Motor,rozdelovac?

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
cinky
Příspěvky: 6
Registrován: pát bře 28, 2008 20:00
Bydliště: Dechtice okr.Trnava

Motor,rozdelovac?

Příspěvek od cinky »

:( Mam Ladu 2105 a mam takyto problem.Mozno mi budete moct niekto pomoct.Pri prvom startovani{na sitic}motor bezi,ale po chvili mi motor spomaly a skape.No pri druhom startovani uz to nespravy,ale ked sa rozbehnem z jednotky do dvojky motor zacne cukat a maximalne co mozem ist je tak 30-kou.Ked som posunul kontakty rozdelovaca k sebe,(pritom medzera medzi kontaktmi je urcite mensia,takze to nebolo dobre,ale motor startoval dobre.Pri vacsej rychlosti okolo 80-ky mi to zacalo cukat,musel som spomalit,ale nerobilo to stale.Prosim!!!!
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11058
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Bych tipnul na ložisko rozdělovače, když mi to tak blblo tak jsem jel třeba 80 klídek a najednou jsem "ležel na volantu" zkus odpojit podtlakovou hadičku od rozdělovače, projevy by se mohly zmírnit a možná odhalit závada.
Lada Granta Liftback 1,6 16V platinum - téměř normální auto
Lada Granta Liftback 1,6 16V bílá - necháme se překvapit
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Petr HC

Příspěvek od Petr HC »

Může to být v bužírce ulámaný vodič od "statoru"rozdělovače k pohyblivé dastičce s kontakty - u "podtlaku" častá závada nebo "šmírem" odizolovaná kontaktní destička .
Uživatelský avatar
cinky
Příspěvky: 6
Registrován: pát bře 28, 2008 20:00
Bydliště: Dechtice okr.Trnava

Příspěvek od cinky »

Dakujem zatial,pozriem sa na to.Takze chybu mam hladat v rozdelovaci?
Přílohy
moj rozdelovac
moj rozdelovac
Uživatelský avatar
Honza 21061
Příspěvky: 1600
Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Honza 21061 »

Asi ano, ale ta první závada, zhasnutí motoru po prvním natočení- tam bude problém pravděpodobně v padání benzínu, nebo v karburátoru. S tím samým se potýkám od doby, co mám Žigula a benzínová pumpa je to poslední, co jsem ještě v té souvislosti nevyměnil... :roll:
Honza
Osa Praha - Brno
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11058
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Ten rozdělovač je nový, že? Tedy aspoň vypadá jako ty nové, jeden takový jsem si onehdá pořídil a než jsem jej nasadil bylo třeba kompletní rozborky, vyplavení špon benzínem, odjehlení hran všeho možného, namazání a složení a i tak z něj nemám dobrý pocit. :?
Lada Granta Liftback 1,6 16V platinum - téměř normální auto
Lada Granta Liftback 1,6 16V bílá - necháme se překvapit
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Honza 21061
Příspěvky: 1600
Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Honza 21061 »

K-L: Mám ten samý, je také cca 3 roky starý. :? Jsou známy nějaké problémy, nebo špatná funkce?
Já jen, že bych ho kdyžtak také vyhodil a dal starý, s ručním korektorem.
Honza
Osa Praha - Brno
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11058
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Možná jsem kápl na slabší kus co se týče očisty mezi výrobními kroky. Každopádně provedení závažíček odstředivé regulace je trošku jiné než u "rudé" klasiky a moc se mi nelíbí a sedání přerušovače, také chvilku trvalo, měnil se úhel sepnutí během sedání kladívka na hřídel. Někdy bych mohl zkusit aspoň opticky porovnat rozsah regulace, ale momentálně po mocném finiši před STK odpočívám a nechci se v tom autě rejpat. Pokud chceš dávat rozdělovač bez podtlaku, chtělo by to k tomu i adekvátní karburátor. Kdysi jsem tu někde četl, že například užití bezpodtlakového rozdělovače s Ozonem či naopak se řeší i změnou natryskování atd. .
Lada Granta Liftback 1,6 16V platinum - téměř normální auto
Lada Granta Liftback 1,6 16V bílá - necháme se překvapit
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Honza 21061
Příspěvky: 1600
Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Honza 21061 »

Já teď používám Ozon a podtlak mám odpojený. Nemyslím, že by došlo k nějakým změnám stavu kromě toho, že motor po odpojení podtlaku přestal s tím šíleným drnčením, chrastěním a zvoněním po sebemenším přidání plynu v jakýchkoliv otáčkách... :roll:

Myslel jsem, že dosadím dvojici Weber/starý rozdělovač, ale možná už nad tím moc medituju.
Honza
Osa Praha - Brno
Uživatelský avatar
cinky
Příspěvky: 6
Registrován: pát bře 28, 2008 20:00
Bydliště: Dechtice okr.Trnava

Příspěvek od cinky »

Ten rozdelovac nieje novy a problemy som s nim ziadne nemal,az doteraz.Ale asi som to uz vyriesil.
Přílohy
Foto1:Je tam med.kablik,ktory ide od srobu 1 popod pevnu cast a konci odspodku ako je plst vacky.Bol uz riadne potrhany,bolo na nom uz len par vlakien.
Foto1:Je tam med.kablik,ktory ide od srobu 1 popod pevnu cast a konci odspodku ako je plst vacky.Bol uz riadne potrhany,bolo na nom uz len par vlakien.
DSCN1249.JPG (49.31 KiB) Zobrazeno 2464 x
Foto2:Vymenil som med.kablik a auto pri vyssich otackach neroby problem.Mozno to bola ta chyba.Skusim jazdu.Zatial dakujem
Foto2:Vymenil som med.kablik a auto pri vyssich otackach neroby problem.Mozno to bola ta chyba.Skusim jazdu.Zatial dakujem
DSCN1251.JPG (48.12 KiB) Zobrazeno 2464 x
Naposledy upravil(a) cinky dne sob bře 29, 2008 13:27, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Honza 21061
Příspěvky: 1600
Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Honza 21061 »

Já jsem se setkal i s jakousi korozí očka, do kterého je tento drát vsazen na tělese (zcela nového) kladívka. Pro jistotu jsem to lehce prostříkl kontaktolem, dokud to ještě nebylo nasazené do rozdělovače.
Honza
Osa Praha - Brno
Petr HC

Příspěvek od Petr HC »

Honzo , měl jsem 18 let L2104 s Ozonem a podtlakem - zjistil jsem ,že ve všech návodech na seřízení se nepočítá s podtlakem (vč. Tůmy).Seřizoval jsem to tak ,že jsem si nechal povolený(částečně)rozdělovač a laboroval jsem s ním tak ,aby při 40-45 km/h na 4ku při prudkém přidání plynu "zacvrlikal" a při 50-60 už ne. Po následné kontrole měřením a stroboskopem jsem zjistil ,že základní předstih musí být téměř nulový cca 2-5 stupňů na klice na rozdíl od mnohem většího úhlu podle literatury . Vůz jezdil bezvadně a neměl jsem s ním žádné problémy .
Uživatelský avatar
cinky
Příspěvky: 6
Registrován: pát bře 28, 2008 20:00
Bydliště: Dechtice okr.Trnava

Příspěvek od cinky »

Nasadil som aj podtlakovu hadicku na rozdelovac a v pohode,idem na jazdu.Tak zatial
Uživatelský avatar
cinky
Příspěvky: 6
Registrován: pát bře 28, 2008 20:00
Bydliště: Dechtice okr.Trnava

Příspěvek od cinky »

Bol som na jazde,s podlakovou hadickou to znova spravilo pri 80-ke mi to cukalo,ale ked som odpojil hadicku tak to uz nespravilo.Ako je to mozne,pred tym som tam mal vsetko a nic a teraz toto. Sa mi zda zemi klesol troska vykon do kopca. Na co vlastne sluzi ta podltk.hadicka?
čmelák
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čmelák »

cinky caf, keby si neco potreboval na zigasa tak daj vedet som z tt
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“