Stránka 1 z 2
výfuk 01 a 06 - rozdíl?
Napsal: pon dub 28, 2008 14:01
od Martin
Nevíte, v čem se liší a jestli lze použít zadní část výfuku 06 na 01?
Napsal: pon dub 28, 2008 14:19
od Michal Pokorný
Použít lze. Úplně poslední díl je stejný. Rozdíl je pouze mezi sedanem a combi. No, ale i to se dá.
Napsal: pon dub 28, 2008 15:20
od Cory
Povodny vyfuk na 05ke mal tu kratku rurku z tlmica sirsiu ako vyfuk s oznacenim 21061, ktory som si daval.
Napsal: pon dub 28, 2008 15:29
od Martin
Michal Pokorný píše:Použít lze. Úplně poslední díl je stejný. Rozdíl je pouze mezi sedanem a combi. No, ale i to se dá.
Pokud lze použít, tak z jakého důvodu je na něm vyraženo 2106 ... ? jeden takový mám totiž doma, tak bych chtěl vědět, jak velký rozdíl mezi nima je. Vzhledem k rozdílnýmu označení bych čekal rozdíl. Máte s tím zkušenosti?
Možná bych to nemusel vůbec řešit, a prostě ho namontovat, že. Byl bych ale raději, kdyby vše sedělo jak má
A vypadalo, jak má
Napsal: pon dub 28, 2008 15:40
od Nulašestka
Martin píše:Máte s tím zkušenosti?
Jen bych dodal, že jestli je tam označení 2106 a ten poslední díl vypadá nápadně mohutně a je dost těžkej, tak je to vejfuk z produkce Kamazu a stojí pěkně zaprd. Sám ho ještě mám na autě a kromě toho, že neseděl (samozřejmě vůbec) na prostřední díl, tak se ani nenaštosoval pod podlahu, takže u vyústění tlačil vrškem do podlahy. No ale zase na druhé straně na revanž narážel do pannhardky, takže fifty fifty.
Mimoto docela bublal.
Už mám připravenej kompletní Bosal, tak se těším.
Lícuje suprově.
Napsal: pon dub 28, 2008 19:56
od Marek
Přiznám se, že tohle jsem nikdy neřešil. Podle mých informací je první a poslední díl stejný pro všechny karburátorové sedany, pouze střední díl se lišil pro motory s krátkým a dlouhým zdvihem. Nicméně když se dal střední díl z 2101 do 2103 nebo jiné dlouhozdvižky, taky se nic nestalo.
Napsal: pon dub 28, 2008 20:45
od rosta
výfuky na sedany jsou zaměnitelný, jen pro objem 1500 a 1600 má středový díl 1 tlumič navíc, ale sedí na 2101 2105 21011 a naopak výfuky pro 2101 21011 2105 pasují pro motory o objemu 1500 1600
Napsal: pon dub 28, 2008 21:16
od Nemo
Je ovšem nutno podotknout, že v reálném životě se navíc setkáme s minimálně dvěma různými průměry trubek, přičemž jejich výskyt je víceméně náhodný, snad související s momentální náladou toho kterého neoriginálního výrobce "nových dílů"
Napsal: úte dub 29, 2008 07:14
od Wolf
Nulašestka píše:...Už mám připravenej kompletní Bosal, tak se těším.
Lícuje suprově.
U Bosalu by bylo spise vyjimkou, kdyby nesedel. Na Ladu bych jiny vyfuk uz ani nechtel.
Napsal: úte dub 29, 2008 07:21
od Michal Pokorný
No, potřebuji koupit poslední díl na 21044 - tak Bosal jo ? Hm, tak já se po něm poohlédnu
Hlavně aby pasoval na prostřední díl, který tam mám - je tam WALKER a je asi nějaký zázračný, protože od té doby co jsem auto koupil vypadá pořád stejně (jasně stříbrný a nikde ani ťupka rezu). Za to ten poslední díl je nějaký " no name" a jakým zázrakem drží pohromadě je mi záhadou
Napsal: úte dub 29, 2008 07:38
od Wolf
Ó, WALKER to je třída, ale je to také úplně jiná cenová kategorie, poslední díl na kombíka (kat.č. 06404) stojí řádově 2,5 tis. Kč. ale mnohdy přežije celý vůz
. Bosal (poslední díl kat. č. 148-839) je životností srovnatelný s originálem (není to nerez a povrchová úprava je nástřik běžnou stříbřenkou), je srovnatelný i cenou (cca 500,- Kč), ale je nesrovnatelně lépe zpracován, než originální díl.
Napsal: úte dub 29, 2008 07:53
od Drobek81
Já mám výfuk od Vašenkova a zatím má něco kolem 60ti tkm. Řekl bych, že je to originál, sedí perfektně a nevím o něm od montáže...a za tu cenu co sem ho měl sem vzal rovnou 3, tak když by něco tak ho s klidem vyměním a jezdí se dál.
Napsal: úte dub 29, 2008 08:08
od Marek
Se děláte..........
Mě stát hrnec pět stovek, tak si pískám (poslední díl 4500, střední 5000, první díl s oxiKATem 18000, svody 3500, k tomu vlnovec a těsnění a je to). Jenže auto jede desátou sezonu a vše až na poslední hrnec je stále původní (poslední hrnec mi upadl loni v Příbrami na srazu - dal by se býval snadno opravit, neb byl netknutý a upadl ve svaru na vstupní trubce, nicméně měl jsem v tu dobu v METEORu díly za nákupní ceny a vyšel mě na cca 1250 Kč, tak jsem dal nový).
Toto jsou samozřejmě ceny originálních dílů. Půjdu-li do druhovýroby, ceny jsou téměř poloviční. V METEORu jsme prodávali výfukové systémy značky TESH a zákazníci byli nadmíru spokojeni.
vejfuk
Napsal: úte dub 29, 2008 09:11
od Martin
Jj, díky za názory. Jedná se o polsední díl výfuku, výrovce neznám, páč mám vejfuk z druhé ruky. Nechám si ho a jakmile bude potřeba, zkusím namontovat. Uvidíme, jak bude nebo nebude pasovat. Příkládám foto označení ...
Napsal: úte dub 29, 2008 19:52
od Atex
Nemo píše:Je ovšem nutno podotknout, že v reálném životě se navíc setkáme s minimálně dvěma různými průměry trubek, přičemž jejich výskyt je víceméně náhodný
ja jsem mel svuj puvodni vyfuk ve slozeni: prvni dil maly prumer, stredni dil (jeden tlumic) velky prumer, zadni dil mel miniaturni prumer, jeste to mam nekde na fotce.. . takze nejen vyrobce, ale asi i prodejny to ve skladech nejak podivuhodne prohazovaly