Moderátor: Moderátoři
Funguje to opačně - čím je vyšší plnící tlak tak ventil ovládaný plovákem zavře těsněji . Ventilek vypadá podobně jako zmenšený ventil v motoru (sací,výfukový) ale je otočen talířkem proti proudu přitékajícího plynu a aby se nezavřel drží ho zespda (za dřík) nadzvednutý takový kroužek spojený s plovákem a ten v sobě má dírku . Pokud se dírka dostane až k dříku (80% oběmu) , ten do ní zapadne a tlak přitékajícího plynu ventil zatlačí do sedla a tím je přítok zastaven .Luděk Musil píše:Ale už jsem taky někde tankoval, tam měli tlak vysoko. A stojan se snažil ten ventil u nádrže přetlačit, takže to dost cvakalo. A to je špatně.
Dle mého názoru je každá jedna možnost nelegální. L.Hrom píše:Možnosti jak dostat více LPG do nádrže, něž-li jen 80 % jejího objemu jsou tři:
...
Hrom píše:3 - Plnící kompresor, který je bivoj a zavřený ventil o pár litrů přetlačí (na brněnsku vím o 3 takových)
Jan Vaníček píše:Do 51L nádrže se určitě nenatankuje 51L. Myslím si, že se zaměňují 2 věci - objem nádrže daný tvarem a objem 80-90% dovoleného plnění plynu.
Zpět na Diskuse k modelové řadě
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků