Stránka 1 z 1
palivové hadičky + výfuk
Napsal: ned lis 09, 2008 16:31
od JakubN
Zdravím vespolek,
tak jsem se dneska chystal kouknout na nefunkční větrák (viz
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=9493 ), jel jsem předtím natankovat (23,90 Kč/l BA95
), zdálo se mi, že smrdí benzín, ale bral jsem, že to je po natankování. Pak jsem dolíval kapalinu do ostřikovačů a všiml jsem si "mokré" hadičky přívodu benzínu do motoru. V místě křížení té přívodní hadičky s přepadovou (respekt. s tou druhou) je ta přepadová prodřená. Moc dobře to tedy vymyšlení není, když se to prodřelo durch po 40 000 km...
V týdnu jsem vyměnil 3. díl výfuku, koupil jsem nějaký polský za 1000 Kč, jen jsem zjistil (díky rachocení po nastartování), že se dotýká uchycení tažného zařízení, takže to budu muset také nějak vyřešit...
Teď mě tedy nějak moje Lada-Jaga zlobí
J.
Napsal: ned lis 09, 2008 17:11
od FOMA
já po zkušenostech s polským výfukem od něj utíkám co to jde,budto orig.popř Bosal jinak ee.
Napsal: ned lis 09, 2008 19:40
od plavec
JakubN píše:všiml jsem si "mokré" hadičky přívodu benzínu do motoru.
škoda žes neřekl včera, dneska jsme u aapetra obírali 110tku, tak jsme mohli ty hadičky vzít taky.
Výfuk- no jestli polskej za 1000kč, nebo ruskej za 1200kč, to už asi není co řešit. Mě koncovej díl taky mlátil do tažnýho, tak jsem to musel porovnat, jednou se mi i utrhnul ten držáček až úplně na konci, tak mi ho COčkem v servisu přismrkli.
Hadičky
Napsal: čtv pro 04, 2008 22:09
od JakubN
Ty palivové hadičky jsem již dávno vyměnil. Nové jsou cca o 5 cm delší a hlavně provlečené ještě další (ohranou) gumovou hadicí většího průměru (jakoby bužírkou). Takže to prodření hadiček v místě jejich křížení je asi běžný problém, který nyní řeší takto...
Napsal: úte pro 09, 2008 08:34
od Jiri
benzínová hadička mě taky nedávno zradila - holt 10 let a 220 000km je znát. v nouzi jsem koupil tlakovou hadici na propan-butan (aby se dalo jet) a po 2000 km jsem ji preventivně měnil za optimitku na benzín - bylo to potřeba benzín nedělá plnový hadici dobře:-(
Palivový filtr
Napsal: úte kvě 19, 2009 20:27
od plavec
Měnil jsem benzínovej filtr.Nechá se to i bez zvedání auta, zajel jsem i s molitanem (abych si neumazal frak) pod zadek auta a za chvilku bylo hotovo.Na filtr je potřeba klíč 19ka a na ty hadičky 17ka. Můj šampion je značka Champion a na naše povozy je to typ L240 .
Cena byla 380 kč.Sice na Krči maj jinou značku (myslím MEAT
http://www.autodilykrc.cz/eshop/detail/ ... 0502ed6866 ) za 250 jenže s poštovným a starostma by mě to vyšlo skoro nastejno. Tady jsem ho popadl a šel měnit.
Napsal: stř srp 05, 2009 18:07
od zelvotron
Původní vlákno je zamknuto (
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?p=126647#126647 ), takže pokračuju tady. Po víc než roce a půl se tedy filtr přestěhoval ze šuplíku do auta. Opravdu z toho vystříkne benzín a opravdu se to blbě povoluje, tedy ta spona co filtr drží, trubičky šly povolit dobře. No a taky sem byl zadělanej jak čuně, protože ten benzín co z toho vytek rozpustil nástřik spodku co byl i na hadičkách.
Při tý příležitosti jsem vyměnil i kulatej silentblok zadního dílu výfuku, což šlo taky blbě, ale teď mám tedy všechny nový (kromě posledního - niváckýho) a stejně ten výfuk bouchá o krycí plech nádrže
A auto opravdu netřeba zvedat, podstavce HIT jsou hit.
Napsal: stř srp 05, 2009 18:42
od plavec
zelvotron píše: stejně ten výfuk bouchá o krycí plech nádrže
Nezoufej, taky mi to bouchá na stejným místě.
Napsal: stř srp 05, 2009 21:02
od zelvotron
Ano, vědomí, že v tom nejsem sám, je sice potěšující, nicméně problém to neřeší.
Při každý jízdě si tak připadám jak v koloně do MH, kdy jedno auto přede mnou jel George DeLorean
Napsal: stř srp 05, 2009 21:46
od plavec
zelvotron píše:kdy jedno auto přede mnou jel George DeLorean
a tos eště neslyšel ty hesla co říkal na CB
no řekl bych, že tam by to chtělo delší ty gumy výfuku, protože když jsou už vytahaný tak to očividně rámus nedělá.
Napsal: úte čer 29, 2010 18:14
od petersv1
jen dodatek - k bouchání výfuku o uchycení tažného, event. o plech rezervy kola- taky mi to bouchalo, p. nedbal v Sadské to vyřešil tak, že autogenem nahřál trubku výfuku doruda v místě bouchání a lehce ji přihnul směrem dolů. Současně zmáčkl více trn uchycení výfuku, takže jeho boční vůli vymezil velmi těsně, od té doby o výfuku nevím