Stránka 1 z 1

Ukazovatel paliva

Napsal: pon kvě 26, 2008 17:36
od mtx
Skusal uz niekto to sproste lietanie rucicky ustálit??? Lezie mi to na nervy, lieta jak drbnuta!
Nejakym kondikom alebo jednoduchym obvodom??
Diky za napady!

Napsal: pon kvě 26, 2008 17:50
od Saša
Eletricky to nepude , pokud není vada v snímači hladiny a dělá to jen "šplouchání" benzínu pomůže jedině přepáška v nádrži .

Napsal: pon kvě 26, 2008 20:08
od Kewint
mám novej plovák přímo z Krče na 07 a dělá to taky sice míň jak u 05 kde je starej,ale dělá to jsou to milimetry sem a tam :)

Napsal: pon kvě 26, 2008 20:20
od Vašátor
Spíš bych to viděl na budík. Jak tu už bylo několikráte rozebíráno, spoustě lidí, včetně mě, rafička nelítá skoro vůbec.

Napsal: pon kvě 26, 2008 20:27
od Laďuša
Mě lítá strašně.....natankuju do plna - ukazuje plno....no a přejedu půl republiky a je na nule..... co s tim? :finga:

Napsal: pon kvě 26, 2008 20:36
od Michal Pokorný
Laďuša píše:Mě lítá strašně.....natankuju do plna - ukazuje plno....no a přejedu půl republiky a je na nule..... co s tim? :finga:
Víš co by Ti řekl Honza ? :P V Tvém případě je to tím, že tak piješ pivo :lol:

[ Komentář přidal: Vašátor: po květen 26, 2008 21:41 ]
A co na to řekně moderátor? ...

Napsal: pon kvě 26, 2008 21:15
od popest
Řešilo no.... a taky se došlo k závěru, že prostě na hranatých lítá víc. Řešení bych viděl v koupi snímače tlaku... Dělá to VW a další, stojí ale kolem 700. Pak budík a je to čistě elektronický bez lítání.

Napsal: úte kvě 27, 2008 08:57
od Luděk Musil
Já také neřeším lítání ručičky palivoměru. Stačí, že nesvítí "hladový voko".
Jsou mnohem důležitější věci, které musím za jízdy sledovat (a popravdě: palubní přístroje se v této frontě krčí někde vzadu). L.

Napsal: úte kvě 27, 2008 09:39
od Petr HC
To, že u některých vozů „létá“ ručka palivoměru méně a u některých více (pokud je v pořádku snimač v nádrži) je způsobeno tím, že se používají dva měřící systémy magnetoelektrický a tepelný (ten je mnohem klidnější) . Pokud není v pořádku běžec reostatu ( snimače) v nádrži (je opotřeben nebo má malý přítlak k odporové dráze ) event. je zoxidována dráha reostatu ručka chaoticky cuká . Oxidy z dráhy lze odstranit tvrdou gumou na gumování – ne smirkem . Přítlak lze obnovit přihnutím běžce (s citem) ,vydřený běžec připájením nové kontaktní plošky – nejlépe fosforbronzový plíšek .

Napsal: ned čer 01, 2008 15:22
od Miči
Ani tak mě nesere, že ručička lítá, jako že se nevrací zpátky... Nejhorší je to v kopci z Jihlavy do Příseky (pro neznalé asi 3-4km do pořádnýho kopce), když podkopcem kopnete za dva, v kopci kopnete trojku a stojíte na podlaze tak ten svinskej palivoměr se za ten kopec posune o šířku rafiky k nule strašnej pocit - hotovej úbytek paliva online...Ovšem pokud není protivítr tak na kopci je na tachecu 105km/h -1,3ozon (reál), naše felda 1,3mpi 50kw tam dá 112km/h. Zase ten pocit stojí za to, když některý káry na ladu nestačej, obvykle sračky jako fabie HTP mají smůlu, ikdyž teď ty nový fabky už nám asi dají na prdel...

jinak na to létání rafiky má kámoš stoprocentní řešení: vyhoďte palivoměr a vytáhněte si jenom kontrolku hladovýho voka na palubku - má to výhody nenervuje vás ten úbytek paliva online...

Napsal: ned čer 01, 2008 16:14
od Křečík Barbuška
:koko: :hrob:

Napsal: ned čer 01, 2008 18:52
od Dobi
Zastávám Luďkovu filozofii. :lol: Krom toho, je asi u každého Ladysty možná trochu jiný pohled na " lítání" ručičky. Jinak onehdá, když jsem přemisťoval 05 z Kolína na Sezimák a ručička se prsila na 1/2 nádrže ( vzdálenost cca 100km ), jsem již od Ml. Vožice trnul :shock: , jestli nebudu muset tlačit. Prostě najednou ručička letěla dolů hlava nehlava. Později jsem si oveřil, že to je u obou aut ( 05 a 053 ) prakticky stejné. Ručička se poměrně dlouho " placatí na 1/2 a pak vezme poměrně rychle draka k nule. Může to být mmj. také dáno tvarem nádrže a jestli je průběh lineární nebo ne mě už nějak neštve a lítání ručičky považuji za přiměřené, rozhodně nijak tragické. :wink:

Napsal: ned čer 01, 2008 19:04
od Cory
Ja mam v 05 budik z 03. rucicka rychlo leti k polovici, tam sa zastavi a stoji a potom zasa uteka prec a zastavi sa na nule. Vtedy zacne blikat hladove oko. Ked mi rucicka ukazuje polovicu, tak v nadrzi mam nieco okolo 27 litrov.

Napsal: ned čer 01, 2008 19:59
od Miči
Je fakt, že ten profil nádrže umí docela vyděsit... člověk si říká dobrý nic to nebere a najednou rafička na nule...Ale toto dělá i felda, v polovině pohoda a najednou to padne na rezervu a je to v prdeli....