diferák bez oleje -životnost ?
Moderátor: Moderátoři
Musím tě zklamat, ale ten kroužek tam byl nasazovaný nahřátý. Byla na něm vidět barevná struktůra právě od toho nahřívání. Za studena ty kroužky nasazuju já a zatím se mi nic takového nestalo.dmatej píše:Takže nějakej kokot tam prostě za studena nabouchal kroužek kladivem ... vzít kladivo a tomu blbovi klepnout přes prsty
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Myslím, že nějakých 150°C v troubě to nemůže zkazit. Nahřívat to autogenem ale jo, autogen dovede přehřát lokálně, tvar pak není přesně kruhový a na ty prasklinky stejně dojde. Prostě se zkazí materiál.
Ta modrá barva by hrála zrovna pro nějakej ten hořák...
Když už nahřívat hořákem, tak obyč. propanbutanem, a ne moc zblízka ....
Přiznávám, že moje praxe je jen pozorovatelská, píšu to, protože si to chci ověřit od vás (strojařiny mám jen rok a to jsem druhý semestr spíš chodil makat po fabrikách než se učil )
Ta modrá barva by hrála zrovna pro nějakej ten hořák...
Když už nahřívat hořákem, tak obyč. propanbutanem, a ne moc zblízka ....
Přiznávám, že moje praxe je jen pozorovatelská, píšu to, protože si to chci ověřit od vás (strojařiny mám jen rok a to jsem druhý semestr spíš chodil makat po fabrikách než se učil )
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
Přesně to se doporučuje pro opravu v domácích podmínkách v nějaké příručce na opravy vozů Lada, tuším, že snad Tůma , ale jistě to nevím, ale určitě jsem to v nějaké takové knížce četl. Nevím tedy jestli přesně těch 150°C ale o náhřátí v troubě se tam psalo.dmatej píše:Myslím, že nějakých 150°C v troubě to nemůže zkazit
VAZ 2101, VAZ 2104, Škoda Fabia 1,4 16V
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Těch 150°C je můj odhad pro nějaké normální maximum, oběcně bych hádal, že dostačující bude rozdíl cca 50°C-80°C mezi poloosou a kroužkem, podstatný je, aby to bylo prohřátý komplet a rovnoměrně (čili zapomeňte na autogen, tak oblíbený v některých servisech).
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
- Stanley__001x
- Příspěvky: 370
- Registrován: čtv pro 21, 2006 20:26
- Bydliště: Cheb
Já ložiska, nalisovaný pojistný kroužky, kartery a podobný srandy nahřávám obyč propanovou letlampou a to do doby než to začne měnit barvu, jakmile to začne něnit barvu tak se mění struktura toho kovu a může ztratit- získat vlasnosti které nebudou zas až tak ok, nehledě na to, jak již tady někdo psal, že dojde k nerovnoměrné deformaci...
1 x 2104 rv 86
1x 2107 rv 90
4x trabi ( 2x s tp)
1x DKW Sonderklasse 1001
1x Tatra 57 sport
1x Zetor 50 Super
a 4x různé moto
1x 2107 rv 90
4x trabi ( 2x s tp)
1x DKW Sonderklasse 1001
1x Tatra 57 sport
1x Zetor 50 Super
a 4x různé moto