Plný plyn-problém!
Moderátor: Moderátoři
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Plný plyn-problém!
dnes se mi to stalo uz potreti asi a uz mi to pije krev! pri hodne prudkem rozjezdu, kdyz jednicku dvojku drzim plny plyn tak se to zakucka a pokud hned nepustim plyn tak zdechne.. myslel sem ze je to karbec, ale ted tam mam druhy a dela to to same, nesetkali ste se s tim nekdo uz? motor 1600, karbec weber
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Problém je jednoduchý . Motor má větší spotřebu než je dodávka paliva . Na vině může bejt špatná funkce podávacího čerpadla , zanesené sítko v nádrži , nebo zanesený filtr v karbecu před jehlovýn ventilem .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
jo.. takze se s tim neda nic moc delat pokud dobre chapu
mam tam totiz vetsi trysky..

Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Pokud se Ti nic dělat nechce , tak to chápeš dobře . Vše skontroluj a pokud chceš bejt jist tak dej před karbec "téčko" a napoj tam tlakoměr (třeba na vodu nebo vzduch)tak do MAX 1 bar. pokud při akceleraci klesne tlak pod 0,1bar tak to nestíhá dodávat .
PS:Klasická závada "vysazení" motorů u UL letadel .
PS:Klasická závada "vysazení" motorů u UL letadel .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
- Teepee
- Příspěvky: 4341
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Mno, nemám zkušenost z auta, ale mám s tímhle bohatou zkušenost z dvouválcového dvoutaktu JAWA. A tam se slabý přítok paliva do karburátoru projevil vždy až na 4.tý rychlostní stupeň a to ještě když jsem mu otevřel šoupě...Hurikán píše:Jde o to, že palivové čerpadlo již nestíhá dodávat potřebné množství paliva, aby zůstala hladina benzínu v plovákové komoře na potřebné úrovni.
Proto se mi to nezdá.
Navíc, popis závady je velice obecný. Dělá to vždy, nebo to udělá jen když se prudce přidá? A na jiné rychlostní stupně to nedělá?
A jak dlouho se to vzpamatovává protože se mi nezdá, že by byl rozdíl v tom, když se to nechá kuckat delší nebo kratší dobu. Pokud není v karburátoru benzín, který tam ale čerpadlo přece jen nějaký tlačí, dostatečně na normání režim chodu motoru, tak to prostě nemůže zhasnout. (jedině snad, kdybys hned vyšlápnul spojku, ale ani to asi ne) Podle mého, když je omezená dodávka paliva, tak se to projeví jen při tom největším nároku na jeho dodávku a to pouze PŘECHODNĚ nikoli tím, že to prostě nakonec zdechne.
Navíc, začalo to dělat po nějakém zásahu do seřízení, nebo motoru obecně? Proč by mělo čerpadlo najednou nestíhat?
Z toho velmi obecného popisu mně to svádí spíš ke svíčkám, že by teorie trvale ulité svíčky? Když to dojde do zdechnutí, jak vypadá následující start?
Bílý LADA a okřídlená spol.
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
vzdycky to udela na dvojku pri zhruba 3500ot/min, takze ke trojce uz se ani nedostanu, prave ze to nedel nejak casto, vcera asi potreti co jsem se takhle rozjizdel, moc nemaniacim tak ti presne nereknu.. jinak kdyz mam trojku na dalnici a nekoho predjizdim tak to nedela.Teepee píše:A na jiné rychlostní stupně to nedělá?
profouknu sitko v nadrzi a v cerpadle, zkusim jeste vymenit palivovy filtr pred cerpadlem, jinak za tyden uz tam bude jiny karbec, zgeneralkovany, mozna to ma nasvedomi akceleracni pumpicka uvidime.Teepee píše:Proč by mělo čerpadlo najednou nestíhat?
Miči píše:kdyby jsi měl větší trysky mělo by se ti to uchlastávat ne? Nebo mě vyvěďte z omylu.
jeste se mi to nepovedlo, auto akorat jede lip, netrha, neskyta, krasne plynule jde za plynem...
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
nestačilo by zvětšít zdvih te tyčinky co hejbe membránou??..Hurikán píše:Jde o to, že palivové čerpadlo již nestíhá dodávat potřebné množství paliva, aby zůstala hladina benzínu v plovákové komoře na potřebné úrovni.Miči píše:to Atex - kdyby jsi měl větší trysky mělo by se ti to uchlastávat ne? Nebo mě vyvěďte z omylu.
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11077
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Majo mi kdysi radil dát tenší podložku pod čerpadlo čímž se zvýší zdvih, jak píše Karkulka. Další možnost je zacpaný filtr, u mě po dvou letech provozu fungoval jako omezovač otáček, při 5 tis. a plném ceresu jsem šel natvrdo na volant
.

Lada Granta Liftback 1,6 16V platinum - téměř normální auto
Lada Granta Liftback 1,6 16V bílá - necháme se překvapit
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Granta Liftback 1,6 16V bílá - necháme se překvapit
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Re: Plný plyn-problém!
Jaký máš typ webru na motoru?Atex píše:dnes se mi to stalo uz potreti asi a uz mi to pije krev! pri hodne prudkem rozjezdu, kdyz jednicku dvojku drzim plny plyn tak se to zakucka a pokud hned nepustim plyn tak zdechne.. myslel sem ze je to karbec, ale ted tam mam druhy a dela to to same, nesetkali ste se s tim nekdo uz? motor 1600, karbec weber
Presne tak , zmencit podlozky pod cerpadlem paliva, pak ti toho tam vic doda...Koko Loko píše:Majo mi kdysi radil dát tenší podložku pod čerpadlo čímž se zvýší zdvih, jak píše Karkulka. Další možnost je zacpaný filtr, u mě po dvou letech provozu fungoval jako omezovač otáček, při 5 tis. a plném ceresu jsem šel natvrdo na volant.
Dva dny nato seděl Pú na své větvi,
pohupoval nohama sem a tam,
vedle něj, stály čtyři hrníčky medu...
pohupoval nohama sem a tam,
vedle něj, stály čtyři hrníčky medu...
Než začnete jakkoli upravovat zdvih na čerpadle pořádně skontrolujte celou palivovou soustavu .(sítko v nádrži , stav hadic na sací straně , sítko a těsnost ventilků v podávacím čerpadle , filtru na vstupu karburátoru a průchodnost jehlového ventilu).
Hraní si z výměnou podložek za menší (obvykle podomácku vyrobených z materiálu "co dům dal" ) vede většinou ke vzniku záhadně se objevující se a "nevysvětlitelně" mizející závady vysazení motoru .
Jedete a z ničeho nic začne motor strácet tah někdy i chcípne ! ? Otevřete kapotu tam vše OK "něco" skontrolujete a tu a tam něčím pohýbete a na nic nepřídete . Po 2 - 5ti minutách (dle zvědavosti) jdete skusit nastartovat a ono to naskočí jak má . zakroutíte hlavou a vyrazíte , auto jede jak má a Vy po pár dnech zapomenete . Jenže ouha ! Vlastnoručně vyrobená závada (úprava podložky někdy před časem) číhá dál na svojí šanci . Závada se totiž špatně odhaluje a jmenuje se VAR benzínu . Podložky jsou vyrobeny z materiálu zabraňujícimu v přenosu tepla z motoru na čerpadlo . Když se ohřeje čerpadlo , může se stát že na sací straně dojde k varu benzínu vlivem vysoké teploty a nižšího tlaku a čerpadlo přestane sát . Závada se sama po chvilce opraví a nemusí se opakovat několik set kilometrů (záleží na mnoha faktorech).
Tak zvažte úpravy.
PS: Jen pro zajímavost - stejně se projevující závadu spůsobuje ucpané odvzdušnění nádrže . Ufff.
Hraní si z výměnou podložek za menší (obvykle podomácku vyrobených z materiálu "co dům dal" ) vede většinou ke vzniku záhadně se objevující se a "nevysvětlitelně" mizející závady vysazení motoru .
Jedete a z ničeho nic začne motor strácet tah někdy i chcípne ! ? Otevřete kapotu tam vše OK "něco" skontrolujete a tu a tam něčím pohýbete a na nic nepřídete . Po 2 - 5ti minutách (dle zvědavosti) jdete skusit nastartovat a ono to naskočí jak má . zakroutíte hlavou a vyrazíte , auto jede jak má a Vy po pár dnech zapomenete . Jenže ouha ! Vlastnoručně vyrobená závada (úprava podložky někdy před časem) číhá dál na svojí šanci . Závada se totiž špatně odhaluje a jmenuje se VAR benzínu . Podložky jsou vyrobeny z materiálu zabraňujícimu v přenosu tepla z motoru na čerpadlo . Když se ohřeje čerpadlo , může se stát že na sací straně dojde k varu benzínu vlivem vysoké teploty a nižšího tlaku a čerpadlo přestane sát . Závada se sama po chvilce opraví a nemusí se opakovat několik set kilometrů (záleží na mnoha faktorech).
Tak zvažte úpravy.
PS: Jen pro zajímavost - stejně se projevující závadu spůsobuje ucpané odvzdušnění nádrže . Ufff.
Naposledy upravil(a) Saša dne úte dub 01, 2008 19:05, celkem upraveno 1 x.
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Sašo, to těsnění pod palivové čerpadlo se dá normálně koupit v různých šířkách, ale to ty určitě víš. Neboj, doma ho vyrábět nebudem. Mám ještě nějaké zásoby těsnění, tak se něco použije.
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
Expedice Estonia 2010

Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
