Stránka 1 z 2

výfuk 01 a 06 - rozdíl?

Napsal: pon dub 28, 2008 14:01
od Martin
Nevíte, v čem se liší a jestli lze použít zadní část výfuku 06 na 01?

Napsal: pon dub 28, 2008 14:19
od Michal Pokorný
Použít lze. Úplně poslední díl je stejný. Rozdíl je pouze mezi sedanem a combi. No, ale i to se dá.

Napsal: pon dub 28, 2008 15:20
od Cory
Povodny vyfuk na 05ke mal tu kratku rurku z tlmica sirsiu ako vyfuk s oznacenim 21061, ktory som si daval.

Napsal: pon dub 28, 2008 15:29
od Martin
Michal Pokorný píše:Použít lze. Úplně poslední díl je stejný. Rozdíl je pouze mezi sedanem a combi. No, ale i to se dá.
Pokud lze použít, tak z jakého důvodu je na něm vyraženo 2106 ... ? jeden takový mám totiž doma, tak bych chtěl vědět, jak velký rozdíl mezi nima je. Vzhledem k rozdílnýmu označení bych čekal rozdíl. Máte s tím zkušenosti?

Možná bych to nemusel vůbec řešit, a prostě ho namontovat, že. Byl bych ale raději, kdyby vše sedělo jak má :roll: A vypadalo, jak má :roll:

Napsal: pon dub 28, 2008 15:40
od Nulašestka
Martin píše:Máte s tím zkušenosti?
Jen bych dodal, že jestli je tam označení 2106 a ten poslední díl vypadá nápadně mohutně a je dost těžkej, tak je to vejfuk z produkce Kamazu a stojí pěkně zaprd. Sám ho ještě mám na autě a kromě toho, že neseděl (samozřejmě vůbec) na prostřední díl, tak se ani nenaštosoval pod podlahu, takže u vyústění tlačil vrškem do podlahy. No ale zase na druhé straně na revanž narážel do pannhardky, takže fifty fifty. :axe: Mimoto docela bublal. :D
Už mám připravenej kompletní Bosal, tak se těším. :) Lícuje suprově.

Napsal: pon dub 28, 2008 19:56
od Marek
Přiznám se, že tohle jsem nikdy neřešil. Podle mých informací je první a poslední díl stejný pro všechny karburátorové sedany, pouze střední díl se lišil pro motory s krátkým a dlouhým zdvihem. Nicméně když se dal střední díl z 2101 do 2103 nebo jiné dlouhozdvižky, taky se nic nestalo.

Napsal: pon dub 28, 2008 20:45
od rosta
výfuky na sedany jsou zaměnitelný, jen pro objem 1500 a 1600 má středový díl 1 tlumič navíc, ale sedí na 2101 2105 21011 a naopak výfuky pro 2101 21011 2105 pasují pro motory o objemu 1500 1600 8)

Napsal: pon dub 28, 2008 21:16
od Nemo
Je ovšem nutno podotknout, že v reálném životě se navíc setkáme s minimálně dvěma různými průměry trubek, přičemž jejich výskyt je víceméně náhodný, snad související s momentální náladou toho kterého neoriginálního výrobce "nových dílů"

Napsal: úte dub 29, 2008 07:14
od Wolf
Nulašestka píše:...Už mám připravenej kompletní Bosal, tak se těším. :) Lícuje suprově.
U Bosalu by bylo spise vyjimkou, kdyby nesedel. Na Ladu bych jiny vyfuk uz ani nechtel.

Napsal: úte dub 29, 2008 07:21
od Michal Pokorný
No, potřebuji koupit poslední díl na 21044 - tak Bosal jo ? Hm, tak já se po něm poohlédnu :wink:
Hlavně aby pasoval na prostřední díl, který tam mám - je tam WALKER a je asi nějaký zázračný, protože od té doby co jsem auto koupil vypadá pořád stejně (jasně stříbrný a nikde ani ťupka rezu). Za to ten poslední díl je nějaký " no name" a jakým zázrakem drží pohromadě je mi záhadou

Napsal: úte dub 29, 2008 07:38
od Wolf
Ó, WALKER to je třída, ale je to také úplně jiná cenová kategorie, poslední díl na kombíka (kat.č. 06404) stojí řádově 2,5 tis. Kč. ale mnohdy přežije celý vůz :) . Bosal (poslední díl kat. č. 148-839) je životností srovnatelný s originálem (není to nerez a povrchová úprava je nástřik běžnou stříbřenkou), je srovnatelný i cenou (cca 500,- Kč), ale je nesrovnatelně lépe zpracován, než originální díl.

Napsal: úte dub 29, 2008 07:53
od Drobek81
Já mám výfuk od Vašenkova a zatím má něco kolem 60ti tkm. Řekl bych, že je to originál, sedí perfektně a nevím o něm od montáže...a za tu cenu co sem ho měl sem vzal rovnou 3, tak když by něco tak ho s klidem vyměním a jezdí se dál.

Napsal: úte dub 29, 2008 08:08
od Marek
Se děláte.......... :wink:

Mě stát hrnec pět stovek, tak si pískám (poslední díl 4500, střední 5000, první díl s oxiKATem 18000, svody 3500, k tomu vlnovec a těsnění a je to). Jenže auto jede desátou sezonu a vše až na poslední hrnec je stále původní (poslední hrnec mi upadl loni v Příbrami na srazu - dal by se býval snadno opravit, neb byl netknutý a upadl ve svaru na vstupní trubce, nicméně měl jsem v tu dobu v METEORu díly za nákupní ceny a vyšel mě na cca 1250 Kč, tak jsem dal nový).

Toto jsou samozřejmě ceny originálních dílů. Půjdu-li do druhovýroby, ceny jsou téměř poloviční. V METEORu jsme prodávali výfukové systémy značky TESH a zákazníci byli nadmíru spokojeni.

vejfuk

Napsal: úte dub 29, 2008 09:11
od Martin
Jj, díky za názory. Jedná se o polsední díl výfuku, výrovce neznám, páč mám vejfuk z druhé ruky. Nechám si ho a jakmile bude potřeba, zkusím namontovat. Uvidíme, jak bude nebo nebude pasovat. Příkládám foto označení ...

Napsal: úte dub 29, 2008 19:52
od Atex
Nemo píše:Je ovšem nutno podotknout, že v reálném životě se navíc setkáme s minimálně dvěma různými průměry trubek, přičemž jejich výskyt je víceméně náhodný

ja jsem mel svuj puvodni vyfuk ve slozeni: prvni dil maly prumer, stredni dil (jeden tlumic) velky prumer, zadni dil mel miniaturni prumer, jeste to mam nekde na fotce.. . takze nejen vyrobce, ale asi i prodejny to ve skladech nejak podivuhodne prohazovaly :-D