Ozon
Moderátor: Moderátoři
Elektromagnetický uzavírací ventil volnoběhobé trysky měly OZONy 2107 určené pro motory 2103 a 2106. V modelech 2107 byl již OZON vybaven ekonomizérem a tudíž je tento uzavírací ventil bezpředmětný (je nahrazen pouze tryskou, která ale má stejně velký závit jako onen ventil).
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
-
- Příspěvky: 119
- Registrován: pon bře 05, 2007 10:22
- Bydliště: Kostelec nad orlicí
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj chlapi tak jsem nakonec koupil regulátor nový a vydal se na cestu do polska a zpět,cesta tam perfektní,láda šlapal jak hodinky,ale po cestě mi přestal držet volnoběh a vždy tvrdě chcípnul:( Tak nějak jsem cestu dokončil a ted tu mám karbec na stole a když už je rozdělaný, poradíte mi jak ho správně natryskovat? četl jsem zde že jsou trysky předimenzované.....a pokud by tu byla dobrá duše a vyfotila mi kde dané trysky jsou a jaké mají mít označení ...díky moc
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Mně zase jeden zdejší soukmenovec poradil cestu opačnou, místo I. 112/150 a II. 150/150 použít I. 120/150 a II. 150/190 spotřeba se mi nijak významě pozorovatelně nezvýšila a jede to o chlup lépe. Trysky a vzdušníky koupíš v nějaké mototechně kde vedou ještě díly na škodárny atd. v exkluzivnějších kšeftech se na tebe budou tak akorát schovívavě usmívat.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
-
- Příspěvky: 1389
- Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
- Bydliště: Bratislava-Praha
- Kontaktovat uživatele:
ja som ho mal natryskovany tovarensky akurat tryska na 2. komore bola 130(alebo 135, uz si nepamatam) namiesto 150. ak ti to zerie extremne tak skus hladat problem inde ako v natryskovani karbecu... pretoze ked to nejak moc ochudis na zmesi tak potom budes mat sice spotrebu dobru ale cez 80 sa nedostanes
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever
Mno těžko ti někdo řekne, jak natryskovat tvůj motor, když ho nikdo neviděl a tudíž neví v jakém je stavu (tlaky a pod.). Každý motor má jinou náročnost a to co platí na jednom, nemusí platit na druhém. Tu můžeme vycházet akorát ze svých vlastních zkušeností, na svých vlastních motorech.
Složení trysek by mělo být takové, abys nejlépe využil směs versus průměr difuzeru (ke vzduchu). Neznamená totiž, že čím větší trysky, tím větší spotřeba. Musí se to vychytat na chlup a pak to bude značka ideál. Já to dělal metodou pokus - omyl
Složení trysek by mělo být takové, abys nejlépe využil směs versus průměr difuzeru (ke vzduchu). Neznamená totiž, že čím větší trysky, tím větší spotřeba. Musí se to vychytat na chlup a pak to bude značka ideál. Já to dělal metodou pokus - omyl
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
Hlavně si sežeň originál trysku, co patří do Lady. Už se mi 2x stalo že motor netáhnul, nedalo se skoro ani rozjet a jel jen na sytič. To kvůli jiným tryskám, které na oko vypadají stejně, ale prostě nee.. A to jedna byla dokonce zakoupená v Lada prodejně. Po druhé se mi to stalo použitím trysky z Polma. Takže rada pro všechny, bacha na nějaký škodovácký a fiaťácký trysky, nedělá to dobrotu
bohata zmes = vysoka spotreba + nadmerne opotrebovanie motora/preplach benzinom/
chudobna zmes = vysoka spotreba + nadmerne opotrebovanie motora/prehrievanie/
idealna zmes = najlepsia spotreba + najvacsi vykon
tak neriesit hovadiny, ale poriadne seridit a slusne jazdit
chudobna zmes = vysoka spotreba + nadmerne opotrebovanie motora/prehrievanie/
idealna zmes = najlepsia spotreba + najvacsi vykon
tak neriesit hovadiny, ale poriadne seridit a slusne jazdit
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4