktovat uživatele:
Já ti věřím, ale 100% vím, že jsem všechny mnou výše uváděné údaje vyčetl z tabulek pro karburátor 2103...Štěpán Getsko píše:7,5 má 2103 a 6,5 má 2106Vladimír píše:Tak ty vzdušníky jsem zakoupil ve Stodu (to mi dalo práce si udělat čas se tam dostat )
Číslo karbu takhle z hlavy nevysypu, ale vím, že v Tůmovi jsou uváděný dva karby na 2103 a tohle je ten co má mít hladinu v plovákový komoře 6.5mm od víka narozdíl od toho druhého typu co jí má mít 7.5mm od víka Nic moc popis, ale znalejší asi budou vědět...
Jinak ty hodnoty 170 a 190 jsem vyčetl v manuálu který byl dán k tomuto žigulíkovi v mototechně (tuzexu )....
Škoda Rapid 130 1987
Škoda a Lada mohou být přátele...
Škoda a Lada mohou být přátele...