Stránka 1 z 4

Hlava motoru

Napsal: čtv čer 19, 2008 06:53
od kubahosi
tak se podivejte jak vypada moje hlava, kdyby bylo neco spatnyho napiste nevyznam se v tom, jen ty ventily se mi zdaji divny

Napsal: čtv čer 19, 2008 07:05
od Luděk Musil
Zkus tu fotku "zespoda" udělat znovu, aby byla více osvětlena. L.

Edit: po zpracování v IrfanView už není potřeba.
V podstatě bych řekl, že hlava je v pořádku. Asi bude potřeba seřídit karburátor - bohatá směs. Možná je nějaký drobný problémek na 4. válci. Hlava by si také zasloužila drobné "líznutí" na fréze/magnetce - srovnání dosedací plochy.

Napsal: čtv čer 19, 2008 07:36
od Yellow01
kubahosi píše:tak se podivejte jak vypada moje hlava, kdyby bylo neco spatnyho napiste nevyznam se v tom, jen ty ventily se mi zdaji divny
Taky bych to nechal líznout a i ventily bys mohl nechat nabrousit. Zabrousit do hlavy bys je zvládnul, akorát je možný, že potom budou dosedat větší ploškou na sedla (mohli by se začít podpalovat) a v tom případě bys potřeboval frézy na sedla, což málokdo má, takže jestli na to nemáš vybavení, tak je možná lepší nechat taky ventily zabrousit do hlavy.
Mě vyšlo snížení hlavy o 1,5 mm na 650 Kč a nabroušení ventilů na 400 Kč. Do hlavy sem je zabrušoval sám.

Napsal: čtv čer 19, 2008 08:03
od kubahosi
kdyz jsem si to sundaval tak rozvody na klice se mi zdaly divny, protoze byly pod třetí čárou předstihu

Napsal: čtv čer 19, 2008 08:37
od Luděk Musil
kubahosi píše: kdyz jsem si to sundaval tak rozvody na klice se mi zdaly divny, protoze byly pod třetí čárou předstihu
Mám tomu rozumět tak, že ryska na klikovém kole byla těsně pod třetí (delší) čárou (nálitkem čáry) na prsou motoru a značka/tečka na vačkovém kole byla proti nálitku na obalu vačky?
Pokud je to takto, pak bylo časování v pořádku. L.

Napsal: čtv čer 19, 2008 10:11
od Marek
Pravděpodobně mírně vytahaný řetěz a vymačkaná kola - běžné opotřebení..............

Napsal: čtv čer 19, 2008 12:28
od kubahosi
oki tak to jsem rad a co kdyz az budu nasazovat tak to dam na treti caru predstihu? Nebo spise kam bych mel dat aby to melo mensi spotrebu a dobrej vykon jestli to hraje roli

Napsal: čtv čer 19, 2008 13:54
od Luděk Musil
značka/tečka na vačkovém kole musí být proti nálitku na obalu vačky.
značka na klice (řemenici) musí odpovídat třetí/poslední/delší/nejspodnější čáře (nálitku čáry) na prsou motoru.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pokud tomu bude jinak nedocílíš (na sérii) optimálního výkonu.
L.

Napsal: čtv čer 19, 2008 14:01
od kubahosi
oki to bude tak za rok nez to budu delat ted pokousim sundavat ventily a nejde mi to vubec kuva

Napsal: čtv čer 19, 2008 14:19
od Pisty
Kladivo a vodovodna trubka (kovova). A poriadne smarit. :axe:

Napsal: čtv čer 19, 2008 15:28
od Luděk Musil
Ano - jak píše Pisty, jen bych to přeložil do srozumitelné češtiny:
1. hlavu položíme na pracovní stůl spalovacím prostorem dolů
2. obal vačky i s vačkou demontujeme
3. demontujeme taktéž vahadla včetně pružin
4. na talíř ventilu položíme 1/2 coulovou vodovodní (jakoukoliv dutou) trubku
5. shora na ni udeříme kladivem (hmotnost kilo a víc)

Bod 5 opakujeme, dokud se talíř ventilu neodlepí od tyčky ventilu a nevypadnou zajišťovací klínky.POZOR na jejich ztrátu - bez nich to neseskládáš zpět.
Je velmi vhodné při vyjímání ventilů tyto popsat pořadovým číslem 1 - 8 od rozvodového řetězu (vhodné nejen při výměně gufer).
L.

Napsal: čtv čer 19, 2008 15:36
od kubahosi
oki diky moc uz to jde dolu ted zase jak udelam aby jsem tam dal ty klinky na zpet

Napsal: čtv čer 19, 2008 15:38
od Luděk Musil
Kolik vážíš?
Ne - vážně: jaká je Tvá tělesná váha? L.

Napsal: čtv čer 19, 2008 15:42
od kubahosi
96 kg staci to?

Napsal: čtv čer 19, 2008 16:00
od Pisty
Alebo si spravit pripravok podla tumy. Ja som si to vyrobil za 30minut.