Tlak ve válci
Moderátor: Moderátoři
Pod vanu nedávej žádné těsnění, ale tmel na motory (pořádnou housenku aspoň 8 - 10 mm v průměru). To je jediný spolehlivý způsob, jak vanu utěsnit opravdu dokonale.
Těsnění předního víka a simering pod řemenicí je samozřejmostí (demontovat to jde i v autě, máš-li ovšem klíč č.38). Neškodilo by těsnění pod víkem ventilů, rozdělovačem, palivovým čerpadlem a víkem odvětrávání motoru.
Těsnění předního víka a simering pod řemenicí je samozřejmostí (demontovat to jde i v autě, máš-li ovšem klíč č.38). Neškodilo by těsnění pod víkem ventilů, rozdělovačem, palivovým čerpadlem a víkem odvětrávání motoru.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Jasně,s chladičem počítám,spíš mám na mysli jestli stáhnu řemenici v tak omezeném prostoru, v knížce píšou že jde těžko ven a je třeba velký stahovák..osobně si nedokážu představit žádný stahovák,který by se tam vešel..Fakt se mi kvůli tomu nechce do servisu nebo shánět jeřáb,abych mohl motor vyhodit ven jenom kvůli pitomému guferu a těsnění..
3xVaz 2103(1975,1977,1981), Mazda MX-5 (1997), Peugeot 309 (1993)
A mezi klíč č.38 a přední čelo narvat klín a vzpříčit ho tam tak, aby klíč nevyklouzával. Matice je většinou šíleně dotažená a nejde moc dobře povolit. Ovšem bude to chtít asi trochu zaimprovizovat, na matici je trn na roztáčecí kliku.
Řemenice by měla jít stáhnout rukou a nebo ji lehce zezadu poťukat kladívkem.
Řemenice by měla jít stáhnout rukou a nebo ji lehce zezadu poťukat kladívkem.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Golu tam s největší pravděpodobností nedáš, kvůli tomu trnu na startovací kliku. Ale nezkoušel jsem to, možná by to šlo. Rozhodně by byla lepší než stranovej klíč.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Klíč č.38 je atyp. Doporučuju upravit klíč č.36. Kdybys ho potřeboval, mám ho doma (a mnozí zde jistě taky rádi půjčí............).
[ Komentář přidal: Luděk Musil: st květen 30, 2007 15:50 ]
Vsetín je ale (jak pro Třebíč, tak pro Brno - já už ho také mám a patřičně zahnutý ) trošku z ruky . L.
[ Komentář přidal: Luděk Musil: st květen 30, 2007 15:50 ]
Vsetín je ale (jak pro Třebíč, tak pro Brno - já už ho také mám a patřičně zahnutý ) trošku z ruky . L.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Mne to islo povolit celkom v pohode hasakom. Ale kladivo je neodmyslitelnou pomockou na vsetky typi oprav na lade. Doporucujem zabrzdit rucnou a zaradit rychlost a sa to ani nepohne. Odskusane niekolko krat.
Oltcit club 11R, 1984, červena, 05/08 rip , Žiguli 2101, 1200, 1976 zelena, LPG. 04/07 rip ,Lada 2105,1300, 1984 zlta, LPG 08/08 sell ,Daewoo Nubira1, 1998, 1600 DOHC. Zelena LPG
Bývám v Brně poměrně často,dělám tam dálkově školu.. tak kdybysme se někdy domluvili,tak by to bylo super...Marek píše:Klíč č.38 je atyp. Doporučuju upravit klíč č.36. Kdybys ho potřeboval, mám ho doma (a mnozí zde jistě taky rádi půjčí............).
[ Komentář přidal: Luděk Musil: st květen 30, 2007 15:50 ]
Vsetín je ale (jak pro Třebíč, tak pro Brno - já už ho také mám a patřičně zahnutý ) trošku z ruky . L.
[ Komentář přidal: Luděk Musil: čt květen 31, 2007 11:01 ]
V podstatě tedy není problém. Uložím ho do svého kufru. Ale musíš mi ho potom vrátit. L.
3xVaz 2103(1975,1977,1981), Mazda MX-5 (1997), Peugeot 309 (1993)
jak to tu tak citam, reku idem si kupit ten merac tlakov, pobehal som cele mesto nikde to nemaju
moc casto sem nechodim takze ak neodpisujem treba mi napisat na emajl: sikma.skorica@gmail.com
Stačí jakýkoliv měřič tlaku pneu minimálně do 14Bar. - čili kamionový . Pak na něj akorát musíš udělat gumový mezikus, aby to těsnilo.
Na starý tlakoměry pro měření tlaku v pneu se dal sehnat mezikus přímo od výrobce.
Na starý tlakoměry pro měření tlaku v pneu se dal sehnat mezikus přímo od výrobce.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Tomuhle rád věřím. Když jsem před deseti lety koupil "starou dámu", motor žral litr a půl až dva litry oleje na tisíc kilometrů, a to i po výměně simeringů na ventilech. Za mnou nebylo vidět - namodralý hustý dým. Po rozebrání motoru jsme zjistili, že vůle mezi stěnami válců a písty je vyšší než 0,25 mm !!!!! (a blok šel automaticky až na druhý výbrus, protože na prvý se nevešel).Myso píše:no pani poviem vam ze Pavlovi04 na jeho kombiku(1500) hulil motor viac ako radkoviMB totalna hmla, od volnobehu az po vysoke otacky, a ked som mu meral tlaky tak vsade cca 12, ale po kazdom merani som si musel utierat merak od oleja...
Ale kompresní tlaky před opravou měl daleko přes 12 Bar (a lítal jako vítr).
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
si myslis ze ta klamem ci co? nehovorim ze sa to neda zohnat, mavaju to ale akurat jak to chcem ja tak nemaju, jedine objednat, mozno vyrobim uvidim jaka bude situaciaMarek píše:Chlebo, nevím jak na Slovensku, ale já tady v Čechách koupím měřič kompresních tlaků na každém rohu !!!
moc casto sem nechodim takze ak neodpisujem treba mi napisat na emajl: sikma.skorica@gmail.com