Shemíkův Žigulda Gomolka 2101, rv LP 1973

Moderátor: Moderátoři

Shemik

Shemíkův Žigulda Gomolka 2101, rv LP 1973

Příspěvek od Shemik »

Ahoj Laďáci,
stal jsem se jedním z vás. Nedávno jsem byl nucen dát na delší dobu do servisu mého Sharana, tak jsem na dočasné pojížďky koupil pěknou Ladovčičku 2101 rv 1973. 8)

EDIT:
A co čert nechtěl, přeskočila jiskra a vnikla láska na první pohled. Původně jsem se chtěl žigulíka zbavit po opravě našeho velkého auta, ale nakonec jsem se rozhodl, že si ho nechám i potom. Je to fakt parádní vozítko. Sem tam se nějaká ta rezavá bublinka zpodlaku už dere, ale opravdu jen vyjímečně. Jinak je v opravdu pěkném stavu.

Máte pěkné fórum, tak když bude potřeba, tak se na Vás sem tam obrátím s prosbičkou o radu, neboť věřím, že zde jsem v náruči odborníků na tahle sovětska fára. Jinak mám ještě velký rodinný VW Sharan a na tato auta máme podobné fórum: http://www.vw-club.cz/viewforum.php?f=50 , kde to funguje stejně jako doufám i zde čili vzájemně si pomáhající dobrá banda. :lol:

PS: Kde v Praze koupím brzdové destičky a jiné ND na Ladu :?:
Zdraví Vás Shemik. 8)
Přílohy
shemik-zigulik%2001.jpg
shemik-zigulik%2003.jpg
shemik-zigulik%2002.jpg
Naposledy upravil(a) Shemik dne úte črc 13, 2010 11:03, celkem upraveno 11 x.
Majo2103
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo2103 »

V prvom rade vytaj!Neviem síce,kde kúpiš doštičky,ale tu nádheru ti musím pochváliť :shock: .Len dúfam,že ju nezničíš a budeš si ju ceniť!Určite si ju zamiluješ :)
Honza 21061
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Honza 21061 »

Koukám nový typ do flotily KLM- Royal Dutch Airlines. :D

Náhradní díly: Možností je tady dost a obchodů také, vypíšu Ti jich pár, které znám. Ne v každém ale dostaneš dobré a kvalitní zboží.