Vymena bubnu za kotouce
Moderátor: Moderátoři
- spooneer
- Příspěvky: 84
- Registrován: ned led 20, 2008 22:11
- Bydliště: Sředočeský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Vymena bubnu za kotouce
Mam dotaz panove odbornici otec mi mozna sezene zadni kotoucove brzdy s polaka a chci se zeptat jak je to s namontovanim do Lady 2103 ??? Jestli jsou tam nejake zadrheli nebo tak neco nevim o tom vubec nic A taky jestli to potom projde technickou??
Diky za rady
Diky za rady
STK to legálně neprojde a největší problém nastane v uchycení třmenu. Zbytek : úprava náboje atd. už velkým problémem nebude.
Každopádně nevím proč na sériovou Ladu dávat dozadu kotouče, když má brzdové bubny jako hrom. Brzdový účinek bubnů na sériové Ladě plně dostačuje.
Každopádně nevím proč na sériovou Ladu dávat dozadu kotouče, když má brzdové bubny jako hrom. Brzdový účinek bubnů na sériové Ladě plně dostačuje.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=1600
funkce hledat a najdes
funkce hledat a najdes
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
je to na kokot práce a pomalu to za to nestojí... rači až je budeš mít tak je ponukni mě...
jinak což ode mě jako člověka co je na autě má, ti řeknu že bych vzal brzdy z něčeho jiného, protože práce bude stejně blbá se vším, jenže na poláka nejsou absolutně díly a navíc je ten system hodně citlivej.. přístě vemu celej podvozek (jako brzdy) z něčeho jineho..
jinak což ode mě jako člověka co je na autě má, ti řeknu že bych vzal brzdy z něčeho jiného, protože práce bude stejně blbá se vším, jenže na poláka nejsou absolutně díly a navíc je ten system hodně citlivej.. přístě vemu celej podvozek (jako brzdy) z něčeho jineho..
Kámo, já ti nevím jak ty to pořád hledáš
http://www.autodilykrc.cz/eshop/fiat/125?pocet=36
http://www.autodilykrc.cz/eshop/fiat/125?pocet=36
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
- spooneer
- Příspěvky: 84
- Registrován: ned led 20, 2008 22:11
- Bydliště: Sředočeský kraj
- Kontaktovat uživatele:
No tak ja na to asi kaslu jak ctu tak to asi nema opravdu cenu....Jinak Little Red Riding Hood jestli by jsi je chtel, tak se nejak muzeme dohodnout... Nevim jestli je budu mit na 100%, protoze nevim jestli mi je ten deda da. Musel bych to z auta vymontovat ma to na zahrade a nejezdi s tim ale rikam nevim jestli budou a taky kolik za to bude chtit....
- Laďuša
- Příspěvky: 12128
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Laďuša už zadal dotaz do Polska. Ovšem uvidíme, ono už ani tam to neni ňák velký s těma Fiatama Polskýma.
Takže odpověď: V Polsku se to dá sehnat, když ne na 125, tak na Poloneze, je to podobný. Liší se ale taky podle ročníků. Szukaj na allegro.pl i patrz na http://sklep.intercars.com.pl/ (125p i Polonez se skrývá pod FSO, brzdy jsou hamulce, zavěšení zawieszenie)
Takže odpověď: V Polsku se to dá sehnat, když ne na 125, tak na Poloneze, je to podobný. Liší se ale taky podle ročníků. Szukaj na allegro.pl i patrz na http://sklep.intercars.com.pl/ (125p i Polonez se skrývá pod FSO, brzdy jsou hamulce, zavěšení zawieszenie)
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
spooneer, hele nechtěl jsem tě od toho vubec nějak odradit, ale je to taková prace, jako je tam dát z čeho koli jineho... )
jak už jsem někde psal:
-tak musí nechat osoustružit poloosy průměr pro osazení kotouče...
-ofrezovat a převrtat ty držáky třmenů (nějak odhadnout o kolik, což se mi v prvním kole nepovedlo, proto to musím udelat znova)...
-pak rozebrat poloosy (jako ložisko a kroužek) a znova složit (leč sem to udělal ideálně, tak mi stejně jedna poloosa utekla a brzda je KO)...
-taky jsem zjistil že se o dost zmenší rozchod kol...
-další věc je to aby systém brzda vůbec fungoval, už jsem prasata nejmeně dvakrát rozebíral a řeknu ti že u těch poláku je to pekná pičipráce, šložit to do sebe je horší jak vytáhnout ježka z klece (zabere to skoro celej den u svěráku, domlácený prsty a peknou řádku sprostejch slov) a nebejt aleše melichara kterýmu moc děkuju, tak mi to ani dnes nefunguje (půlka dílu byla mrtvá, jako třeba taliřové pružiny, ložiska exentru, gumička a podobne, nebo sehna hadice to byla fuška)...
-pak se musí upravit, nebo udělat novej držák ruční brzdy (jako lanovodu).. lanovod se musí přestřihnout a spojit, protože je moc dlouhej..
-ted jako poslení věc sem řešil výměnu odvzdušnováku, jelikož ty prasaa jsou z nějakeho nahovnohliníku, tak závity na odvzdušnovácích byly KO, tak jsem musel sehnat jine odvzdušnováky, koupit závitník a předělat závit...
-jo a ještě jsou tam takove pružinky pro zajištění destiček, ty jsou taky často v haji, nebo stačí aby ti ujela poloosa, tak je taky zničíš.. mě už zůstaly snad 2 ze 4 co jsou použitelne... to je taky věc kterou neseženeš..
proto jsem řikal že bych už asi šáhl po něčem jiném, když už by s tim byla stejná práce....
no hele a kdyby jsi teda ty brzdy sehnal a nechtěl je, dej určitě vědět...
jak už jsem někde psal:
-tak musí nechat osoustružit poloosy průměr pro osazení kotouče...
-ofrezovat a převrtat ty držáky třmenů (nějak odhadnout o kolik, což se mi v prvním kole nepovedlo, proto to musím udelat znova)...
-pak rozebrat poloosy (jako ložisko a kroužek) a znova složit (leč sem to udělal ideálně, tak mi stejně jedna poloosa utekla a brzda je KO)...
-taky jsem zjistil že se o dost zmenší rozchod kol...
-další věc je to aby systém brzda vůbec fungoval, už jsem prasata nejmeně dvakrát rozebíral a řeknu ti že u těch poláku je to pekná pičipráce, šložit to do sebe je horší jak vytáhnout ježka z klece (zabere to skoro celej den u svěráku, domlácený prsty a peknou řádku sprostejch slov) a nebejt aleše melichara kterýmu moc děkuju, tak mi to ani dnes nefunguje (půlka dílu byla mrtvá, jako třeba taliřové pružiny, ložiska exentru, gumička a podobne, nebo sehna hadice to byla fuška)...
-pak se musí upravit, nebo udělat novej držák ruční brzdy (jako lanovodu).. lanovod se musí přestřihnout a spojit, protože je moc dlouhej..
-ted jako poslení věc sem řešil výměnu odvzdušnováku, jelikož ty prasaa jsou z nějakeho nahovnohliníku, tak závity na odvzdušnovácích byly KO, tak jsem musel sehnat jine odvzdušnováky, koupit závitník a předělat závit...
-jo a ještě jsou tam takove pružinky pro zajištění destiček, ty jsou taky často v haji, nebo stačí aby ti ujela poloosa, tak je taky zničíš.. mě už zůstaly snad 2 ze 4 co jsou použitelne... to je taky věc kterou neseženeš..
proto jsem řikal že bych už asi šáhl po něčem jiném, když už by s tim byla stejná práce....
no hele a kdyby jsi teda ty brzdy sehnal a nechtěl je, dej určitě vědět...