Stránka 1 z 1
šroub bohatosti na karb.
Napsal: pon lis 24, 2008 20:38
od kuchi
Mám dotazna karburátoru má podle knížek (které mám) být pružinka ale ani na jednom žádná nebyla byly tam jen něco jako o-kroužek , a můj dotaz zní co tam má být protože to černý gumový už se rozpadlo a ted mi to lítá úplně strašně.
Napsal: pon lis 24, 2008 20:42
od Křečík Barbuška
Na šroubu bohatosti má být o kroužek, pokud je opotřeben dělá to binec, osobně i na staré karburátory dávám o kroužek ze Solexů, ale blbě se shání, onehda jsem si koupil do zásoby dva a cestou dom sáček ztratil

. Pružina bývá na šroubech množství u weberů, aby se zajistila jeho poloha.
Napsal: pon lis 24, 2008 20:43
od kuchi
a nevíš náhodou jaký je rozměr toho kroužku protože když jsem byl u nás v servisu tak nic neměli a vůbec netušily co tam patří
Napsal: pon lis 24, 2008 20:48
od Křečík Barbuška
Origo na webera má cca 7mm vnější a 4 mm vnitřní, tloušťka 1,5 mm.
Napsal: pon lis 24, 2008 20:54
od kuchi
ok dík zkusím to sice jezdím na LPG ale přece jen benzin je benzín a při dnešních cenách
Napsal: pon lis 24, 2008 22:39
od Vašátor
U starých Weberů byla pružinka, u novějších byl O-kroužek. Šrouby lze bezproblému mezi sebou měnit. Na starých šroubech s pružinkou dokonce žádné těsnění nebylo. Pružina šroub zatlačila do závitů a stačilo to. Nicméně těsnící O-kroužek doporučuju, měl by jít koupit v lada krámu. Lze použít i nějaký vodovodní - rozměr jak již psal K-L.
Napsal: úte lis 25, 2008 07:08
od JmJ
Tesni i sparovaci silikon, teflonova paska nebo zvykacka. Zvykacky se pak ale pomerne spatne zbavuje

Napsal: úte lis 25, 2008 07:33
od Teepee
Vašátor píše:Lze použít i nějaký vodovodní - rozměr jak již psal K-L.
Určitě odolá benzínu?
Napsal: úte lis 25, 2008 08:51
od JmJ
Teepee píše:
Vašátor píše:Lze použít i nějaký vodovodní - rozměr jak již psal K-L.
Určitě odolá benzínu?
ciste teoreticky bych rekl, ze na to tesneni se benzin za behu motoru nema jak dostat. to tesneni brani nasavani vzduchu z venku kolem sroubu do karburatoru, nebo tomu tak neni? Samozrejme v idealnim pripade.
Napsal: úte lis 25, 2008 09:00
od Teepee
I v tom nejideálnějším případě po zastavení motoru se tam minimálně výpary benzínu dostanou. Vodovodní o-kroužek se nimi nemusí počítat, proto se na to ptám. Je fakt, že vyzkoušet to můžu, až to budu potřebovat, sám.
Napsal: úte lis 25, 2008 09:16
od JmJ
Teepee píše:I v tom nejideálnějším případě po zastavení motoru se tam minimálně výpary benzínu dostanou. Vodovodní o-kroužek se nimi nemusí počítat, proto se na to ptám. Je fakt, že vyzkoušet to můžu, až to budu potřebovat, sám.
jasne. ja sem si jen tak zateoretizoval. prece jen jsem teoreticky informatik

Napsal: úte lis 25, 2008 11:21
od Vašátor
No, šroub slouží k regulaci přívodu vzduchu. Tudíž by se tam benzín dostat neměl.
Napsal: úte lis 25, 2008 11:46
od Saša
Když to "štěkne" tak je všude

Napsal: úte lis 25, 2008 13:19
od JmJ
Saša píše:Když to "štěkne" tak je všude

no to jo, ale je otazkou, jestli ma cenu takove varianty uvazovat. stejne tak jako trochu vyparu po zdechnuti motoru. resp. jiste to tomu tesneni neprospeje, ale necekal bych, ze se diky tomu rozpadne treba za rok. ale cert vi

Napsal: úte lis 25, 2008 13:33
od Drobek81
JmJ píše:teflonova paska
no s tou sem měl asi nejlepší výsledky, na svém sem použil konopí(vodovodní) a šroub se nehnul...u JmJ se použila také teflonová páska a zatím nevotravoval(

) , tak předpokládám že to drží
