Vševedko - překlady z ruských stránek - vše na řadu 211x
Moderátor: Moderátoři
Želvotron,raz si mi radil, ako založiť, novú tému, ale mne sa to teraz podľa tvojho návodu nepodarilo, tak mi niekto s tým pomôžte ešte raz, alebo rovno, Želvotron založ novú tému. Nazvi ju hoci aj Vševedko a do nej by sme všetci dávali preložené stránky súvisiace s diagnostikou, opravami a údržbou Lady 110. Vyzeralo by to asi takto: napr. Všetko o elektronike -
http://translate.google.cz/translate?hl ... ry_state0=
[ Komentář přidal: Laďuša: čt prosinec 11, 2008 18:20 ]
Sice nejsem Krotitel želv, ale vytvořil jsem Myslim, že je to dobrej nápad
http://translate.google.cz/translate?hl ... ry_state0=
[ Komentář přidal: Laďuša: čt prosinec 11, 2008 18:20 ]
Sice nejsem Krotitel želv, ale vytvořil jsem Myslim, že je to dobrej nápad
Já se teď snažím postahovat ty stránky s kompletní příručkou (jak jsi na ně dával prvně odkaz na rozebrání palubky) protože nikdo neví jak dlouho to tam ještě bude a jestli to bude volně přístupný, zatím se to moc nedaří, mají nějakej ochranej systém, kdy po x kliknutích musíš opsat kód, což je pro tu stahovací mašinu trochu problém.
Ale vypadá to, že jsem konečně našel ke stažení CD manuál na desítku a to hned 2 různý vydání, zatím to sosám, zítra budem vědět jak to dopadlo. Tyhle manuály jsou perfektní mám už takovej na Oku, 2105, 2106 a Samaru a podle nich by se člověk nebál vrhnout do spousty věcí, no ale to je odvaha jen pro to, že mi před barákem nestojí krabice nebo Camapa
Ale vypadá to, že jsem konečně našel ke stažení CD manuál na desítku a to hned 2 různý vydání, zatím to sosám, zítra budem vědět jak to dopadlo. Tyhle manuály jsou perfektní mám už takovej na Oku, 2105, 2106 a Samaru a podle nich by se člověk nebál vrhnout do spousty věcí, no ale to je odvaha jen pro to, že mi před barákem nestojí krabice nebo Camapa
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
http://translate.google.cz/translate?hl ... ry_state0=
Diagnostika motora a iné.
Laďušovi vďaka, Želvotron, spolu to dokážeme.
Pred Desiatlou netreba mať veľký rešpekt. Je to len vylepšená Samara s elektronikou a ak dostane čo potrebuje stáva sa z nej poslušná mašinka.
Diagnostika motora a iné.
Laďušovi vďaka, Želvotron, spolu to dokážeme.
Pred Desiatlou netreba mať veľký rešpekt. Je to len vylepšená Samara s elektronikou a ak dostane čo potrebuje stáva sa z nej poslušná mašinka.
http://translate.google.cz/translate?hl ... ry_state0=
Svojimi silami.
Svojimi silami.
Přeložil jsem z RJ (Chiptuner.ru) názvy parametrů motoru 2112 s ŘJ MP7.0XX, odměřil na svém vozu (již na začátku provozu a pak po cca 22000 km) a tabulku dávám "všanc" . Všiměte si např.vlivu zapnutí světel na parametry motoru a dalších závislostí. Tímto lze velice snadno odhalit činnost/nečinnost některých čidel nebo akčních členů . Doporučuji zařadit do FAQ tabulek pro řadu 211x .
Pozn.: v originále jsou doporučené hpdnoty parametrů i pro jiné ŘJ.
Příloha:
[ Komentář přidal: Hurikán: čt říjen 15, 2009 14:53 ]
Doplněno do FAQ. Zde.
EDIT pro Hurikána: ještě prosím doplň pod tu tabulku v FAQ, že u parametrů začínajících velkými písmeny nemám stoprocentní jistotu správnosti překladu. Už jsem se tu pokoušel o spolupráci s prerfektními angličtináři (ruštináři), ale zatím se nikdo v této věci s úspěchem neangažoval.
Pozn.: v originále jsou doporučené hpdnoty parametrů i pro jiné ŘJ.
Příloha:
[ Komentář přidal: Hurikán: čt říjen 15, 2009 14:53 ]
Doplněno do FAQ. Zde.
EDIT pro Hurikána: ještě prosím doplň pod tu tabulku v FAQ, že u parametrů začínajících velkými písmeny nemám stoprocentní jistotu správnosti překladu. Už jsem se tu pokoušel o spolupráci s prerfektními angličtináři (ruštináři), ale zatím se nikdo v této věci s úspěchem neangažoval.
- Přílohy
-
- SOUHRN_PARAMETRU.xls
- (26 KiB) Staženo 460 x
To Hurikán . Diky za pochvalu v FAQ - opravdu to nebylo hotovo ihned. Ale mám ještě prosbu, resp dvě. Tu poznámku EDIT prosím do FAQ a pokud by se mezi námi Ladisty našel angličtinář - technik zaměřený na automobilovou diagnostiku nebo alespoň někdo s dobrými znalostmi níže uvedeného, byl bych velice vděčen za pomoc pro nás všechny majitele řady 211x. Marně jsem se pokoušel sehnat někoho, kdo by přeložil několik vět z ruského originálu pgm ICD do češtiny, včetně odborníků spolupracujících na diagnostice s fou Škoda. V příloze uvádím texty vč. průvodního dopisu firmě IHR-TECH, která mi bohužel ani neodpověděla.
- Přílohy
-
- prekl1.doc
- (43 KiB) Staženo 808 x
ROZMERY A DÁTA RADY 211x
Narazil som na túto výbornú stránku s nákresmi a mierami všetkého možného..
http://avto-vaz.info/class5/vaz2110_2111_2112/
http://avto-vaz.info/class5/vaz2110_2111_2112/
Vesta SW Cross 1.6, r.v. 2019 (2022 - na večné časy a nikdy inak)
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží, momentálne v odpočinku)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží, momentálne v odpočinku)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
To DJW a ostatní – při volání uvedeného odkazu mi vždy „klekne“ počítač – co dělám špatně ?
To Hurikán – přihodím další „trošku do mlýna“ FAQ .:
Čidlo teploty chladící kapaliny
Toto čidlo je negativní teplotně závislý odpor - termistor NTC a jeho charakteristika je nelineární - přibližně hyperbolická. Pokud není v pořádku, není ŘJ správně informována o teplotě chladiva , což může mít mimo jiné za následek nesprávné složení palivové směsi a tím zvýšenou spotřebu . Závada bývá obvykle hlášena CHE a ŘJ přechází do nouzového režimu. Provést kontrolu je poměrně jednoduché. Odpojíme dvoupólový konektor čidla (čidlo s jednopólovým konektorem slouží pouze pro palubní teploměr) a zapojíme zde ohmmetr . Odpor termistoru musí odpovídat údajům z přiložené tabulky a grafu – při zběžné kontrole se řídíme údajem palubního (málo přesného) teploměru (zkusíme alespoň při třech různých teplotách) . Přesnou kontrolu můžeme provést po vyšroubování čidla (musí se odpustit část chladící kapaliny) , ponořením měřící sondy čidla do vody ( neměla by se dostat do konektoru) spolu s přesným teploměrem a ohříváním (chlazením) v rozsahu 0 – 100 st.C za současného měření odporu NTC ohmmetrem viz tabulka a graf . Při zpětné montáži do motoru utahujeme čidlo momentem 9 – 15 Nm . Po výměně vadného čidla je nutno vymazat paměť chyb, vč. výmazu nouzového režimu ŘJ – rusky obučenije (tak jako v jiných případech záměn čidel - odpojením aku na několik minut - jinak to trvá desítky km, než se ŘJ "obučí" novým podmínkám).
To Hurikán – přihodím další „trošku do mlýna“ FAQ .:
Čidlo teploty chladící kapaliny
Toto čidlo je negativní teplotně závislý odpor - termistor NTC a jeho charakteristika je nelineární - přibližně hyperbolická. Pokud není v pořádku, není ŘJ správně informována o teplotě chladiva , což může mít mimo jiné za následek nesprávné složení palivové směsi a tím zvýšenou spotřebu . Závada bývá obvykle hlášena CHE a ŘJ přechází do nouzového režimu. Provést kontrolu je poměrně jednoduché. Odpojíme dvoupólový konektor čidla (čidlo s jednopólovým konektorem slouží pouze pro palubní teploměr) a zapojíme zde ohmmetr . Odpor termistoru musí odpovídat údajům z přiložené tabulky a grafu – při zběžné kontrole se řídíme údajem palubního (málo přesného) teploměru (zkusíme alespoň při třech různých teplotách) . Přesnou kontrolu můžeme provést po vyšroubování čidla (musí se odpustit část chladící kapaliny) , ponořením měřící sondy čidla do vody ( neměla by se dostat do konektoru) spolu s přesným teploměrem a ohříváním (chlazením) v rozsahu 0 – 100 st.C za současného měření odporu NTC ohmmetrem viz tabulka a graf . Při zpětné montáži do motoru utahujeme čidlo momentem 9 – 15 Nm . Po výměně vadného čidla je nutno vymazat paměť chyb, vč. výmazu nouzového režimu ŘJ – rusky obučenije (tak jako v jiných případech záměn čidel - odpojením aku na několik minut - jinak to trvá desítky km, než se ŘJ "obučí" novým podmínkám).
- Přílohy
-
- therm2112.xls
- (18 KiB) Staženo 445 x