
Motor,rozdelovac?
Moderátor: Moderátoři
Motor,rozdelovac?

- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11058
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Bych tipnul na ložisko rozdělovače, když mi to tak blblo tak jsem jel třeba 80 klídek a najednou jsem "ležel na volantu" zkus odpojit podtlakovou hadičku od rozdělovače, projevy by se mohly zmírnit a možná odhalit závada.
Lada Granta Liftback 1,6 16V platinum - téměř normální auto
Lada Granta Liftback 1,6 16V bílá - necháme se překvapit
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Granta Liftback 1,6 16V bílá - necháme se překvapit
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- Honza 21061
- Příspěvky: 1600
- Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11058
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Ten rozdělovač je nový, že? Tedy aspoň vypadá jako ty nové, jeden takový jsem si onehdá pořídil a než jsem jej nasadil bylo třeba kompletní rozborky, vyplavení špon benzínem, odjehlení hran všeho možného, namazání a složení a i tak z něj nemám dobrý pocit. 

Lada Granta Liftback 1,6 16V platinum - téměř normální auto
Lada Granta Liftback 1,6 16V bílá - necháme se překvapit
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Granta Liftback 1,6 16V bílá - necháme se překvapit
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- Honza 21061
- Příspěvky: 1600
- Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11058
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Možná jsem kápl na slabší kus co se týče očisty mezi výrobními kroky. Každopádně provedení závažíček odstředivé regulace je trošku jiné než u "rudé" klasiky a moc se mi nelíbí a sedání přerušovače, také chvilku trvalo, měnil se úhel sepnutí během sedání kladívka na hřídel. Někdy bych mohl zkusit aspoň opticky porovnat rozsah regulace, ale momentálně po mocném finiši před STK odpočívám a nechci se v tom autě rejpat. Pokud chceš dávat rozdělovač bez podtlaku, chtělo by to k tomu i adekvátní karburátor. Kdysi jsem tu někde četl, že například užití bezpodtlakového rozdělovače s Ozonem či naopak se řeší i změnou natryskování atd. .
Lada Granta Liftback 1,6 16V platinum - téměř normální auto
Lada Granta Liftback 1,6 16V bílá - necháme se překvapit
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Granta Liftback 1,6 16V bílá - necháme se překvapit
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- Honza 21061
- Příspěvky: 1600
- Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Já teď používám Ozon a podtlak mám odpojený. Nemyslím, že by došlo k nějakým změnám stavu kromě toho, že motor po odpojení podtlaku přestal s tím šíleným drnčením, chrastěním a zvoněním po sebemenším přidání plynu v jakýchkoliv otáčkách...
Myslel jsem, že dosadím dvojici Weber/starý rozdělovač, ale možná už nad tím moc medituju.

Myslel jsem, že dosadím dvojici Weber/starý rozdělovač, ale možná už nad tím moc medituju.
Honza
Osa Praha - Brno
Osa Praha - Brno
Ten rozdelovac nieje novy a problemy som s nim ziadne nemal,az doteraz.Ale asi som to uz vyriesil.
- Přílohy
-
- Foto1:Je tam med.kablik,ktory ide od srobu 1 popod pevnu cast a konci odspodku ako je plst vacky.Bol uz riadne potrhany,bolo na nom uz len par vlakien.
- DSCN1249.JPG (49.31 KiB) Zobrazeno 2464 x
-
- Foto2:Vymenil som med.kablik a auto pri vyssich otackach neroby problem.Mozno to bola ta chyba.Skusim jazdu.Zatial dakujem
- DSCN1251.JPG (48.12 KiB) Zobrazeno 2464 x
Naposledy upravil(a) cinky dne sob bře 29, 2008 13:27, celkem upraveno 1 x.
- Honza 21061
- Příspěvky: 1600
- Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Honzo , měl jsem 18 let L2104 s Ozonem a podtlakem - zjistil jsem ,že ve všech návodech na seřízení se nepočítá s podtlakem (vč. Tůmy).Seřizoval jsem to tak ,že jsem si nechal povolený(částečně)rozdělovač a laboroval jsem s ním tak ,aby při 40-45 km/h na 4ku při prudkém přidání plynu "zacvrlikal" a při 50-60 už ne. Po následné kontrole měřením a stroboskopem jsem zjistil ,že základní předstih musí být téměř nulový cca 2-5 stupňů na klice na rozdíl od mnohem většího úhlu podle literatury . Vůz jezdil bezvadně a neměl jsem s ním žádné problémy .