Jak to tedy vlastně je ???
Moderátor: Moderátoři
Jak to tedy vlastně je ???
Pánové, řeším problém.
Nemyslím si, že jsem v tomto oboru amatér, ale nikdo mi zatím nedokázal spolehlivě a pravdivě objasnit, co znamená pojem CELOROČNÍ PNEUMATIKA. Prosím tedy vás, diskusní fórum o vyjádření.
Odjakživa pokud vím platilo, že pneumatika je buď letní nebo zimní a rozdíl mezi nimi je velmi zásadní, a to v použité směsi na její výrobu - tedy v materiálu.
Jak tedy může existovat něco jako je celoroční pneumatika??? To jako pracuje jako chameleon - při změně teploty se v ní něco přepne ..................................?
Za sebe si celé ty roky myslím, že jde ze strany prodejců o reklamní trik, respektive o klamání spotřebitele. Myslím si totiž (a selským rozumem to jinak být nemůže), že pojem celoroční pneumatika je nesmysl.
Má někdo jiný názor ?
Nemyslím si, že jsem v tomto oboru amatér, ale nikdo mi zatím nedokázal spolehlivě a pravdivě objasnit, co znamená pojem CELOROČNÍ PNEUMATIKA. Prosím tedy vás, diskusní fórum o vyjádření.
Odjakživa pokud vím platilo, že pneumatika je buď letní nebo zimní a rozdíl mezi nimi je velmi zásadní, a to v použité směsi na její výrobu - tedy v materiálu.
Jak tedy může existovat něco jako je celoroční pneumatika??? To jako pracuje jako chameleon - při změně teploty se v ní něco přepne ..................................?
Za sebe si celé ty roky myslím, že jde ze strany prodejců o reklamní trik, respektive o klamání spotřebitele. Myslím si totiž (a selským rozumem to jinak být nemůže), že pojem celoroční pneumatika je nesmysl.
Má někdo jiný názor ?
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)