Stránka 1 z 3

xx

Napsal: úte lis 11, 2008 16:53
od Kalasnikov
xx

Napsal: úte lis 11, 2008 17:37
od Kewint
musíš si nastavit páčky na topení...ted nevím,ale myslím že uplně nahoře a teplo e uplně doprava???
že je rafička v bílem poli vubec nevadí..myslim že tam má být a dál se nehnout!!! Teda já osobně jim mám jen na začátek zeleného!!

Napsal: úte lis 11, 2008 17:44
od Cory
1. horná páčka - ovlada ventil ohriatej chladiacej zmesi
poloha vlavo (ventil uzavrety) - zima, poloha vpravo - teplo

2. stredna packa - ovlada klapku privodu vzduchu zvonku
poloha vlavo - klapka uzatvorena
poloha vpravo - klapka otvorena

3. dolna packa - smer prudenia vzduchu
poloha vlavo - bocne vyduchy na bocne skla
poloha vpravo - predne sklo

packa pri plynovom pedali - prudenie vzduchu k noham....

Napsal: úte lis 11, 2008 18:16
od Kalasnikov
xx

Napsal: úte lis 11, 2008 18:36
od Cory
:wink:

Napsal: úte lis 11, 2008 18:41
od Hurikán
JJ, topení v Ladě je věda. :D Lada není auto pro žádný béčka. :P

Napsal: úte lis 11, 2008 19:02
od Michal Pokorný
Hurikán píše:JJ, topení v Ladě je věda. :D Lada není auto pro žádný béčka. :P
Ano, zejména ta regulace je kouzelná. Buď to nic a nebo na plno - v druhém případě si ještě můžeme vybrat jestli si necháme vysušit oči nebo ohořet boty :P

Napsal: úte lis 11, 2008 19:05
od Hurikán
Michal Pokorný píše:
Hurikán píše:JJ, topení v Ladě je věda. :D Lada není auto pro žádný béčka. :P
Ano, zejména ta regulace je kouzelná. Buď to nic a nebo na plno - v druhém případě si ještě můžeme vybrat jestli si necháme vysušit oči nebo ohořet boty :P
:lol: :lol: :lol: JJ a pokud se to člověku pořád nelíbí furt s tím vaklá, tak to skončí mytím obuvi spolujezdce horkou tlakovou vodou. :mrgreen:

Napsal: úte lis 11, 2008 19:06
od Jelen
Aby ti to dobře topilo, dej všechny páky doprava a páku u nohy nahoru a uvidíš. mělo by to topit.

Michal Pokorný, to je pravda :-D Vezl jsem kamaráda v zimě a začal se tak rozlížet, prej kde mám dubový proutky a kýbl s vodou jako v sauně :-D .

Hurikán, to mytí horkou vodou už jsem taky "získal" u Jelenice. Musim koupit novej kohout a asi koupim ten keramickej, ten prý už má vlastnost jakési regulace, že už nehustí buďto naplno, nebo vůbec.

Napsal: úte lis 11, 2008 20:04
od Mirek999
Jelen píše:Aby ti to dobře topilo, dej všechny páky doprava a páku u nohy nahoru a uvidíš. mělo by to topit.

Michal Pokorný, to je pravda :-D Vezl jsem kamaráda v zimě a začal se tak rozlížet, prej kde mám dubový proutky a kýbl s vodou jako v sauně :-D .

Hurikán, to mytí horkou vodou už jsem taky "získal" u Jelenice. Musim koupit novej kohout a asi koupim ten keramickej, ten prý už má vlastnost jakési regulace, že už nehustí buďto naplno, nebo vůbec.
Az ho koupis,tak se nam prosimte sver s tim kde.Jinak mam budiky z 07 a rucic se drzi na zacatku zeleneho.Kdyz jsem mel 05 budiky,tak byla rucicka presne uprostred.Presne prekryvala(kopirovala) ten obrazek,vypada to jak nejaky plovacek na vode,ale urcite vite co myslim. :D

Napsal: úte lis 11, 2008 21:49
od Jelen
Mirek999, tady tu: http://www.ladadily.eu/detail.php?item_id=172# , ale dokáže to sehnat a poslat Andrej.

Napsal: úte lis 11, 2008 22:10
od Kalasnikov
xx

Napsal: úte lis 11, 2008 22:14
od Jelen
Kalasnikov, no on ten radiátor ohřívá vzduch proudící zvenku, tak pro lepší proudění je dobré jí mít naplno, protože když to uzavřu, tak mi to skoro nefouká, i když mám větrák naplno, pak to hrozně hučí a je to hrůza, kdežto když to mám otevřený, tak to topí jako kravička a větrák stačí mít na první polohu. Lada asi nemá vnitřní koloběh vzduchu a tak tim uzavřeš dech větráku i radiátoru. A pokud ti to nebude moc topit ani tak, tak máš radiátor ucpanej, taky jsem to pořát řešil, pak jsem ho vyměnil a rázem to byla pojízdná sauna.

Napsal: úte lis 11, 2008 22:14
od Maysner
kdyz je prostredni packa vlevo je to jako vnitrni cirkulace. za jizdy je mnohem lepsi ji mit pootevrenou. pak ti to zene teplej vzduch prudem do kabiny

Napsal: úte lis 11, 2008 22:16
od Jelen
Maysner, lada ale snad nemá vnitřní cirkulaci, když jsem to měl sundaný, tak jsem tam dobře viděl a když uzavřeš vnější přívod vzduchu, tak to uzavře přívod k radiátoru a nikudy, tudíž ani zevnitř se tam nedostane vzduch.