Karburátor- nepravidelný chod
Napsal: úte srp 19, 2008 22:33
Ahoj. zdravím všechny..
Můj jeden dobrý kamarád má problém s karburátorem, a oba dva si stím už nevíme rady, proto jsem mu slíbyl že se zeptám tady na foru a pokusím se s Vaší pomocí to vyřešit.
Než jsem toto téma založil, tak jsem řádně celé forum prohledal ( asi 2.5hodiny) ale nenarazil jsem na téma stímto podobným problémem.
Tak tedy k věci: Kamarád má Vaz 21061 r.v. 86, origo v tom byl myslím , dyštak mě opravte karburátor Ozon 2107 s podlakovou regulací na rozdělovači, auto s tímto ustrojím docela jezdilo slušně ale nebylo to úplně ono.
Proto si sehnal karburátor weber z Vaz 2106, karburátor jsme celý důkladně rozebraly a vyčistili, dali zpět dohromady a namontovaly( vyměnily jsme akcelerační membránku , a daly nové těsnění pod víko plováku, pro informaci - vzdušníky tam byly a jsou tet 150 na 1 komoře a 150i na druhé, tryska na první komoře je 107 , a tryska na druhé je 162).Po namontování jsme motor bez problému nastartovali a seřídily jsme volnoběžné otáčky a směs(bohatost).Jeli jsme tedy na zkušební jízdu s vercajkem na podlaze vozu,Už za studena motor divně se zacukával při rychejším přidáním plynu, nevěnovali jseme tomu tolik pozornost,po ohřání motoru a se staženým sytičem a plnem sešlápnutí plynu se motor zacukne( zahltí) a pak vystřelí jak střela a táhne až do nejvyšších svých možných otáček, ale když se chce člověk normálním stylem v klidu za normálních otáček motoru rozjet,tak to prostě škube, má tendenci chcípnout, a tak mu člověk naloží a on se najednou chytne a vystřelí jak střela a jede jak z praku.Nebo když chci například stím jet 60km/hod po rovince tak to škube a jde velmi nestále až pomalu slyším jak zvoněj( TUKNOU) kžížky na kardanu.
Ale přišel jsem na to že když povytáhnu sytič , stačí jen na 1/4 - max na 1/2, tak auto jede nádherně zdáse že i bez cukání a skoro bez díry v plynu.... Při příležitosti výměny karburátoru jsem vyměnily ještě tyto věci na motoru, _ svíčky, olej , vzduch filtr, VN kabely, víčko rozdělovače, palec, kladívka, kondenzátor,seřídil odrh na kladívku na 0.4, předstich podle tůmy, a napnul rozvodový řetěz,benzínová pumpa má novou membránku,. Tak bych Vás chtěl poprosit jestli někdo z Vás odborníku by nevěděl co stím může být... Za všechny odpovědi děkuji Wenca
Můj jeden dobrý kamarád má problém s karburátorem, a oba dva si stím už nevíme rady, proto jsem mu slíbyl že se zeptám tady na foru a pokusím se s Vaší pomocí to vyřešit.
Než jsem toto téma založil, tak jsem řádně celé forum prohledal ( asi 2.5hodiny) ale nenarazil jsem na téma stímto podobným problémem.
Tak tedy k věci: Kamarád má Vaz 21061 r.v. 86, origo v tom byl myslím , dyštak mě opravte karburátor Ozon 2107 s podlakovou regulací na rozdělovači, auto s tímto ustrojím docela jezdilo slušně ale nebylo to úplně ono.
Proto si sehnal karburátor weber z Vaz 2106, karburátor jsme celý důkladně rozebraly a vyčistili, dali zpět dohromady a namontovaly( vyměnily jsme akcelerační membránku , a daly nové těsnění pod víko plováku, pro informaci - vzdušníky tam byly a jsou tet 150 na 1 komoře a 150i na druhé, tryska na první komoře je 107 , a tryska na druhé je 162).Po namontování jsme motor bez problému nastartovali a seřídily jsme volnoběžné otáčky a směs(bohatost).Jeli jsme tedy na zkušební jízdu s vercajkem na podlaze vozu,Už za studena motor divně se zacukával při rychejším přidáním plynu, nevěnovali jseme tomu tolik pozornost,po ohřání motoru a se staženým sytičem a plnem sešlápnutí plynu se motor zacukne( zahltí) a pak vystřelí jak střela a táhne až do nejvyšších svých možných otáček, ale když se chce člověk normálním stylem v klidu za normálních otáček motoru rozjet,tak to prostě škube, má tendenci chcípnout, a tak mu člověk naloží a on se najednou chytne a vystřelí jak střela a jede jak z praku.Nebo když chci například stím jet 60km/hod po rovince tak to škube a jde velmi nestále až pomalu slyším jak zvoněj( TUKNOU) kžížky na kardanu.
Ale přišel jsem na to že když povytáhnu sytič , stačí jen na 1/4 - max na 1/2, tak auto jede nádherně zdáse že i bez cukání a skoro bez díry v plynu.... Při příležitosti výměny karburátoru jsem vyměnily ještě tyto věci na motoru, _ svíčky, olej , vzduch filtr, VN kabely, víčko rozdělovače, palec, kladívka, kondenzátor,seřídil odrh na kladívku na 0.4, předstich podle tůmy, a napnul rozvodový řetěz,benzínová pumpa má novou membránku,. Tak bych Vás chtěl poprosit jestli někdo z Vás odborníku by nevěděl co stím může být... Za všechny odpovědi děkuji Wenca