Stránka 1 z 3

tak sme jim to nandali :-)

Napsal: úte říj 21, 2008 13:40
od Martin-MTX
Ahoj, ja za to nemuzu, ale musim se proste pochlubit chlapi :-))

Řádili sme na Amater Rallye v Milovicích a se sériovou Ladou sme dopadli 7. z 26 ve skupině a celkově 24. ze 68 aut.. což je pro nás "amatéry" maxi úspěch (samozrejme mame vyssi cile :-)) Muhahaaa.

to jsme prosím my:

Obrázek

Samozřejmě za našim úspěchem stojí kvalitní team, ktery se zkládá pochopitelně ze mě :-) navigátora Baziho, pohotového filmaře Zdendu a v neposlední řadě zkušeného mechanika Wencu :-D


jesli tu je nekdo taky takovej šílenec, tímto na něj apeliju at jde taky zavodit, at ty škodováky roznesem v zubech, Lada je bomba auto a šotolinové esíčka, skokánky a pod je pro ní vysloveně ráj.

Pokud by nám chtěl někdo něco věnovat (naoplátku si ho napíšem na auto velkým reflexním písmem :-)) at se klidne ozve, přivítáme jakékoliv sportovní díly a především díly podvozku. Uprostred závodu nám například praskla krátká kost drzící diferák, tak sme ji provizorně stáhli tim cvakacim stahovákem :-) a kupodivu sme měli ještě lepší časy!! :-D

jen se trochu bojime prichazejici zimy, to si povezem asi hodne pytlu s cementem a casy budou stat za prd - mno uvidime...

hezky den vsem !

Napsal: úte říj 21, 2008 13:49
od Jakub Metelka
Gratuluji.
Martin-R9 píše:jen se trochu bojime prichazejici zimy, to si povezem asi hodne pytlu s cementem a casy budou stat za prd - mno uvidime...
To asi budou mít zase navrch škodováci já osobně jsem zkoušel jezdit se 120 na sněhu a lede a bez problemu a jak jsem to zkusil s Vazem 2101 se zatizenym kufrem měl problemy.Tudiž přeji hodně štestí :wink:

Napsal: úte říj 21, 2008 14:15
od Puhi
Gratulujem... ale skodarny su pretačave na snehu jak svina, lada s cementom možno bude lepšia :roll:

Napsal: úte říj 21, 2008 15:06
od Laďuša
Nu tý jo, gratuluju k úspěchu, ale zároveň, aby jste se eště víc vypli, vam musim říct, že před sedmým je eště dalších 6 míst :P Přeji mnoho dalších úspěchů ;)

Napsal: úte říj 21, 2008 17:37
od Jakub Metelka
Puhi píše:ale skodarny su pretačave na snehu jak svina
Když víš jak na nu tak se daji zvladnout do snehu jsou vyborne. :wink:

Napsal: úte říj 21, 2008 18:00
od Kopr
jo kucí mělnický to jsou drací :mrgreen: tož jen tak dál vy bejcí :P

Napsal: úte říj 21, 2008 18:08
od Yellow01
Gratulace, jen tak dál. Jinak na sníh by to chtělo osadit zavařenej diferák a pořádný drapáky, pak by neměl bejt problém.

Napsal: úte říj 21, 2008 18:09
od Petr HC
Martin-R9 píše:jen se trochu bojime prichazejici zimy...
Jakub Metelka píše:To asi budou mít zase navrch škodováci ...
Škodovky s motorem vzadu zcela určitě . Když jsem se asi po páté pokoušel na ujetém sněhu zdolat posledních 300 m na vrchol Zvičiny (671 m/n.m) – Lada 2104 ,skoro nové zimní pneu „se špalky“ ,manželka a děti v „kufru“kombíka , tak mi místní chatař hlásil : „Pane už to nezkoušejte – nahoru dnes z cca 30ti vozů vyjela jen jedna plně obsazená Škoda 130“ .
A trošku OT - na dovolené v kempu vo Vyšných Ružbachoch (prudký kamenitý a prašný svah k recepci) , kam se vozy s předním náhonem dostávaly až na několikátý pokus ,nám to „předvedl“ Francouz s „kačenou“ (Citroen 2CV) – vyjel zcela suverénně na zpátečku . Poprvé v životě jsem viděl čemu se říká „rozzuřený vysavač“ - původně byl takto titulován Trabant (na dlouhou chvíli nám zmizel v oblaku prachu od chladící turbiny) .

Napsal: úte říj 21, 2008 18:25
od Aleš.Melichar
jen tak dál :thumbright:

Napsal: úte říj 21, 2008 18:32
od Martin-MTX
Díky chlapi, diky! :-) taky uz si tam KONECNE musim vylepit tu samolepku ladaklub, at vědej, že zamnou stojí mnoho dalsich zigulikářů a nebudou na mě škodovkaři moc vyskakovat !! :-)

Yellow01: ohledne toho diferaku jsem uz o necem takovem premyslel - ale abych se priznal, nejak nevim jak to realizovat - muze mi to prosim nekdo jak pro tuponě vysvětlit, kde co mam zavařit?

otazka druha (vzhledem k tomu, ze jsem znamý teoretik :-) - jake to bude mit klady a zapory? Chapu hlavni logicky princip - samosvor, proste obe kola pofrcej stejne, tim padem max zaber, ale bojim se zatacek, jesli vubec zatocim... asi se to bude chovat jinak ale bude aspon sranda a ta podle mě musí byt všude... ne? :-D

Napsal: úte říj 21, 2008 19:07
od Yellow01
Martin-R9 píše:Díky chlapi, diky! :-) taky uz si tam KONECNE musim vylepit tu samolepku ladaklub, at vědej, že zamnou stojí mnoho dalsich zigulikářů a nebudou na mě škodovkaři moc vyskakovat !! :-)

Yellow01: ohledne toho diferaku jsem uz o necem takovem premyslel - ale abych se priznal, nejak nevim jak to realizovat - muze mi to prosim nekdo jak pro tuponě vysvětlit, kde co mam zavařit?

otazka druha (vzhledem k tomu, ze jsem znamý teoretik :-) - jake to bude mit klady a zapory? Chapu hlavni logicky princip - samosvor, proste obe kola pofrcej stejne, tim padem max zaber, ale bojim se zatacek, jesli vubec zatocim... asi se to bude chovat jinak ale bude aspon sranda a ta podle mě musí byt všude... ne? :-D
Tady to měl zavařený asi jako jedinej Lada Drifter, ale nevím, jestli sem ještě chodí, zkus mu napsat.
Chovat se to bude jak říkáš, obě kola hrabou nastejno. A zatáček na sněhu bych se bál víc se sériovým difem než se zavařeným. Se zavařeným difem se do zatáček nezatáčí, ale driftuje. Prostě před zatáčkou točíš tim velkým kolem, hraješ si s pedálama a do zatáčky už vjíždíš pěkně bokem, plynule jí projedeš a šup do další :mrgreen:

Napsal: úte říj 21, 2008 19:41
od Maysner
Yellow01 píše:
Martin-R9 píše:Díky chlapi, diky! :-) taky uz si tam KONECNE musim vylepit tu samolepku ladaklub, at vědej, že zamnou stojí mnoho dalsich zigulikářů a nebudou na mě škodovkaři moc vyskakovat !! :-)

Yellow01: ohledne toho diferaku jsem uz o necem takovem premyslel - ale abych se priznal, nejak nevim jak to realizovat - muze mi to prosim nekdo jak pro tuponě vysvětlit, kde co mam zavařit?

otazka druha (vzhledem k tomu, ze jsem znamý teoretik :-) - jake to bude mit klady a zapory? Chapu hlavni logicky princip - samosvor, proste obe kola pofrcej stejne, tim padem max zaber, ale bojim se zatacek, jesli vubec zatocim... asi se to bude chovat jinak ale bude aspon sranda a ta podle mě musí byt všude... ne? :-D
Tady to měl zavařený asi jako jedinej Lada Drifter, ale nevím, jestli sem ještě chodí, zkus mu napsat.
Chovat se to bude jak říkáš, obě kola hrabou nastejno. A zatáček na sněhu bych se bál víc se sériovým difem než se zavařeným. Se zavařeným difem se do zatáček nezatáčí, ale driftuje. Prostě před zatáčkou točíš tim velkým kolem, hraješ si s pedálama a do zatáčky už vjíždíš pěkně bokem, plynule jí projedeš a šup do další :mrgreen:
pokud jsou penize radsi bych volil samosvor

Napsal: úte říj 21, 2008 20:28
od jakke
no příště se snad dostavíme s našim džigadlem a když nám nic neupadne tak bysme mohli bejt aspon předposlední :lol:

Napsal: úte říj 21, 2008 20:55
od Ivo
Gratulace. Jen tak dál.

Napsal: úte říj 21, 2008 21:03
od Mirek999
Maysner píše:
Yellow01 píše:
Martin-R9 píše:Díky chlapi, diky! :-) taky uz si tam KONECNE musim vylepit tu samolepku ladaklub, at vědej, že zamnou stojí mnoho dalsich zigulikářů a nebudou na mě škodovkaři moc vyskakovat !! :-)

Yellow01: ohledne toho diferaku jsem uz o necem takovem premyslel - ale abych se priznal, nejak nevim jak to realizovat - muze mi to prosim nekdo jak pro tuponě vysvětlit, kde co mam zavařit?

otazka druha (vzhledem k tomu, ze jsem znamý teoretik :-) - jake to bude mit klady a zapory? Chapu hlavni logicky princip - samosvor, proste obe kola pofrcej stejne, tim padem max zaber, ale bojim se zatacek, jesli vubec zatocim... asi se to bude chovat jinak ale bude aspon sranda a ta podle mě musí byt všude... ne? :-D
Tady to měl zavařený asi jako jedinej Lada Drifter, ale nevím, jestli sem ještě chodí, zkus mu napsat.
Chovat se to bude jak říkáš, obě kola hrabou nastejno. A zatáček na sněhu bych se bál víc se sériovým difem než se zavařeným. Se zavařeným difem se do zatáček nezatáčí, ale driftuje. Prostě před zatáčkou točíš tim velkým kolem, hraješ si s pedálama a do zatáčky už vjíždíš pěkně bokem, plynule jí projedeš a šup do další :mrgreen:
pokud jsou penize radsi bych volil samosvor
Draha sranda.Myslim,ze jsem videl okolo 8000,jestli se nepletu.