Ozon

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
denis
Příspěvky: 308
Registrován: pon lis 07, 2005 15:06
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od denis »

Já tam ten krám mám taky a rozesmála mě ta ruská "jednotka", která ten ventil ovládá-ani nevím, jestli mi to jde, protože jezdím pořád na plyn. :lol:
Mitsubishi Colt 1,5GLX :-)
Marek
Příspěvky: 5315
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

Elektromagnetický uzavírací ventil volnoběhobé trysky měly OZONy 2107 určené pro motory 2103 a 2106. V modelech 2107 byl již OZON vybaven ekonomizérem a tudíž je tento uzavírací ventil bezpředmětný (je nahrazen pouze tryskou, která ale má stejně velký závit jako onen ventil).
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Wejra
Příspěvky: 119
Registrován: pon bře 05, 2007 10:22
Bydliště: Kostelec nad orlicí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wejra »

Ahoj chlapi tak jsem nakonec koupil regulátor nový a vydal se na cestu do polska a zpět,cesta tam perfektní,láda šlapal jak hodinky,ale po cestě mi přestal držet volnoběh a vždy tvrdě chcípnul:( Tak nějak jsem cestu dokončil a ted tu mám karbec na stole a když už je rozdělaný, poradíte mi jak ho správně natryskovat? četl jsem zde že jsou trysky předimenzované.....a pokud by tu byla dobrá duše a vyfotila mi kde dané trysky jsou a jaké mají mít označení ...díky moc
Wejra
Příspěvky: 119
Registrován: pon bře 05, 2007 10:22
Bydliště: Kostelec nad orlicí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wejra »

Jo ohledně natryskování mám na mysli natraskování vzhledem ke spotřebě aby byla samozřejmě co nejnižší a chod kultivovaný(nepotřebuju závodit) vyndal jsem 2 trysky z plovákové komory a jsou 112 a 150...mám sehnat menší? dají se standartně koupit?
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11040
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Mně zase jeden zdejší soukmenovec poradil cestu opačnou, místo I. 112/150 a II. 150/150 použít I. 120/150 a II. 150/190 spotřeba se mi nijak významě pozorovatelně nezvýšila a jede to o chlup lépe. Trysky a vzdušníky koupíš v nějaké mototechně kde vedou ještě díly na škodárny atd. v exkluzivnějších kšeftech se na tebe budou tak akorát schovívavě usmívat.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Wejra
Příspěvky: 119
Registrován: pon bře 05, 2007 10:22
Bydliště: Kostelec nad orlicí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wejra »

no to já právě nepotřebuju aby to jelo lépe mám tam (zatím ) 4 kvalt a motor je silný až až mám 1500ku a pokud nejezdím do 80km/hod tak se prohýbá víčko od nádrže:)
Maysner
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od Maysner »

tak to hned nemusis pretryskovavat ale chce to proste seridit. i se 4q se da jezdit za malo
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Myso
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Myso »

ja som jazdil s 1300 a 4q a 4,1:1dif za 7,5 - 8,5 dialnicnych (110-120)
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Wejra
Příspěvky: 119
Registrován: pon bře 05, 2007 10:22
Bydliště: Kostelec nad orlicí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wejra »

Ale to je chlapi všechno moc hezký ,mě to taky umí jet za 7,5 ale poradí mi někdo jak to natryskovat? aby to papalo ještě mín? četl jsem tu že jsou trysky předimenzované tak by mě zajímalo jaká varianta trysek je nejvhodnější,děkuji...karbec mi tu leží na stole a čeká na ¨Vaše odpovědi
Myso
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Myso »

ja som ho mal natryskovany tovarensky akurat tryska na 2. komore bola 130(alebo 135, uz si nepamatam) namiesto 150. ak ti to zerie extremne tak skus hladat problem inde ako v natryskovani karbecu... pretoze ked to nejak moc ochudis na zmesi tak potom budes mat sice spotrebu dobru ale cez 80 sa nedostanes :mrgreen:
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9394
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vašátor »

Mno těžko ti někdo řekne, jak natryskovat tvůj motor, když ho nikdo neviděl a tudíž neví v jakém je stavu (tlaky a pod.). Každý motor má jinou náročnost a to co platí na jednom, nemusí platit na druhém. Tu můžeme vycházet akorát ze svých vlastních zkušeností, na svých vlastních motorech.
Složení trysek by mělo být takové, abys nejlépe využil směs versus průměr difuzeru (ke vzduchu). Neznamená totiž, že čím větší trysky, tím větší spotřeba. Musí se to vychytat na chlup a pak to bude značka ideál. Já to dělal metodou pokus - omyl :D
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Wejra
Příspěvky: 119
Registrován: pon bře 05, 2007 10:22
Bydliště: Kostelec nad orlicí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wejra »

no budi skusím podle misa sehnat trysku 135 a uvidime co to vyrobí...díky moc
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

ale nečekej od toho nějaký zázraky... hlavně taky není dobrý jezdit na chudé směsi..
Pool

Příspěvek od Pool »

Hlavně si sežeň originál trysku, co patří do Lady. Už se mi 2x stalo že motor netáhnul, nedalo se skoro ani rozjet a jel jen na sytič. To kvůli jiným tryskám, které na oko vypadají stejně, ale prostě nee.. A to jedna byla dokonce zakoupená v Lada prodejně. Po druhé se mi to stalo použitím trysky z Polma. Takže rada pro všechny, bacha na nějaký škodovácký a fiaťácký trysky, nedělá to dobrotu :)
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

bohata zmes = vysoka spotreba + nadmerne opotrebovanie motora/preplach benzinom/
chudobna zmes = vysoka spotreba + nadmerne opotrebovanie motora/prehrievanie/
idealna zmes = najlepsia spotreba + najvacsi vykon

tak neriesit hovadiny, ale poriadne seridit a slusne jazdit :P
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“