Stránka 1 z 6

eletrika dle 2107 - budiky, kontrolka dobijení, blinkry..

Napsal: pon črc 28, 2008 08:28
od Little Red Riding Hood
ZMĚNA NÁZVU TÉMATU






potřebuju vyřešit trušení kabeláže.... když ty dráty prostě dám pryč tak bude vše OK??... když tam zůstanou a nezapojim je co se děje.... a jen mě poopravde jestli se jedná o tu černou krabičku na levém podběhu a bordel na pravém??...

Napsal: pon črc 28, 2008 08:45
od Drobek81
stačí to odpojit a nechat tak, třeba systém AXTEC má stejnou kabeláž, má jen trčící konektor ze svazku kabelů, dokonce íčko také...a jedná se opravdu o tu černou krabičku a vedou k ní 4dráty. Pokud se s tím chceš drbat, můžeš dráty nějak odstranit, ale neřešil bych to, nezapojením vyřadíš z činnosti jen ten systém

Napsal: pon črc 28, 2008 13:01
od Little Red Riding Hood
Drobek81, díky... no už je mam smotane do klubička a vysí pod pojistkovkou a čekají na odpojení.. takže když je prostě odpojím tak se nic nestane jo??. to je fajn.... a ještě jedna věc.. na levém podběhu.. (z pohledu řidiče) mi zůstal jeden černý drát, který vede do pojistkovky... kam s ním??.. mohl by to být kabel k otáčkoměru??... ten sem nenašel...

Napsal: pon črc 28, 2008 13:11
od Drobek81
jeden černý drát myslíš od té černé skříňky? To asi bude "home-made" jinak nevím...nepamatuju se na žádný černý drát na levém podběhu. Jestli vedl k cívce nebo k tomu řídícímu bloku, pak může být k otáčkoměru-pokud ho odpojíš, nebude fungovat otáčkoměr a po odstranění drátu ho můžeš dát až k cívce...osobně bych dráty neodstraňoval, ničemu tam vadit nebudou a kdykoli se rozhodneš tam dát ekonomizér tak možeš...

Napsal: pon črc 28, 2008 14:18
od Miuvek
Aby motor běžel na volnoběh, musí být elektromagnetický ventil průchozí - otevřen. Zavírá se jen při brždění motorem, tj. v kombinaci nesešláplý plyn a otáčky větší než 1600/min. O to se stará kombinace mikrospínač-řídící blok. Když ventilu odpojíš napájení, tak se zavře a je problém. Místa, kde je ventil připojen (sací potrubí a soustava běhu naprázdno) musíš propojit hadičkou a potom můžeš elektrické části odstranit. Jeden vodič k mikrospínači (oranžový) je +12V, druhý vodič ("pruhovaný") jde současně na jeden pól ventilu a na vývod 1 řídícího bloku na levém podběhu. druhý pól ventilu je kostřený. Od cívky jde vodič pro snímání otáček do řídícího bloku a pokračuje k otáčkoměru, ten musí zůstat. Zbylé dva vývody řídícího bloku jsou +12V a kostra.
Já bych se taky přimlouval k prostému odpojení a elektriku bych "nepáral" - ničemu to tam nevadí. Akorát se musí propojit hadičkou ona dvě místa na karbecu a sání poté , co se odpojí hadičky k ventilu. Ventil nestačí odpojit jen elektricky.

Napsal: pon črc 28, 2008 14:27
od Drobek81
no řekl bych, že karkulák tam dal Webera či jiného žrouta, Ozon není pro takové "lidi" vhodný 8) :lol:

Napsal: pon črc 28, 2008 14:45
od Miuvek
aha, no tak to potom jo. :lol:

Napsal: úte črc 29, 2008 00:15
od Little Red Riding Hood
Drobek81, ale ty..... psal sem že ten černý drát vede přímo z pojistkovky... nebyl niijak připojen k tomu ekonomizeru.... ale jelikož jsem nakupoval u wejry, ta je eletrika na cáry a půl drátu ustříhenejch, tak nevím k čemu tam je.... jediné co by mohlo tak otáčkoměr, protože ten jsem nenašel...


ty dráty ekonu pujdou fuč... :) mam tam weber.. a ozon dám jedině předělanej na mechaniku.... a eletrika fuj... :)

ještě jedna věc... na pojistkovku uplně v pravo vedou dva bíle konektory (myšleno v motorovem prostoru a z pohledu řidiče... )... ale nevim keterej zapojit v levo a kterej v pravo... oba jsou bíle a protikusy také... nějaká rada??....


a ještě ke konci... potřebuju zapojit dobíjení podle klasiky 01.... čeho se vyvarovat, atd... a jak to propojit s pojistkovkou 07??..


jinak starter je stejne jako 01 že??..


a ještě, by mi usnadnilo život kdyby někdo měl nějakou funkční popisku kabelů jdoucí do palubky (furt mluvim o kabeláži 07), kterej je co.. aď to můžu přepojit do sveho štítu 07... mam verzy s tlakem(rozpis pinů palubky mam ten není třeba... )...


tak díky předem...

Napsal: úte črc 29, 2008 00:47
od Drobek81
tak to bude asi otáčkoměr, musíš jít po drátu(zjistit, kde vstupuje do pojistkovky)
Co se týče dvou bílých konektorů, tak bílý je jen jeden, druhý má být žlutý(ale většinou vybledne a je bílý :lol: Ale nezbývá, než zjistit ze schematu, kterej je kterej(podle toho co jsi přiložil výše, má žlutej na sobě nějakou oranžovou propojku a jeden pin nezapojenej).Pokud jsou i na pojistkovce oba bílé, pak bude potřeba kouknout k někomu.
Zapojení dobíjení přenechám Kolalokovi nebo Sašovi, já sice u 05ky dával dobíjecí relé ze šáde(nouzově, na dojetí samozřejmě :mrgreen: ) a fungovalo to tak v tom nemůže být problém. Akorát sem byl jelen ze schématu zapojení v knížce na škoduli :roll:
Startér je stejný, akorát u novějších(1,7) je kratší a ten se liší hlavně zadním víkem...
přepojení palubky leda jako sem to řešil já, podle fólie zjistíš, kterej pin jde na kterou kontrolku...

Napsal: sob srp 16, 2008 15:32
od rosta
mám doma knihu jak na to lada 1200 1300 1500 1600 a schema elektriky 05 07 tam je taky s barvama drátů a kam který vede-mohu zapůjčit ale jen osobně :?

Napsal: sob srp 16, 2008 15:40
od Ondra 07
rosta píše:zapůjčit ale jen osobně :?
To sedmickove schema je jenom na jdu stranku ne? max 2. to by jsi je mohl vyfotit nebo nejak oscanovat a poslat... to by neslo?

Napsal: sob srp 16, 2008 15:51
od Křečík Barbuška
Ty chtít sedmičkové schéma? Potřebuješ s barvičkama nebo ti postačí obyčejné?

Napsal: sob srp 16, 2008 23:13
od Little Red Riding Hood
s křížkem po funuse co pánove... :p

nevadí stejně myslím že každej bude rád když si bude moc sosnout kvalitní materiál.. kdo muže sem s tím.. čím víc barev tím líp... čím víc schémat 07 tím víc adidas...

zíroveň bychom mohli rozvest problematiku různorodosti pojistkovek pro hranatou řadu.... dělalo se víc typů?... rozdíly?... v čem?:.

Napsal: sob srp 16, 2008 23:57
od Ondra 07
Little Red Riding Hood píše:dělalo se víc typů?... rozdíly?... v čem?:.
Ja kdyz instaloval nozovku z 1.7i na muj altik s regulaci dobijeni na zadnim viku, tak byl problem s dobijenim nefungovalo. Musel jsem pepojit dva piny na konektoru smerem od altiku do pojistkovky, byla to myslim nejaka ta cesta na spinaci skrinku. Delalo to nekomu? Nebo jine potize s eletrikou? Co lada to original... :ANAL:

Napsal: ned srp 17, 2008 10:39
od Maysner
pojistkovky na nozovky jdou bez problemu na elektriku z icek(96), funguje to, dobiji to