Stránka 1 z 2
Pri zapnuti svetiel my klesnu otacky
Napsal: ned lis 30, 2008 21:20
od sifon594
Zdravym pani pred dvoma mesiacmy som kupil Ladu 2105 a momentalne mam taky problem ze ked zapnem svetla my klesnu otacky asi o 200 az 300ot.myslim ze by to mohlo byt nieco s dobyjanim(alternator) alebo z reglerom,voltmeter my v pohode ukazuje dobyjanie a ani kontrolka my nesvieti,Skuste niekto poradit dik.
Napsal: ned lis 30, 2008 21:40
od Puhi
ee, vyšší odber na alternátor, viac brzdí motor, by som sa nečudoval, kapacity ak trepem opravte ma, aky to je obsah?
Sice asi 1.3 čo?
Napsal: ned lis 30, 2008 21:47
od Kopr
Bich dával bludyštáki za tvrdé a měkké y
Napsal: ned lis 30, 2008 21:52
od JmJ
Vyroba elektricke energie neco stoji.
Napsal: pon pro 01, 2008 05:55
od FOMA
můžeš být klidný to je o.k
Napsal: pon pro 01, 2008 18:00
od Laďuša
Až o tolik?? To se mě zase nezdá.
Napsal: pon pro 01, 2008 18:15
od Petr HC
Třeba má 100 W žárovky, zdvojené koncáky a kdovíco ještě .
Napsal: pon pro 01, 2008 19:37
od spooneer
Jo to je mozne ma silne zarovky ale je mi divny ze o tolik se hnou ty otacky... Me taky pulsuji svetla kdyz mi bezi na volnobeh a pak kdyz pridam plyn tak se mi rozjasni vice( ale bylo mi sdeleno ze mam stare auto ze je to normalni) tak nevim :-O
Napsal: pon pro 01, 2008 20:14
od Puhi
no podla mna ak tam ma tie silnejsie ziarovky a ak ma 13ku motor tak sa až tak nieje čomu diviť, a možno aj pán trochu zveličil to kolisanie otáčok
Napsal: pon pro 01, 2008 23:16
od Maysner
mel jsem 100W zarovky a pohoda. nic nepulsovalo. otacky klesly po zapnuti jen mirne
Napsal: úte pro 02, 2008 12:58
od Pája
Mě to taky pulzuje. Měnil sem dva altíky a asi čtyři relátka, kostřil motor a furt prt...
Napsal: úte pro 02, 2008 21:21
od Křečík Barbuška
U 1.3 je tento jev výraznější než u 1.45, kde je téměř nepozorovatelný.
Napsal: úte pro 02, 2008 21:35
od Hurikán
Nechápu, co tady furt řešíte?
1. zapnu-li při volnoběhu velké spotřebiče - zatížím alternátor - ten zatíží motor - otáčky motoru klesnou. TO JE NORMÁLNÍ JEV!
2. kolísá-li napětí při volnoběhu (mrkají světla) - je vada v dobíjení. Nejčastěji přechodový odpor (zkontrolovat hlavně obvod buzení vč. pojistky), nebo špatně kontaktující uhlíky s komutátorem alternátoru. Projít, proměřit, vyčistit, opravit.
Napsal: stř pro 03, 2008 09:27
od sifon594
sory ale nic som nezvelicoval,a asi nemoze byt vtom problem ze tam mam karburator zo 120tky?
Napsal: stř pro 03, 2008 11:40
od JmJ
sifon594 píše:sory ale nic som nezvelicoval,a asi nemoze byt vtom problem ze tam mam karburator zo 120tky?
ja sem asi debil, ale o co ti jde? klesnou ti otacky nebo otacky zacnou kolisat?
pokud to prvni, pak uz ti tu nekdo 5x napsal, ze je to normalni, ze otacky klesnou.
btw rvat do zigula karburator ze skodule je jako nasrat si do ruk