Stránka 1 z 5

Utržené štefty ramen - držák tlumiče + štefty stabilizátoru

Napsal: úte črc 08, 2008 20:49
od VaSek
Místo šteftů co drží stabilizátor k nosníkům chci nalisovat nový, ale nevím co se štefty co drží tlumič, tam je miska pružiny. Taky se bojím aby to něco vydrželo... Určitě nejsem první komu se to podařilo, takže co s tím?? :shock:

Napsal: úte črc 08, 2008 21:13
od Yellow01
Odvrtat, nahradit šroubem a zavařit natvrdo. Nic jinýho s tim asi nevymyslíš.

Napsal: úte črc 08, 2008 21:30
od VaSek
Ale na ty štefty tlumičů se nedostaneš, tam je miska pružiny a pružina samotná.. Nebo myslíš vybrat rameno?

Napsal: úte črc 08, 2008 22:22
od Little Red Riding Hood
vytahnout ramano z auta, vyvrtat díru a přivařit novej šroub...

Napsal: úte črc 08, 2008 22:34
od Yellow01
Rameno ani z auta vyndavat nemusí, stačí vytáhnout pružinu a tlumič, vyvrtat díru a zavařit novej šroub.

Napsal: stř črc 09, 2008 10:40
od Jelen
Já jsem to už dělal, u tý misky se nemusíš ničeho bát, jen tam vyvrtáš díru a vevaříš šroub s uřízlou hlavou, ovaříš nahoře a lehce obrousíš svár aby nevadil pružině, ale tam moc nevadí a je to, žádná trága... (ostatně jak už tu psalo více lidí :) )

Napsal: stř črc 09, 2008 12:01
od Michal Pokorný
Já jsem to kdysi u 2105 opravoval poněkud narychlo a navíc s vědomím, že to auto bude jezdit jen do konce platnosti TK a pak půjde do šrotu. Tak že jsem tam dal jen ten šroub a ani jsem ho k tomu ramenu nevařil. Ta pružina na hlavu šroubu tlačí takovým způsobem, že se choval jako by přivařený byl.

Napsal: stř črc 09, 2008 12:03
od Majo
ja som bol lenivy a ked sa mi urval sroub co drzal uchyt tlmica, tak som ho privaril cely nafest k ramenu a potom pri vyberani som zahodil cele rameno :lol:

Napsal: stř črc 09, 2008 12:07
od Drobek81
to mi připomělo, že jezdím bez jednoho šroubu co drží tlumič...ale drží vpoho i na tom jednom tagže pohodička. Těma dvouma šroubama je to stejně předimenzované 8)
Jednou už sem jezdil bez šroubu co drží tlumič, chtěl sem to řešit ale na rameni se objevila prasklinka tak sem ho vyměnil celé...než se drbat s odvrtáním tak raději dám druhé rameno...

Něco jak kolo, taky není potřeba mít všechny 4šrouby...

Napsal: stř črc 09, 2008 12:25
od Cory
ja som spravil dieru zo strany do ramena a zasrouboval

Napsal: stř črc 09, 2008 12:49
od Jelen
A vždyť nový rameno stojí tři stovky, ne? Tak proč opravovat starý orezlý? U novýho má člověk jistotu, že nemá trhliny ani hloubkovou korozi... (Já ho tenkrát opravoval, protože jsem potřeboval jezdit a byl víkend, tak jsem nemohl koupit nový)

Napsal: stř črc 09, 2008 12:54
od Drobek81
Jelen píše:U novýho má člověk jistotu, že nemá trhliny ani hloubkovou korozi...
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
nemáš dnes den co...u novýho dílu máš jen jednu jistotu...že se vysere v tu nejnevhodnější dobu a to zpravidla chvíli po výměně(např.gumy v rameni :roll:

Napsal: stř črc 09, 2008 20:28
od VaSek
BTW: Jedná se o rameno, které bylo před dvěma lety koupeno nové, opískované a práškově nalakované...

Napsal: stř črc 09, 2008 20:34
od Drobek81
BTW: Jedná se o rameno, které bylo před dvěma lety koupeno nové, opískované a práškově nalakované...
proto je podle mne nejlepší udělat repas starého. Mám takhle taky opískovaná a nakomaxitovaná ramena bo na nové nemám odvahu 8) Až nadejde jejich čas, půjdou možná i na auto :roll:

Napsal: stř črc 09, 2008 20:35
od Jelen
Vždyť se dělají ta modrá zesílená, ne? Těm už bych i věřil...