Stránka 1 z 1
schema VAZ 2107
Napsal: sob kvě 17, 2008 09:00
od lamboy
ahojky lidičky....Mam problem potřeboval bych sehnat dokumentaci na rozvod elektr...Na ladu 2107 začala me zlobit třeba sama troubí nebo když dam spatecku uplně vypne a to sami kdyz zapnu vetrak tak taky motor vypne...Predešm moc díky
Napsal: sob kvě 17, 2008 20:14
od Drobek81
tyhle závady jsou docela divoké, počkej si na vyjádření našeho boha přes elektro Sašy nebo jeho slabšího konkurenta Kolaloky. Ty závady co píšeš-jeden expert tady z fóra má namontované v kabině světýlka, které když zapneš, motor zdechne-nevím už co je příčinou, snad že vzal + od kabelu na cívku
Napsal: sob kvě 17, 2008 20:31
od Křečík Barbuška
Tož nekvalitně ofocené schéma jsem ti poslal na mail, ale na vizi potenciální závady bych potřeboval buď křišťálovou kouli nebo Sašův mozek
. Mrknul bych na kontakt klaksonu ve volantu a na svazky v plastech kolem hřídele volantu, jestli jsou správně uloženy a nepoškozeny, mrkni jak to vypadá kolem spínače zpětných světel, jestli dráty co vedou k němu nejsou pod kobercem poškozeny a zkontroluj pera v pojistkovce jestli se nehejbají vlivem vypálení.
Napsal: sob kvě 17, 2008 20:35
od Hurikán
Tak to je docela haluz. S tímto bych být tebou radši ani nejezdil, abys nedopadnul takhle
Prvně bych prošel kompletně celou elektroinstalaci. Důkladně prohlédnul a rozpletl kabelové svazky, jestli někde nejsou dráty prodřené. Pak to může probíjet/zkratovat mezi různými obvody. Podívej se i na dráty pod palubovkou. Zejména kolem hřídele řízení. Taky bych se být tebou podíval na pojistkovku. Někdy v ní díky vlhkosti můžou vyhnít cestičky na plošňáku. Každopádně to chce trpělivost pečlivost a postupovat systematicky. Odpojovat postupně obvody, a hlavně měřit, měřit, měřit, ....
Napsal: ned kvě 18, 2008 09:35
od lamboy
Já vám vše moc děkuji za radu.Ale jak na to koukam co píšete to nebude sranda,ale budu si muset poradit..ladušku mám teprve od listopadu a jizda v ní je docela v poho.A taky jsem si na to auto docela zvikl,tak že to budu muset udělat,ten motor ma 60 000 Km Tak že si myslim že oprava za to stojí je fakt ýe je na ní i dost prace co se týče vaření ale to už není takovej problém...Tak ještě jednou díky za radu