Stránka 1 z 1

Blinkry v blatnících

Napsal: ned pro 07, 2008 20:20
od Pavel V.
Jak na ně? Jak je sundat tak abych neserval šrouby? Bohužel mám už jen černé a v krabici mám ty solidní kovové nikoliv chrom. Chci je vyměnit jak poraďte.

Napsal: ned pro 07, 2008 20:30
od Laďuša
Auto má plastový podběhy? Jestli ne, tak ty šrouby nejspíš serveš :P Ale stejně, serveš ty plastový, tak co :P

Eště: O1 blinkr má tam šrouby? Jako 03? Já co si matně vybavuju, tak šrouby si tam nevybavuju

Napsal: ned pro 07, 2008 20:40
od Kewint
ja nevim,ale co jsem oddělával na vrakáči,tak si myslim,že je to blinkr se šroubem a tam je 5tka matka :roll:

[ Komentář přidal: Laďuša: ne prosinec 07, 2008 20:44 ]
Možný to je, já si to jenom nevybavuju. Musel bych mrknout do zásob

Napsal: ned pro 07, 2008 22:52
od Hurikán
Malý kulatý boční blinkr je přišroubován dvěma šrouby. Matičky M5 jsou uvnitř blatníku. Většinou dojde při povolování k utržení šroubu z blinkru, neb matičky nejsou nijak zakryty.

Žárovka se narozdíl od 03 mění z blatníku. U nulatrojky se mění zvenku po odmontování dvou šroubků držící kryt.

[ Komentář přidal: Laďuša: ne prosinec 07, 2008 23:01 ]
No že sklíčko nejde sundat šroubkama vim, ale ty šroubky na přidělání na blatník si teď prostě nevybavuju

Napsal: ned pro 07, 2008 23:18
od Nulašestka
Budiž majitelům 01 a 02 útěchou, že tam je alespoň relativně fortelná ta kovová podsada toho blinkru, z který jdou ty závity, takže při troše snahy, ocelovýho kartáče a WD 40 by to i mohlo jít povolit.
Jen 06 to má tak debilně, že ty štefty jsou zalitý v plastovým spodku toho blikače, takže tam se to urve úplně vždycky. :roll:

Napsal: čtv pro 11, 2008 11:30
od peet2101
Přiznám že sem to ještě neřešil a nevym jak přesně to uchycení vypada ale nošlo by čistě teoreticky když serveš ty šrouby zabrousit tu pevnou podsadu, vyvrtat do ní dvě malí dírky do kterých by se vyřezal závit a dali se tam druhý šrouby a na ty pak musíš něco dat aby se ti je příště podařilo povolit

Napsal: čtv pro 18, 2008 23:15
od Hurikán
Tak tohle by tedy nešlo. Plech spodku blinkru je velice tenký, takže do něj žádný závit nevyřežeš. Možná tak ještě blinkr přišroubovat samořezkou, ale ani tomu bych nevěřil. Na staré blinkry, které jsou z pochromovaného plechu by šly mosazí připájet šroubky, resp. kousek závitnice. U novějších hliníkových ale nejde ani to.

Napsal: čtv pro 18, 2008 23:46
od Laďuša
No, pokud vim, sklíčko z 01 blinkru je nesundavací. Takže i tam by byl problém.

Napsal: pát pro 19, 2008 11:54
od peet2101
...

Napsal: pát pro 19, 2008 14:44
od Laďuša
No takže odvolávam. Jak to sakra jde? Mě to přišlo takový...no nerozebíratelný :)

Napsal: pát pro 19, 2008 19:34
od peet2101
No tak byli potřeba úpravy prakticky každého dílu.
Sklíčko se muselo na obvodu na dvou místech naproti sobě trochu odbrousit kvůli hlavičce šroubu.
To těsnění pod sklíčko vybránní mělo ale muselo se zvětšit.
Chromová objímka se musela na spodní straně na dvou místech naříznout aby šla odehnout.
Do dna blinkru se museli vyvrtat dvě díry do kterých se dali ty šrouby.
Ale žádná z těch úprav není po namontování na auto vidět.

Napsal: sob pro 20, 2008 09:37
od Pavel V.
Děkuji za vysvětlení i pro neumětela :wink:
Dobrá práce.

Napsal: ned pro 21, 2008 15:51
od MartasBrno
Ahoj lidi,
doufám že mne nezabijete že co to sem pletu, ale mám 1 boční blinkr, a řeším otázku z čeho :-D, že bych ho někomu nabídl. No tak pěkné fotky nemám čím udělat, tak sem dám aspoň škaredé a popíšu to. Na sklíčku je vylisované LMP 4125 FRANCE, nějaká čísla a E2 v kroužku - tzn francouzská výroba (dodnes nevím proč tu samou značku mají sklíčka ze žigula a je na nich napsaný sdělano v sssr). Ví někdo na co tohle pasuje? Závit je zhruba 18ka.

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Jo a je to asi poprvé co sem zkouším dát obrázky - miniatury...

Napsal: ned pro 21, 2008 16:08
od Malda
MartasBrno píše: nějaká čísla a E2 v kroužku - tzn francouzská výroba (dodnes nevím proč tu samou značku mají sklíčka ze žigula a je na nich napsaný sdělano v sssr).
To je evropska homologace ...

Napsal: ned pro 21, 2008 16:25
od MartasBrno
Malda píše:
MartasBrno píše: nějaká čísla a E2 v kroužku - tzn francouzská výroba (dodnes nevím proč tu samou značku mají sklíčka ze žigula a je na nich napsaný sdělano v sssr).
To je evropska homologace ...
Jo, ale podle jednoho dokumentu (línej znovu hledat) jsou ty čísla rozdělený podle zemí a třeba CZ má E8, E2 má být ta francie a pod... jen to rusko tam nesedí (22) Moje italský sklíčka na 01 maj taky E3...

Ale z čeho je tento blinkr nevím, je dost zachovalý, zbytečně ho skladuji, ale nevadí mi to. jen se může někomu hodit... Jako dítě sem ho uzmul z nějakého bouraného auta ale dnes vím už jen to že bylo bílé...