Stránka 1 z 2

visici vyfuk

Napsal: pát zář 26, 2008 16:09
od rezna
cau, rano jsem mrknul pod auto a zjistil ze mi vyfuk nejak nezvykle prohle visi

nemeli byste nekdo po ruce nakres kde vsude by mel byt prichycenej? - pripadne foto spodku auta abych videl jak to mate reseno.

jinak je to 2104

Napsal: pát zář 26, 2008 16:44
od Majo
Maly nakres:
1 a 2 su take dve gumy na ktorych to visi odboku a 3jka je dalsia kolmo hore

Napsal: pát zář 26, 2008 19:35
od Kewint
taky mám problém... :roll: výfuk (střední díl) mi leží na lanovodu ruční brzdy :lol: vzhledem k tomu že ho budu v pondělí nebo v uterý měnit tak přemejšlim jak to udělat :roll:

Napsal: sob zář 27, 2008 13:06
od rosta
Kewint píše:taky mám problém... :roll: výfuk (střední díl) mi leží na lanovodu ruční brzdy :lol: vzhledem k tomu že ho budu v pondělí nebo v uterý měnit tak přemejšlim jak to udělat :roll:
tak ho zkus pootočit :wink:

Napsal: sob zář 27, 2008 19:42
od Laďuša
Majo píše:Maly nakres:
1 a 2 su take dve gumy na ktorych to visi odboku a 3jka je dalsia kolmo hore
Jen bych doplnil, že se jedná o poslední díl výfuku. Další uchycení je k převodovce, jinak nic.

Výfuckové zplodiny.

Napsal: sob čer 20, 2009 07:02
od Pavel V.
Pánové mám trošku problém, vzhledem k ujetým vzdálenostem v posledních dnech se Žížou a teplech která panovala jsem narazil na zajímavou věc bohužel snižující komfort jízdy.

Otevřu li okno u řidiče jdou mi do kabiny splodiny ze spalování prostě smrad z výfuku samozřejmě ne přímo, ale je to nepříjemné. Co s tím mohu udělat, jak zabránit.

Děkuji všem odborníků za jejich zkušenosti a prosím ty kdo mi poradí že nemám otevírat okno či jiné chujoviny ať se vrhnou do poklábosíme.... :P

Všem děkuji P

Napsal: sob čer 20, 2009 07:17
od Drobek81
Pavel V. píše:Otevřu li okno u řidiče jdou mi do kabiny splodiny ze spalování prostě smrad z výfuku
Zkontroluj tesneni vyfuku pred prvnim dilem a spoj u prevodovky. Pripadne jestli nemas nekde dirku, ale to bys predpokladam o tom zajiste vedel. Rozhodne ale byva problem spj tech dilu, utesnit to jde leda za poziti tmelu, objimky nebyvaji 100%

Napsal: sob čer 20, 2009 07:31
od Křečík Barbuška
Jsem rád, že se dusí i někdo jiný než já :) . Tento problém jsem měl u žlutého, mám jej i u sedmy a u kombajna dosáhl dokonalosti. U sedanů jej eliminuji zároveň pootevřeným zadním oknem, navíc sedma jezdí na plyn a ten je voňavý, ale u kombajna jsem touto metodou nezvítězil. Spoje výfuku mám těsné, díru kolem ručky ucpanou hadrem a stejně je to ku.va pořád cítit. Podezřívám páté dveře, nějak jsem se je pokoušel ustavit a stále nic, jsem z toho též na mašli. Přemýšlím o naimplantování nějaké koncovky co by decentně prodloužila rouru zadního tlumiče. Jednu dobu jsem jezdil s rozpadlým středním dílem a nedusil jsem se, začalo to, až s příchodem vyšších teplot. Podotýkám, že i v zimě a časném jaře jsem jezdil s pootevřeným oknem u řidiče a nic.

Napsal: sob čer 20, 2009 08:33
od ger007
nefim ci je to choroba kombajnou ale v lete je mi tiez sem tam citit fajn benzinik a to tie diely utesnujem selijiko tou azbestovou kktinou aj hocicim inym furt to fuci je to choroba !

Napsal: sob čer 20, 2009 10:52
od Křečík Barbuška
Provedl jsem pozorování. Jede-li se kombajnem se zavřenými okny je vše v pohodě i přes to, že mi v kufru pořád benzín lehce tchořákuje, ale již ne tak než jsem vyměnil hadici od hrdla nádrže (to mi, až slzy tekly a krk se leptal). Tento zápach se běžně zdržuje jen v zadu, nicméně po otevření předního řidičova okna dochází k nějakému sacímu jevu, neb ten smrad je najednou u řidiče, spolu se zápachem výfuku. Ony jsou u kombajnu po stranách ze spodu takové pofidérní kapsy, rozmařile nevyužitého místa, tedy hlavně v pravo, jestli to nějak nesaje od tama ten bordel.

Napsal: sob čer 20, 2009 12:30
od Hurikán
Jak tak vzpomínám na dobu slávy, kdy jsem ještě taktéž brázdil cesty s kombíkem, tak si vybavuju, že v době krátce po pořízení (tehdy zánovního auta) jsme tento problém neměli. Mohlo se větrat jakkoliv a smrad v autě nikdy nebyl. Postupem času, ale začalo docházet k pronikání splodin do auta. Zejména pak při "nevhodné" kombinaci otevřených oken a rychlosti. Doslova smrtící je jen pootevřená trojúhelníková větračka. To je potom jako Škoda Favorit Henlain. :lol: Když se pootevře i okno za řidičem, smrad většinou zmizí. :wink:

Ono totiž při jízdě dochází v prostoru za autem k silné turbulenci vzduchu, při které je vzduch od spodní části auta "vytahován" směrem vzhůru. Při otevřeném okně vzniká navíc v kabině určitý podtlak a tím pádem dochází k pronikání splodin do kabiny.

Když jsem pak dělal na autě GO, tak se mi podařilo se tohoto nežádoucího jevu zbavit. Podařilo se mi kýženého výsledu dosáhnout kompletní výměnou výfuku, těsnění a spon, ale největší vliv na to měla montáž kompletně nového těsnění kufrových dveří. Zejména těsnění kolem spodní hrany na to má značný vliv. :idea: Od té doby jsem mohl jezdit a větrat naprosto bez problémů.

Napsal: sob čer 20, 2009 12:48
od Laďuša
Ty bláho, vy tady začínáte už řešit podtlaky, turbulence a proudění vzduchu jako ve formuli 1 :mrgreen:

Napsal: sob čer 20, 2009 13:31
od ger007
tak kombiky su predchodcami a nositelkami technologie do dnesnych formuli :-D

Napsal: sob čer 20, 2009 13:33
od Maysner
a me v kombiku nikdy vyfuk ani benzin nesmrdel :-P

Napsal: sob čer 20, 2009 20:14
od radek mb
Tento problem jsem mel u svoji sedmicky.To auto bylo jako pojizdna plynova komora.Ti,co se mnou jeli do Srbska maji zrejme doted polovicni objem plic,zbytek byl znicen tim smradem.
Jinak jsem to resil jako KokoLoko,k prednimu okenku pootevrit i zadni.pomhlo to ale jen trochu,i kdyz ta moje sedma dymila vic,nez bylo zdravo.